Nee, het is een onschuldige beeld, niks spannends.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
Zal wel jaren op de blacklist hebben gestaan
Ja dat soort dingen gebeuren soms...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is een onschuldige beeld, niks spannends.
Door een fotograaf vanaf het veld genomen, de F-Side op de tribune bij PSV in 1978.
Schijnt sinds 2008 in een boek te staan, maar dat heb ik nooit geweten...
Picsquote:Op woensdag 30 december 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net een foto van een 12-/13-jarig MadMastertje onder ogen tijdens mijn eerste uitwedstrijd ooit met Ajax, in Eindhoven bij PSV. Ik wist niet eens dat die foto bestond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:35 schreef MadMaster het volgende:
OK, this is it...voetballeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Toen was dat nog niet zo het geval.quote:
OK, this is it...Ik zie alleen ouwe kerels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2015 20:55:23 ]
mooiquote:Op woensdag 30 december 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hut die wedstrijd is nog maar net afgelopen...
OK, this is it...Hij is alweer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |