ben jij dat?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:33 schreef schvvmert het volgende:
R&P / met een bord op straat vragen om gezoend te worden
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:48 schreef sacha het volgende:
deze is ook leuk![]()
KLB / Vrouwen die kinderen willen zonder geldige reden
Hier bestaat zoiets al, vandaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zou een mooie naam zijn voor de toko
Dat is op te lossen...quote:Op woensdag 30 december 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
De één kan alleen zien wat de ander gezien heeft
Voorlopig ben ik nog verslaafd aan de serie Dexterquote:
Natuurfilms vind je niet op Netflix, volgens mij.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik nog verslaafd aan de serie DexterMocht ik de behoefte hebben om natuurfilms te bekijken dan weet ik je te vinden
heb ik weer, nou ja, een gegeven paard moet je maar niet in de bek kijkenquote:Op donderdag 31 december 2015 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Natuurfilms vind je niet op Netflix, volgens mij.
Je hebt je dus weer eens iets aan laten naaien...
Ik begreep al niet waarom je de historie van de ander niet wilde zien of die van jezelf wilde tonen.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:22 schreef just me het volgende:
[..]
heb ik weer, nou ja, een gegeven paard moet je maar niet in de bek kijken
![]()
beetje bij beetje komt de ware just me tevoorschijnquote:Op donderdag 31 december 2015 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begreep al niet waarom je de historie van de ander niet wilde zien of die van jezelf wilde tonen.
Maar ik heb je net weer iets beter leren kennen...
Echt waar...quote:Op donderdag 31 december 2015 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
beetje bij beetje komt de ware just me tevoorschijn
Dexter, is dat wat?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik nog verslaafd aan de serie DexterMocht ik de behoefte hebben om natuurfilms te bekijken dan weet ik je te vinden
Het is af en toe wat bloederigquote:Op donderdag 31 december 2015 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dexter, is dat wat?
Ik ben aan mijn laatste afleveringen van Lost bezig en op zoek naar iets nieuws.
Ik ben niet vies van wat bloedquote:
Ik mag vandaag pas weer kijken als ik mijn things to do lijstje heb afgewerktquote:Op donderdag 31 december 2015 09:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van wat bloed![]()
In Lost worden ook armen afgerukt en vloeit er het nodige aan bloed. Hoe verder deze serie komt, hoe raadselachtiger het wordt
wat een rare snoeshaan is datquote:Op donderdag 31 december 2015 01:48 schreef sacha het volgende:
deze is ook leuk![]()
KLB / Vrouwen die kinderen willen zonder geldige reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |