Ik denk niet dat ze bang zijn hoor, ze reageren nu ook niet op de knallen, maar ik vind het mijn plicht om tussen 23.30 u. en 01.00 u. even voor ze thuis te zijn, ze zijn nog jong en het is pas de tweede keer dat ze dit meemaken.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zouden "oordoppen" voor huisdieren moeten bestaan
Waarom niet? Je bent ten slotte het zonnetje van 40+, geen idee waar die zich tegenwoordig bevindt, maar ik bent nu hier.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nadrukkelijk niet aanwezig zijnmaar ik kom wel effe zachtjes Gelukkig NIeuwjaar wensen
Onze jongste kat maakt het voor het eerst mee en die ligt nu, terwijl de 3e Wereldoorlog qua geluid losgebarsten is, te slapen. Ik maak me geen zorgen om 'm.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bang zijn hoor, ze reageren nu ook niet op de knallen, maar ik vind het mijn plicht om tussen 23.30 u. en 01.00 u. even voor ze thuis te zijn, ze zijn nog jong en het is pas de tweede keer dat ze dit meemaken.
Katten reageren veel relaxter dan honden, die 2 honden van mijn broertje zijn elk jaar (al 10 en 12 jr. langquote:Op donderdag 31 december 2015 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze jongste kat maakt het voor het eerst mee en die ligt nu, terwijl de 3e Wereldoorlog qua geluid losgebarsten is, te slapen. Ik maak me geen zorgen om 'm.
De oudste hoort sowieso bijna niks meer, behalve als het 'm uit komt...
het zonnetje nog welquote:Op donderdag 31 december 2015 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent ten slotte het zonnetje van 40+, geen idee waar die zich tegenwoordig bevindt, maar ik bent nu hier.
ow... die heeft dezelfde kwaal als die Griek dan...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:18 schreef MadMaster het volgende:
De oudste hoort sowieso bijna niks meer, behalve als het 'm uit komt...
Het zonnetje kan toch ook nadrukkelijk aanwezig zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
het zonnetje nog wel![]()
nah... was grapje omdat Piet zei dat ik een grote bek had en altijd zo nadrukkelijk aanwezig ben![]()
of het was schmertsdinges of sigdinges dat weet ik niet eens meer
Honden horen ook scherper dan katten, dus die gaan logisch wel op tilt...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Katten reageren veel relaxter dan honden, die 2 honden van mijn broertje zijn elk jaar (al 10 en 12 jr. lang) in paniek, ik heb met mijn voormalige en deze katten nog nooit stress gehad.
Die honden schieten al in de stress als iemand zijn stem verheft.
kan ookquote:Op donderdag 31 december 2015 15:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zonnetje kan toch ook nadrukkelijk aanwezig zijn.
Dan kun je "Een grote bek hebben en altijd zo nadrukkelijk aanwezig zijn" gewoon als een compliment opvatten.
Het was Smegmanus.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
het zonnetje nog wel![]()
nah... was grapje omdat Piet zei dat ik een grote bek had en altijd zo nadrukkelijk aanwezig ben![]()
of het was schmertsdinges of sigdinges dat weet ik niet eens meer
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als Fann nu niet door post gaan we met lede ogen het nieuwe jaar in.
Ik zit op het moment te denken of ik na mijn peuk even beslag maak, zodat het een uurtje kan rijzen, dat bakken zelf is zo gebeurd, geeft alleen wat zooi.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja da's niet gezellig!
waar gaan we het over hebben?
Heb je oliebollen?
Ikke wel
Beter met ogen dan zonder...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als Fann nu niet door post gaan we met lede ogen het nieuwe jaar in.
Het meurt zo...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit op het moment te denken of ik na mijn peuk even beslag maak, zodat het een uurtje kan rijzen, dat bakken zelf is zo gebeurd, geeft alleen wat zooi.
Ik heb nog nooit zelf oliebollen gebakken, ga ik niet mee beginnen ookquote:Op donderdag 31 december 2015 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit op het moment te denken of ik na mijn peuk even beslag maak, zodat het een uurtje kan rijzen, dat bakken zelf is zo gebeurd, geeft alleen wat zooi.
Nah, dat is juist de eindejaars gezelligheid.quote:
Vette zooi man, hoeveel van die dingen heb je nodig?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, dat is juist de eindejaars gezelligheid.
Is leuk, best lastig om een goede bal te krijgen, gedoe met 2 lepels, maar wel leuk, en als ze niet mooi rond zijn smaken ze toch.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zelf oliebollen gebakken, ga ik niet mee beginnen ook
Netjes gedaan, dat dan weer wel!quote:Op donderdag 31 december 2015 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is leuk, best lastig om een goede bal te krijgen, gedoe met 2 lepels, maar wel leuk, en als ze niet mooi rond zijn smaken ze toch.
[ afbeelding ]
Van vorig jaar.
Ze waren niet perfect rond maar waren wel lekker.quote:
Dát geloof ik ook wel, maar tóch begin ik er niet aanquote:Op donderdag 31 december 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze waren niet perfect rond maar waren wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |