SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door chufi op 30-12-2015 00:09:50 ]
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef schvvmert het volgende:
Met blubberkonten trek je meer aandacht.
Check,................................. minder mijn ding maar kan het verdragen.quote:
Maar als ik daar plaatjes op zoek.. Krijg ik alleen maar strakke billetjesquote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef schvvmert het volgende:
Met blubberkonten trek je meer aandacht.
Misschien dat er hier een tussen staatquote:Op woensdag 30 december 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als ik daar plaatjes op zoek.. Krijg ik alleen maar strakke billetjes
Vrij spel nu?quote:Op woensdag 30 december 2015 03:55 schreef chufi het volgende:
De crew is vandaag apart op stap gegaan
Van wie?quote:Op woensdag 30 december 2015 07:28 schreef chufi het volgende:
Ik had hier inmiddels wel een wakkere opmerking verwacht...
Dan doen we dat dan maar...quote:Op woensdag 30 december 2015 10:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij Fann is het altijd afwachten waarvan.
Dus...?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:00 schreef FANN het volgende:
Gadverdarrie dat oog in de OP lijkt op een koeienoog
Keek je die nu pas?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:00 schreef FANN het volgende:
Gadverdarrie dat oog in de OP lijkt op een koeienoog
Ok dan is het goed.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei dat ik af ging wachten.
Relaxt en wel...
Een onderlid.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dus niksmaar dat is geen overhangend ooglid, dat is een uitpuilend onderlid
schaamlipcorrectie'squote:Op woensdag 30 december 2015 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een onderlid.
Is ook een leuke naam voor hangende lichaamsdelen na je 40ste...
Laat de foto's dan maar zitten...quote:Op woensdag 30 december 2015 11:03 schreef FANN het volgende:
[..]
schaamlipcorrectie'skomen we later nog op
Ik dacht paardquote:Op woensdag 30 december 2015 11:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Was het maar zo, meeste is kip.
daar begin ik niet aan hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 11:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat de foto's dan maar zitten...
Soms is tekst al te veel...quote:Op woensdag 30 december 2015 11:04 schreef FANN het volgende:
[..]
daar begin ik niet aan hoorla maar lekker zitten zo
als je nog kan zitten is het niet nodigquote:Op woensdag 30 december 2015 11:04 schreef FANN het volgende:
[..]
daar begin ik niet aan hoorla maar lekker zitten zo
effe opzij klappen en je zit als een huisquote:Op woensdag 30 december 2015 11:06 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nog kan zitten is het niet nodig
ik heb zo'n ding voor het laatst gegeten toen ik een tiener was en da's best lang geledenquote:Op woensdag 30 december 2015 11:08 schreef schvvmert het volgende:
Tegenwoordig zijn de frikandellen ook niet meer zoals het ooit was.
Je bent met kleine dingen tevreden, dat siert je, maar waarom altijd die grote bek?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:07 schreef FANN het volgende:
Mijn medische zus komt straks, kan ik dat mooie geisha doosje eindelijk geven.
Heel stom maar zit ik me echt op te verheugen
Heb ik een grote bek?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je bent met kleine dingen tevreden, dat siert je, maar waarom altijd die grote bek?
Een geisha doosje met hangers?quote:Op woensdag 30 december 2015 11:07 schreef FANN het volgende:
Mijn medische zus komt straks, kan ik dat mooie geisha doosje eindelijk geven.
Heel stom maar zit ik me echt op te verheugen
zonder hangers, maar k vind hem zelf zo mooi, ik denk dat zij dat ook wel vind en dat vind ik danquote:Op woensdag 30 december 2015 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een geisha doosje met hangers?
Het valt niet mee, je bent nogal nadrukkelijk aanwezig.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...valt best mee volgens mij
![]()
waarom dat dan?
ow...quote:Op woensdag 30 december 2015 11:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het valt niet mee, je bent nogal nadrukkelijk aanwezig.
Jij weet.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:14 schreef sacha het volgende:
een geisha doos met hangers en uitklap flappen
Word helemaal wild nu.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:14 schreef sacha het volgende:
een geisha doos met hangers en uitklap flappen
kilo'squote:Op woensdag 30 december 2015 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij weet.
Knallers voor Aap in huis?
eerst een vette regenbui erover graagquote:Op woensdag 30 december 2015 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Straks alles weer opvegen na afloop.
Leuk begin van het nieuwe jaar altijd...
Ik heb ook iets uit Japan, 4 keer zoveel als besteld.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:33 schreef sacha het volgende:
*lijst erbij pakt*
Japanse kanonslag 1x
Grondbloemen 1x
Flashing thunder XL 1x
7 klappers 2x
Thunder shock 10x![]()
Ratelband 90 schoten 1x
Vuurpijlen assortiment 1x
en nog een 'gratis' bright night pot...
lekker knutselen met draadjesquote:Op woensdag 30 december 2015 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook iets uit Japan, 4 keer zoveel als besteld.
De sukkels...
ik ben wel eens naar de hoeren geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 11:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Toen ik 18 werd en het mocht, vond ik er niet veul meer aan.
Je blijft me verbazen.quote:Op woensdag 30 december 2015 11:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben wel eens naar de hoeren geweest
quote:Op woensdag 30 december 2015 11:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben wel eens naar de hoeren geweest
lach d'r maar omquote:
ik zeg altijd maar zoquote:
Dat gedeelte heb ik gemist in mijn jonge jaren.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar zo
op een oude fiets moet je het leren
zurig luchtjequote:Op woensdag 30 december 2015 12:03 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat gedeelte heb ik gemist in mijn jonge jaren.
zo allenig lopen door de stad deed ik vaakquote:Op woensdag 30 december 2015 12:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee was druk met andere dingen.
U komt niet uit de Randstad?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee was druk met andere dingen.
een tante van mijn moeder woonde in Tilburg maar ja van die generatie zijn allemaal overleden inmiddelsquote:Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee uit Tilburg, maar die kom je wel overal tegen.
Heb geen idee hoeveel tantes er nog over zijn, het waren er ooit 20 zoiets.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
een tante van mijn moeder woonde in Tilburg maar ja van die generatie zijn allemaal overleden inmiddels
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nee, het is een onschuldige beeld, niks spannends.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
Zal wel jaren op de blacklist hebben gestaan
Ja dat soort dingen gebeuren soms...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is een onschuldige beeld, niks spannends.
Door een fotograaf vanaf het veld genomen, de F-Side op de tribune bij PSV in 1978.
Schijnt sinds 2008 in een boek te staan, maar dat heb ik nooit geweten...
Picsquote:Op woensdag 30 december 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net een foto van een 12-/13-jarig MadMastertje onder ogen tijdens mijn eerste uitwedstrijd ooit met Ajax, in Eindhoven bij PSV. Ik wist niet eens dat die foto bestond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:35 schreef MadMaster het volgende:
OK, this is it...voetballeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Toen was dat nog niet zo het geval.quote:
OK, this is it...Ik zie alleen ouwe kerels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2015 20:55:23 ]
mooiquote:Op woensdag 30 december 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hut die wedstrijd is nog maar net afgelopen...
OK, this is it...Hij is alweer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
expresquote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hoe kun je nu zoiets elementairs vergeten?
Toevallig, heb er zojuist 2 op, zelfgemaakt, ook met bruinbroodje en gehakt, maar ik had met sla en gebakken champignons en uien.quote:
Sla is voor de knijnen en uien ga ik van gassen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toevallig, heb er zojuist 2 op, zelfgemaakt, ook met bruinbroodje en gehakt, maar ik had met sla en gebakken champignons en uien.
Wat een bagger tent dan.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:29 schreef sacha het volgende:
heb het even gecheckt, staat geen mayo op de kaart bij de sauzen
Er staan zichtbaar 2 sauzen op tafel.quote:
De onderkant van 2 onbekende tubes bedoel je?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staan zichtbaar 2 sauzen op tafel.
Ja, geel en rood zal toch wel mayo en ketchup-curry wezen, dat zit regelmatig in zulke flacons.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De onderkant van 2 onbekende tubes bedoel je?
Daar kan je een aardige burger op eigen smaak mee samenstellen.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:06 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
tis gelukt
kan nu netflix op de tv kijken
Dat kost toch geld?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:06 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
tis gelukt
Ik heb een gast-account gekregen van iemand die Netflix heeft, dus ik hoefde alleen dat chromecast ding aan te schaffen omdat ik niet op de laptop wilde kijken.quote:
gast account ja...quote:Op woensdag 30 december 2015 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een gast-account gekregen van iemand die Netflix heeft, dus ik hoefde alleen dat chromecast ding aan te schaffen omdat ik niet op de laptop wilde kijken.
Ah zo, ik moet eerst nog 12 TB aan films kijken voordat ik zoiets neem.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een gast-account gekregen van iemand die Netflix heeft, dus ik hoefde alleen dat chromecast ding aan te schaffen omdat ik niet op de laptop wilde kijken.
ja, zo heet hetquote:
Met 1 account kun je toch op verschillende apparaten kijken op verschillende plaatsen binnen NL of zo... Dus als iemand jou zijn login credentials geeft is dat een soort van gast account jaquote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
ja, zo heet het
of bedoel je iets geheel anders ?
Mooi!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:06 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
tis gelukt
Met één account kan je meestal op 2 apparaten kijken.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Met 1 account kun je toch op verschillende apparaten kijken op verschillende plaatsen binnen NL of zo... Dus als iemand jou zijn login credentials geeft is dat een soort van gast account ja
Staat er nog nieuw materiaal bij? Mad Max moet ik nog steeds kijken,,,quote:Op woensdag 30 december 2015 23:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ah zo, ik moet eerst nog 12 TB aan films kijken voordat ik zoiets neem.
Kan dat ook tegelijk?quote:Op woensdag 30 december 2015 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Met 1 account kun je toch op verschillende apparaten kijken op verschillende plaatsen binnen NL of zo... Dus als iemand jou zijn login credentials geeft is dat een soort van gast account ja
2 tegelijk maar dus.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie even iets boven jouw post...
Heb geen idee, binnenkort weer eens ombouwen, er zitten 1 of 2 dode HD's in nu.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat er nog nieuw materiaal bij? Mad Max moet ik nog steeds kijken,,,
De één kan alleen zien wat de ander gezien heeftquote:Op woensdag 30 december 2015 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met één account kan je meestal op 2 apparaten kijken.
De locatie doet er dan niet toe...
Ow da's lachen.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
De één kan alleen zien wat de ander gezien heeft
Beter dan de huidige zekerquote:Op woensdag 30 december 2015 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zou een mooie naam zijn voor de toko
dan doe ik met je mee, de laatste dag, jippiejajééquote:Op donderdag 31 december 2015 01:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Alleen in december, de rest van het jaar niet.
De laatste van dit jaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:26 schreef sacha het volgende:
[..]
dan doe ik met je mee, de laatste dag, jippiejajéé![]()
wat voor dag is het vandaag?
*kluts kwijt is*
ben jij dat?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:33 schreef schvvmert het volgende:
R&P / met een bord op straat vragen om gezoend te worden
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:48 schreef sacha het volgende:
deze is ook leuk![]()
KLB / Vrouwen die kinderen willen zonder geldige reden
Hier bestaat zoiets al, vandaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zou een mooie naam zijn voor de toko
Dat is op te lossen...quote:Op woensdag 30 december 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
De één kan alleen zien wat de ander gezien heeft
Voorlopig ben ik nog verslaafd aan de serie Dexterquote:
Natuurfilms vind je niet op Netflix, volgens mij.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik nog verslaafd aan de serie DexterMocht ik de behoefte hebben om natuurfilms te bekijken dan weet ik je te vinden
heb ik weer, nou ja, een gegeven paard moet je maar niet in de bek kijkenquote:Op donderdag 31 december 2015 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natuurfilms vind je niet op Netflix, volgens mij.
Je hebt je dus weer eens iets aan laten naaien...
Ik begreep al niet waarom je de historie van de ander niet wilde zien of die van jezelf wilde tonen.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
heb ik weer, nou ja, een gegeven paard moet je maar niet in de bek kijken
![]()
beetje bij beetje komt de ware just me tevoorschijnquote:Op donderdag 31 december 2015 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep al niet waarom je de historie van de ander niet wilde zien of die van jezelf wilde tonen.
Maar ik heb je net weer iets beter leren kennen...
Echt waar...quote:Op donderdag 31 december 2015 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
beetje bij beetje komt de ware just me tevoorschijn
Dexter, is dat wat?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik nog verslaafd aan de serie DexterMocht ik de behoefte hebben om natuurfilms te bekijken dan weet ik je te vinden
Het is af en toe wat bloederigquote:Op donderdag 31 december 2015 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dexter, is dat wat?
Ik ben aan mijn laatste afleveringen van Lost bezig en op zoek naar iets nieuws.
Ik ben niet vies van wat bloedquote:
Ik mag vandaag pas weer kijken als ik mijn things to do lijstje heb afgewerktquote:Op donderdag 31 december 2015 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van wat bloed![]()
In Lost worden ook armen afgerukt en vloeit er het nodige aan bloed. Hoe verder deze serie komt, hoe raadselachtiger het wordt
wat een rare snoeshaan is datquote:Op donderdag 31 december 2015 01:48 schreef sacha het volgende:
deze is ook leuk![]()
KLB / Vrouwen die kinderen willen zonder geldige reden
Wat ben je streng voor jezelf, maar zo werkt het bij mij vaak ook. Lost kijk ik dan wel met mijn man, dus eens een aflevering alleen kijken zit er niet, want dan mist hij het weer.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag vandaag pas weer kijken als ik mijn things to do lijstje heb afgewerkt
Ik heb het vanmorgen tijdens de cracker zitten eten, ik moest er wel om lachen.quote:
Misschien is het een troll, maar als het waar is is het wel sneu, die vrouw wil kinderen hij nietquote:Op donderdag 31 december 2015 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het vanmorgen tijdens de cracker zitten eten, ik moest er wel om lachen.
Natuurlijk ben je dan een lullo..... of inderdaad een klootzakquote:Op donderdag 31 december 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is het een troll, maar als het waar is is het wel sneu, die vrouw wil kinderen hij niet
maar hij wil ook geen eind maken aan de relatie, omdat hij tóch geen vrouw kan krijgen die lekker en slank is, da's toch een lullo en oneerlijk ook tegenover die vrouw, ondrtussen gaat ie gewoon
af en toe vreemd, nah... da's voor mij gewoon een klootzak![]()
of een troll, kan ook
Ja dat dan weer wel...quote:Op donderdag 31 december 2015 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je dan een lullo..... of inderdaad een klootzak :d
Maar ik vind het wel vermakelijk om te lezen tijdens mijn ontbijt.
ik moet wat strenger voor mezelf wordenquote:Op donderdag 31 december 2015 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben je streng voor jezelf, maar zo werkt het bij mij vaak ook. Lost kijk ik dan wel met mijn man, dus eens een aflevering alleen kijken zit er niet, want dan mist hij het weer.
Welnee, je moet juist lief zijn voor jezelf.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet wat strenger voor mezelf worden
Doe ik ook wel hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, je moet juist lief zijn voor jezelf.
Dat vind ik wel meevallen, maar die kerel moet zeker geen kinderen nemen.quote:
Gaat dit over die gast die Hongaarse meisje doet met zn vrienden en niet verliefd is op zn vriendin thuis, die een kind wil, maar niet weet waarom en hij heeft een goede baan huis en veel geld.... of zoquote:Op donderdag 31 december 2015 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, maar die kerel moet zeker geen kinderen nemen.
KLB / Vrouwen die kinderen willen zonder geldige redenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat dit over die gast die Hongaarse meisje doet met zn vrienden en niet verliefd is op zn vriendin thuis, die een kind wil, maar niet weet waarom en hij heeft een goede baan huis en veel geld.... of zo
Ik vond dat topic van die gast van 25 jaar die met een bord om zijn nek wil gaan staan leuker.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:03 schreef chufi het volgende:
Ik ga dat niet volgen.... Hoop dat zn vriendin meelurkt....
Waar staat ie nu?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond dat topic van die gast van 25 jaar die met een bord om zijn nek wil gaan staan leuker.
En wat ga jij doen vanavond?quote:
Me volgieten met bubbels. Verder oliebollen en zalmpjes vreten.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat ga jij doen vanavond?
Met een bord om je nek ergens gaan staan?
Ik ga even een uurtje naar de overkant vanavond, denk dat baardaap wel hier of daar langs zal komen (die gaat 's nachts nog het centrum in, misschien ga ik wel mee, ik weet het nog niet), maar rond 00.00 u. zorg ik dat ik uurtje thuis ben, wil even checken hoe de poezen op hun 2e jaar vuurwerk reageren.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Me volgieten met bubbels. Verder oliebollen en zalmpjes vreten.
Er zouden "oordoppen" voor huisdieren moeten bestaanquote:Op donderdag 31 december 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga even een uurtje naar de overkant vanavond, denk dat baardaap wel hier of daar langs zal komen (die gaat 's nachts nog het centrum in, misschien ga ik wel mee, ik weet het nog niet), maar rond 00.00 u. zorg ik dat ik uurtje thuis ben, wil even checken hoe de poezen op hun 2e jaar vuurwerk reageren.
sok d'r inquote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zouden "oordoppen" voor huisdieren moeten bestaan
Dat is wel een mooi en lief voornemenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nadrukkelijk niet aanwezig zijnmaar ik kom wel effe zachtjes Gelukkig NIeuwjaar wensen
Ik denk niet dat ze bang zijn hoor, ze reageren nu ook niet op de knallen, maar ik vind het mijn plicht om tussen 23.30 u. en 01.00 u. even voor ze thuis te zijn, ze zijn nog jong en het is pas de tweede keer dat ze dit meemaken.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zouden "oordoppen" voor huisdieren moeten bestaan
Waarom niet? Je bent ten slotte het zonnetje van 40+, geen idee waar die zich tegenwoordig bevindt, maar ik bent nu hier.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nadrukkelijk niet aanwezig zijnmaar ik kom wel effe zachtjes Gelukkig NIeuwjaar wensen
Onze jongste kat maakt het voor het eerst mee en die ligt nu, terwijl de 3e Wereldoorlog qua geluid losgebarsten is, te slapen. Ik maak me geen zorgen om 'm.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bang zijn hoor, ze reageren nu ook niet op de knallen, maar ik vind het mijn plicht om tussen 23.30 u. en 01.00 u. even voor ze thuis te zijn, ze zijn nog jong en het is pas de tweede keer dat ze dit meemaken.
Katten reageren veel relaxter dan honden, die 2 honden van mijn broertje zijn elk jaar (al 10 en 12 jr. langquote:Op donderdag 31 december 2015 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze jongste kat maakt het voor het eerst mee en die ligt nu, terwijl de 3e Wereldoorlog qua geluid losgebarsten is, te slapen. Ik maak me geen zorgen om 'm.
De oudste hoort sowieso bijna niks meer, behalve als het 'm uit komt...
het zonnetje nog welquote:Op donderdag 31 december 2015 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent ten slotte het zonnetje van 40+, geen idee waar die zich tegenwoordig bevindt, maar ik bent nu hier.
ow... die heeft dezelfde kwaal als die Griek dan...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:18 schreef MadMaster het volgende:
De oudste hoort sowieso bijna niks meer, behalve als het 'm uit komt...
Het zonnetje kan toch ook nadrukkelijk aanwezig zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
het zonnetje nog wel![]()
nah... was grapje omdat Piet zei dat ik een grote bek had en altijd zo nadrukkelijk aanwezig ben![]()
of het was schmertsdinges of sigdinges dat weet ik niet eens meer
Honden horen ook scherper dan katten, dus die gaan logisch wel op tilt...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Katten reageren veel relaxter dan honden, die 2 honden van mijn broertje zijn elk jaar (al 10 en 12 jr. lang) in paniek, ik heb met mijn voormalige en deze katten nog nooit stress gehad.
Die honden schieten al in de stress als iemand zijn stem verheft.
kan ookquote:Op donderdag 31 december 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zonnetje kan toch ook nadrukkelijk aanwezig zijn.
Dan kun je "Een grote bek hebben en altijd zo nadrukkelijk aanwezig zijn" gewoon als een compliment opvatten.
Het was Smegmanus.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
het zonnetje nog wel![]()
nah... was grapje omdat Piet zei dat ik een grote bek had en altijd zo nadrukkelijk aanwezig ben![]()
of het was schmertsdinges of sigdinges dat weet ik niet eens meer
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als Fann nu niet door post gaan we met lede ogen het nieuwe jaar in.
Ik zit op het moment te denken of ik na mijn peuk even beslag maak, zodat het een uurtje kan rijzen, dat bakken zelf is zo gebeurd, geeft alleen wat zooi.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja da's niet gezellig!
waar gaan we het over hebben?
Heb je oliebollen?
Ikke wel
Beter met ogen dan zonder...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als Fann nu niet door post gaan we met lede ogen het nieuwe jaar in.
Het meurt zo...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit op het moment te denken of ik na mijn peuk even beslag maak, zodat het een uurtje kan rijzen, dat bakken zelf is zo gebeurd, geeft alleen wat zooi.
Ik heb nog nooit zelf oliebollen gebakken, ga ik niet mee beginnen ookquote:Op donderdag 31 december 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit op het moment te denken of ik na mijn peuk even beslag maak, zodat het een uurtje kan rijzen, dat bakken zelf is zo gebeurd, geeft alleen wat zooi.
Nah, dat is juist de eindejaars gezelligheid.quote:
Vette zooi man, hoeveel van die dingen heb je nodig?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, dat is juist de eindejaars gezelligheid.
Is leuk, best lastig om een goede bal te krijgen, gedoe met 2 lepels, maar wel leuk, en als ze niet mooi rond zijn smaken ze toch.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zelf oliebollen gebakken, ga ik niet mee beginnen ook
Netjes gedaan, dat dan weer wel!quote:Op donderdag 31 december 2015 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is leuk, best lastig om een goede bal te krijgen, gedoe met 2 lepels, maar wel leuk, en als ze niet mooi rond zijn smaken ze toch.
[ afbeelding ]
Van vorig jaar.
Ze waren niet perfect rond maar waren wel lekker.quote:
Dát geloof ik ook wel, maar tóch begin ik er niet aanquote:Op donderdag 31 december 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze waren niet perfect rond maar waren wel lekker.
Ik zal wat zwervers bij je langs sturen...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, dat is juist de eindejaars gezelligheid.
Die zullen nu nog heerlijk smaken...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is leuk, best lastig om een goede bal te krijgen, gedoe met 2 lepels, maar wel leuk, en als ze niet mooi rond zijn smaken ze toch.
[ afbeelding ]
Van vorig jaar.
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zullen nu nog heerlijk smaken...
Ja vannacht weer op de ARD of ZDFquote:
owquote:Op donderdag 31 december 2015 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vannacht weer op de ARD of ZDF
Jij mocht waarschijnlijk Iwan zeggen.quote:
Vast welquote:Op donderdag 31 december 2015 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij mocht waarschijnlijk Iwan zeggen.
9 aaneensluitende posts, kom op, ga je pillen slikken.quote:
ik heb 2 flessenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat ... Nog heel wat bubbels te gaan
Morgenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
9 aaneensluitende posts, kom op, ga je pillen slikken.
Ik nog een half dozijn, maar dat is mij ook te veelquote:Op donderdag 31 december 2015 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb 2 flessenmaar dat red ik niet
Which reminds me...quote:Op donderdag 31 december 2015 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
9 aaneensluitende posts, kom op, ga je pillen slikken.
post maar hiero!quote:Op donderdag 31 december 2015 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Which reminds me...
ff weer een Spaans liedje zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |