SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit is al helemaal niet mijn muziek.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Misschien in Drachten?quote:
En The Nits
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Godver, niet meer Royke in de T2K
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Nu al Nescio
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
met kapen is hij sneller idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Instrumentaal zou ik het heel mooi vinden.quote:Op zondag 27 december 2015 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Dit moet heel mooi zijn, maar ik heb er niet zo veel mee.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik moest een TT bedenken, stress alomquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan lijkt het een beetje op Mia.quote:Op zondag 27 december 2015 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Instrumentaal zou ik het heel mooi vinden.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Als ik kaap heb ik een goede TT in mijn hoofd, da's een van mijn regelsquote:
Dat ben je niet gewend zeker.quote:Op zondag 27 december 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest een TT bedenken, stress alom
Make love, not war ☮![]()
Volgens mijn zusje is die explosie in het centrum gebeurd.. bij henzelf trilden de ruitenI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Mogen we je regels zien?quote:Op zondag 27 december 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik kaap heb ik een goede TT in mijn hoofd, da's een van mijn regelsHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Meike, wil je met me TTquote:Op zondag 27 december 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest een TT bedenken, stress alomWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
dit is toch een mooi plaatje hoorI love music |Ajax forever
1. Kaap alleen als je een fatsoenlijke TT hebt.quote:Op zondag 27 december 2015 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mogen we je regels zien?
2. Kaap niet als er al 25 topics lang niet gekaapt wordt
Dat zijn al mijn regels rondom kapen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een van de mooiste platen ooit gemaakt
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Deze is best mooi als je hem al lang niet gehoord hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Prachtig![]()
![]()
![]()
Damn, straks één van mijn lievelingsnummers van Cyndi Lauper, maar dat ga ik niet redden vrees ik.Make love, not war ☮![]()
ik vind het geluid aan het begin altijd erg mooi, belooft veel. Rest van het nummer is wel aardig...voor een keer![]()
Ohja, dit kende ik vorig jaar nog helemaal niet. Wel een aardig plaatje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Waarom specifiek 25 topics?quote:Op zondag 27 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Kaap alleen als je een fatsoenlijke TT hebt.
2. Kaap niet als er al 25 topics lang niet gekaapt wordt
Dat zijn al mijn regels rondom kapenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
1 keer per jaar?quote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind het geluid aan het begin altijd erg mooi, belooft veel. Rest van het nummer is wel aardig...voor een keerI love music |Ajax forever
quote:Fed up with my destiny
And this place of no return
I think I'll take another day
And slowly watch it burn.
Doesn't really matter
How the time goes by
'Cause I still remember you and I
And that beautiful goodbye...
Staggered through these empty streets
Laughin' arm in arm
The night had made a mess of me
Your confessions kept me warm
I don't really miss you, I just need to know
Do you ever think of you and I
And that beautiful goodbye?
Chorus:
When I see you now,
I wonder how,
I could've watched you walk away.
If I let you down,
Please, forgive me now
For that beautiful goodbye...
Yeah
In these days of no regrets
I keep mine to myself
And all the things we never said
I can save for someone else
And nothing lasts forever
But we always try
And I just can't help but wonder why
We let it pass us by
Yeah
Repeat chorus
Baby, what can I do
Oh, to get through to you?
And sometimes I cry, yeah
It's a fool's lullaby
Sometimes I cry
It's just a fool's lullaby
Oh ah
I'm tired of this way...YeahOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Je moet hem niet te vaak horen iddquote:Op zondag 27 december 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
Deze is best mooi als je hem al lang niet gehoord hebt.![]()
op 711, ode aan Dione de Graaffquote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! In The Dutch Mountains is ook zo mooi, hopelijk komt die ook nog.![]()
STEL NIET ZO'N MOEILIJKE VRAGENquote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom specifiek 25 topics?
Dat is nog wel even een eindje weg jaquote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Damn, straks één van mijn lievelingsnummers van Cyndi Lauper, maar dat ga ik niet redden vrees ik.![]()
Ik ben morgen vrij, maar ik wil eigenlijk wel een poging wagen Marianne te horen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Damn, straks één van mijn lievelingsnummers van Cyndi Lauper, maar dat ga ik niet redden vrees ik.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die begrijp ik niet. Ze houdt van Nederlandse bergen oid?quote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op 711, ode aan Dione de Graaff![]()
![]()
Zeker, Amanda was 20 jaar terug ook best een leuke vrouw.quote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja, dit kende ik vorig jaar nog helemaal niet. Wel een aardig plaatje.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
zo'n moeilijke vraagquote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
STEL NIET ZO'N MOEILIJKE VRAGEN
of
zulke moeilijke vragenI love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja hallo, jij komt met deze onduidelijke opmerkingen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
STEL NIET ZO'N MOEILIJKE VRAGEN
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wowquote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, maar ik wil eigenlijk wel een poging wagen Marianne te horen.Dan moet je nog een aantal hele slechte nummers overleven
![]()
Ja als je boos bent vergeet je de regels der grammatica wel eens.quote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo'n moeilijke vraag
of
zulke moeilijke vragen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
sterktequote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, maar ik wil eigenlijk wel een poging wagen Marianne te horen.![]()
![]()
dat blijkt jaquote:Op zondag 27 december 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja als je boos bent vergeet je de regels der grammatica wel eens.
I love music |Ajax forever
Mart Smeets noemde haar ooit zoquote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet. Ze houdt van Nederlandse bergen oid?![]()
![]()
Zo tijd voor mvg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef NoBody122 het volgende:
Amanda Marshall
Had veel hoger moeten staan in de lijst.Ja, deze hoort in de top 10 ipv Claudia de Brei of Coldplayquote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef NoBody122 het volgende:
Amanda Marshall
Had veel hoger moeten staan in de lijst.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou ik bedoel op tijd wakker worden, dit jaar zit een nacht doorhalen er denk ik niet in.quote:Op zondag 27 december 2015 22:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
WowDan moet je nog een aantal hele slechte nummers overleven
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik hoop eigenlijk dat ik vlak ervoor even wakker wordquote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, maar ik wil eigenlijk wel een poging wagen Marianne te horen.I love music |Ajax forever
Kende deze niet, mooi nummer
Absoluut!quote:Op zondag 27 december 2015 22:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
[..]
Ja, deze hoort in de top 10 ipv Claudia de Brei of Coldplay
Ken de tekst van dat nummer uit m'n hoofd
Tevens -purist.![]()
Ik slaap met de T2000 aan, dus ik stel hem zo in dat hij 5u harder gaat.quote:Op zondag 27 december 2015 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat ik vlak ervoor even wakker wordOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Als ik moet pissen kom ik even binnenvallenquote:Op zondag 27 december 2015 22:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat ik vlak ervoor even wakker word![]()
![]()
da's handig!quote:Op zondag 27 december 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik slaap met de T2000 aan, dus ik stel hem zo in dat hij 5u harder gaat.I love music |Ajax forever
Dé Rob Driessen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Helaas wel. En Marvin Gaye had ik ook nog wel willen horen, maar dat gaat hem ook niet worden denk ik.quote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dat is nog wel even een eindje weg jaMake love, not war ☮![]()
Yo, pass de jonko!Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Bob Marley, one lovebro
![]()
![]()
.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bob
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ome Bob.
De mindere van de 2.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, ik heb voor vele oudere binnenkomers totaal geen verklaringquote:Op zondag 27 december 2015 22:34 schreef Grutsk het volgende:
Morgenochtend Thin Lizzy, die is hoog binnengekomen
Wie kan dat verklaren?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik wel:quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor vele oudere binnenkomers totaal geen verklaring
Hij stond in de keuzelijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1 van de minste van BobI love music |Ajax forever
Tenzij ze gebruikt worden in een reclamequote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor vele oudere binnenkomers totaal geen verklaring![]()
Die pak ik nog wel mee en dan gaat het licht uit.quote:Op zondag 27 december 2015 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helaas wel. En Marvin Gaye had ik ook nog wel willen horen, maar dat gaat hem ook niet worden denk ik.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Voor het eerst?quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel:
Hij stond in de keuzelijst.![]()
![]()
Jamaar stond een In the neigborhood in de keuzelijst?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Waarom stond dat ene nummer dan voorheen niet in de kieslijst? Snap ik echt niet.quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel:
Hij stond in de keuzelijst.![]()
Ze zijn Back in Town heb ik gehoord.quote:Op zondag 27 december 2015 22:34 schreef Grutsk het volgende:
Wie kan dat verklaren?Un dann rettet kein Kavallerie,
Het enige -en dat is enorm vergezocht en waarschijnlijk onzin- dat ik kan bedenken: Coen en Sander daarmee hun eerste 538 show openden. Maar vooral omdat het een bazenplaatje is.quote:Op zondag 27 december 2015 22:34 schreef Grutsk het volgende:
Wie kan dat verklaren?Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Feel good en saamhorigheidliedjes trendquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De minst mooie van hem. Van alle nummers. Vind ik.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
bijnaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze is gewoon
De enige Bowie die ik geweldig vind
De boodschap is wel mooi.quote:Op zondag 27 december 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Feel good en saamhorigheidliedjes trend
Kut, tv moet op TLC. Voor die paar dagen in het jaar haat ik het een getrouwd man te zijn
Verstop de afstandsbediening.quote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Djeez het volgende:
Kut, tv moet op TLC. Voor die paar dagen in het jaar haat ik het een getrouwd man te zijnOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Djeez het volgende:
Kut, tv moet op TLC. Voor die paar dagen in het jaar haat ik het een getrouwd man te zijn
Dancing in the street niet?quote:
Dit vind ik juist niet zo geweldig voor Bowiebegrippen dan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
weigerenquote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Djeez het volgende:
Kut, tv moet op TLC. Voor die paar dagen in het jaar haat ik het een getrouwd man te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:![]()
Ja, verder zitten er wel aardige nummers tussen. Maar ben geen enorme liefhebber.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Luisteren via laptop?quote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Djeez het volgende:
Kut, tv moet op TLC. Voor die paar dagen in het jaar haat ik het een getrouwd man te zijnMake love, not war ☮![]()
Maar in Absolute beginners zit zo'n sax solo..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vader van een vriendin van mij heeft zo'n koptelefoon waarmee hij zich af kan sluiten van de buitenwereld. En dat doet hij dan ookquote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Djeez het volgende:
Kut, tv moet op TLC. Voor die paar dagen in het jaar haat ik het een getrouwd man te zijn![]()
![]()
Da's ongeveer de minste Bowiequote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dancing in the street niet?![]()
![]()
Die is leuk, maar niet zoals dit.quote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dancing in the street niet?
Dit vind ik juist niet zo geweldig voor Bowiebegrippen dan.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wel het beste girlgroup nummer ooit.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op zondag 27 december 2015 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar in Absolute beginners zit zo'n sax solo..Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
vandaag ondervonden dat luisteren via de app op telefoon beter werkt dan op laptopquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wij gaan naar de tentoonstelling van David Bowie in Groninger museum. Lijkt me erg leuk.Make love, not war ☮![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan naar de tentoonstelling van David Bowie in Groninger museum. Lijkt me erg leuk.
Okay....quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag ondervonden dat luisteren via de app op telefoon beter werkt dan op laptop
quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag ondervonden dat luisteren via de app op telefoon beter werkt dan op laptopheb ik met kerst ook gedaan, kon ik meteen gebruikmaken van de vodafone actie onbeperkte data.
Wel beterquote:Op zondag 27 december 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het beste girlgroup nummer ooit.![]()
![]()
Lijkt mij ookquote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan naar de tentoonstelling van David Bowie in Groninger museum. Lijkt me erg leuk.![]()
![]()
ow ja ik zit gewoon op de wifiquote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]heb ik met kerst ook gedaan, kon ik meteen gebruikmaken van de vodafone actie onbeperkte data.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik wil ook ooit naar die Bowie tentoonstelling maar Groningen is echt debiel ver.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb hem nu via laptop. Maar haalt toch de magie wegquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok ok ik ga Bowie een kans geven het komende jaar...ik kom hier volgend jaar op terug.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Lijkt me ook leuk alleen iets te ver rijdenquote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan naar de tentoonstelling van David Bowie in Groninger museum. Lijkt me erg leuk.
ligt eraan waar je woontquote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook ooit naar die Bowie tentoonstelling maar Groningen is echt debiel ver.
We gaan naar de vrijdagavond, dus alleen open voor die tentoonstelling. We plakken er een hotelovernachting aan vast.quote:
Hartstikke dichtbij juistquote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook ooit naar die Bowie tentoonstelling maar Groningen is echt debiel ver.![]()
![]()
In Labyrinth vond ik hem trouwens geweldig...die film moet ik nog een keertje kijken.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ben morgen om de hoek bij Bowie....
of eigenlijk er recht voorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geef mij maar Faust IV ipv Oxygene IV, maar wel een Klassieker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een van de twee Jarre nummers die ik echt leuk vind.
Geen idee wat de andere is, al die namen met nummers onthoud ik niet.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wij blijven daar in hotel slapen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook ooit naar die Bowie tentoonstelling maar Groningen is echt debiel ver.Volgende ochtend naar ontbijt weer terug want 's avonds gaan we naar concert van De Staat.
Jarre! Heeft mooie concerten gegeven (waar ik helaas niet bij was) in o.a. Rotterdam en zelfs in de woestijn in -ik geloof- Marokko
Tevens -purist.![]()
Enige nummer wat ik eigenlijk ken van hemquote:Op zondag 27 december 2015 22:41 schreef Zorro het volgende:
Een van de twee Jarre nummers die ik echt leuk vind.
Geen idee wat de andere is, al die namen met nummers onthoud ik niet.
Deze en de volledige albumversie van Tubular Bells...bloednerveus word ik ervan.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Tubular Bellsquote:Op zondag 27 december 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
Deze en de volledige albumversie van Tubular Bells...bloednerveus word ik ervan.![]()
![]()
dit is een beetje saai eigenlijkI love music |Ajax forever
Heerlijk draai net een joint af en bob marley begint.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar wel gewoon iedere keer weer opzetten
Ik heb mijn uitlaat kapot
Als ik er nog garantie op krijg (of service) dan moet ik naar Groningen, en dan kan ik het combineren wellicht![]()
![]()
Keek jij geen Bassie & Adriaan?quote:Op zondag 27 december 2015 22:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Enige nummer wat ik eigenlijk ken van hemWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit in de woestijn in Marokko moet echt een bijzondere ervaring zijn, net of bevind je je op een andere planeet.quote:Op zondag 27 december 2015 22:41 schreef NoBody122 het volgende:
Jarre! Heeft mooie concerten gegeven (waar ik helaas niet bij was) in o.a. Rotterdam en zelfs in de woestijn in -ik geloof- Marokko![]()
Zat dit er ook in, ik kan me alleen Tubular Bells herinneren.quote:Op zondag 27 december 2015 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Keek jij geen Bassie & Adriaan?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit doet mij denken aan een clown en acrobaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In ieder geval een andere magnetic fields, bij de achtervolgingenquote:Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zat dit er ook in, ik kan me alleen Tubular Bells herinneren.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zat dit er ook in, ik kan me alleen Tubular Bells herinneren.![]()
Uiteraard maar ik kan me geen ander nummer dan Tubular Bells herinnerenquote:Op zondag 27 december 2015 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Keek jij geen Bassie & Adriaan?
quote:Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dit in de woestijn in Marokko moet echt een bijzondere ervaring zijn, net of bevind je je op een andere planeet.
Tevens -purist.![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
![]()
![]()
een wijs man, je vaderquote:Op zondag 27 december 2015 22:44 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Mijn vader zei dit op precies hetzelfde moment
ik zou al zeggen.. JW wil rapOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Balen, maar wel een leuke bijkomstigheid.quote:Op zondag 27 december 2015 22:42 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn uitlaat kapot
Als ik er nog garantie op krijg (of service) dan moet ik naar Groningen, en dan kan ik het combineren wellicht
Cool!quote:
Ok, dit nummer is dus echt geweldig!![]()
2525! Dan ben ik dood
Ieder nadeel heb een voordeelquote:Op zondag 27 december 2015 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen, maar wel een leuke bijkomstigheid.![]()
![]()
Ja wie niet hierquote:
Ik denk ik ook wel.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik overleef gewoon tot 2525Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee, dat is de volgende plaat voor mijquote:
Minste van Roxette, maar nog steeds een fijne poedelrocker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is echt heel erg fout.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Listen to your fartWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
GP alert
Wat een waanzinnige topfilm, echt super.
Alleen viel het beeld 2 keer weg en zaten we minutenlang in het donker. Iedereen bij schijnen met telefoontjes. Ik was best even best in paniek, heb veel last van aanvallen, dus dat ging even niet lekker. Er lopen zoveel gekkies rond op deze aardbol, Parijs staat nog vers in mijn geheugen.
En je wordt even helemaal uit het verhaal gehaald dus dat was ook even ruk.
Heb dit in mijn hele leven nog nooit meegemaakt in een bioscoop en ik draai al wat jaartjes mee.![]()
quote:
Nee joh, het is geen Gloria Estefan ofzo.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik vind eigenlijk de ballads niet zo van RoxetteWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 22:48 schreef Persefoneia het volgende:
Alleen viel het beeld 2 keer weg en zaten we minutenlang in het donker. Iedereen bij schijnen met telefoontjes. Ik was best even best in paniek, heb veel last van aanvallen, dus dat ging even niet lekker. Er lopen zoveel gekkies rond op deze aardbol, Parijs staat nog vers in mijn geheugen.
Heb dit in mijn hele leven nog nooit meegemaakt in een bioscoop en ik draai al wat jaartjes mee.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vertel gerust verder.quote:Op zondag 27 december 2015 22:48 schreef Persefoneia het volgende:
Heb dit in mijn hele leven nog nooit meegemaakt in een bioscoop en ik draai al wat jaartjes mee.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
oh ze hebben ook uptempo liedjes?quote:Op zondag 27 december 2015 22:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind eigenlijk de ballads niet zo van Roxette[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 22:48 schreef Persefoneia het volgende:
Heb dit in mijn hele leven nog nooit meegemaakt in een bioscoop en ik draai al wat jaartjes mee.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 27 december 2015 22:48 schreef Persefoneia het volgende:
Heb dit in mijn hele leven nog nooit meegemaakt in een bioscoop en ik draai al wat jaartjes mee.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niet echt fijn neequote:Op zondag 27 december 2015 22:48 schreef Persefoneia het volgende:
ow en dat hadden wij moeten weten omdat?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ze dat hier had gezegd.quote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en dat hadden wij moeten weten omdat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is toch nog iemand die dit nummer heeft gezongen?DHT met Edmee?quote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is toch nog iemand die dit nummer heeft gezongen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze dat gezegd heeft voor ze ging. Maar toen was er een andere ploeg.quote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en dat hadden wij moeten weten omdat?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Doe mij maar een Joyride, The Look of How do you doquote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ze hebben ook uptempo liedjes?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Do? De zangeres dus, niet jij :pquote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is toch nog iemand die dit nummer heeft gezongen?![]()
owwwwwwwwwwwwwwwww oke dat had ik gemist denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat heeft ze gezegd voordat ze wegging.quote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en dat hadden wij moeten weten omdat?
hoeveel uur geleden was dat?quote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze dat gezegd heeft voor ze ging. Maar toen was er een andere ploeg.I love music |Ajax forever
Had het hier gezegd, maar dat wist natuurlijk niet iedereen. Zat me even nog hoog, moest het kwijt.quote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en dat hadden wij moeten weten omdat?
![]()
![]()
ouderdom slaat ook toe iddquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rond 18u ofzoquote:
kan ik me wel voorstellen, maar gelukkig dat de film zo tof was!quote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Had het hier gezegd, maar dat wist natuurlijk niet iedereen. Zat me even nog hoog, moest het kwijt.
Precies, de nieuwe shift is hier nu bezig.quote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze dat gezegd heeft voor ze ging. Maar toen was er een andere ploeg.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ik zou eerder een aanslag op het Top 2000 café verwachten...quote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Had het hier gezegd, maar dat wist natuurlijk niet iedereen. Zat me even nog hoog, moest het kwijt.
![]()
Ik pik ook weer even 2 uurtjes mee
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
man dat is een eeuwigheid geledenquote:
Kan gebeurenquote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt dit topic toch als persoonlijk dagboek.
Dat strijkertje op het einde
Balen is dat. Maar wel fijn dat het een topfilm was.quote:Op zondag 27 december 2015 22:48 schreef Persefoneia het volgende:
Heb dit in mijn hele leven nog nooit meegemaakt in een bioscoop en ik draai al wat jaartjes mee.Make love, not war ☮![]()
Ik vond Han Co-op beter.quote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vond je van die ene scene met Han Solo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vind je het niet knap dat ik het dan nog weetquote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
man dat is een eeuwigheid geleden
Ik ziet hier al gewoon vanaf 8 uur 's ochtends hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, de nieuwe shift is hier nu bezig.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
wil je een sticker?quote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind je het niet knap dat ik het dan nog weetI love music |Ajax forever
je bent 35 dan moet dat kunnenquote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind je het niet knap dat ik het dan nog weetOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ook.quote:Op zondag 27 december 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ziet hier al gewoon vanaf 8 uur 's ochtends hoor.
Ik niet, die bezoekers ogen de hele tijd al half dood. Soort zelfdestructie lijkt het af en toe.quote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zou eerder een aanslag op het Top 2000 café verwachten...![]()
Zolang ze haar oom en tante maar niet meebrengt.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zou blij zijn als het straks koffiepauze is.quote:Op zondag 27 december 2015 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ziet hier al gewoon vanaf 8 uur 's ochtends hoor.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
met sticker in het topic en de verhalen van dr wil niemand meer een stickerquote:
Ik geloof dat JW graag wat meer platen in de top 2000 van Roxette.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 22:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
met sticker in het topic en de verhalen van dr wil niemand meer een sticker
Ik moest slikken......quote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vond je van die ene scene met Han Solo?![]()
![]()
Origineel van 2pac is beterFor you, there'll be no more crying.
Origineel van Tupac is beter."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Origineel van 2-pac is beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:quote:ja leukquote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nu even niet Mexi, gewoon luisteren en genieten.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Te laat maatquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
spuit 11quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
best sneu als je zo bijna kaal bent en je beetje haar dan groen op licht...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Beetje jammer dit inderdaad.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niemand die zo mooi op een piano kan pingelen als Bruce.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar Pieter van Vollenhoven dannn..quote:Op zondag 27 december 2015 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Niemand die zo mooi op een piano kan pingelen als Bruce.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja dan zie je even niks van de film, dat snap ik.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Wibi kan het ook best aardigquote:Op zondag 27 december 2015 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Niemand die zo mooi op een piano kan pingelen als Bruce.![]()
![]()
Maar Wibi heeft The Range niet.quote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 22:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dan zie je even niks van de film, dat snap ik.![]()
![]()
Ach je had ook in deze flat kunnen wonen:quote:Op zondag 27 december 2015 22:57 schreef Persefoneia het volgende:
Justin Bieber wel moeten missen. Het zit me niet mee.
https://twitter.com/hvnieuws/status/681217666691018752/photo/1I love music |Ajax forever
Of, wat wel erg is, de buur kunnen zijnquote:Op zondag 27 december 2015 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach je had ook in deze flat kunnen wonen:
https://twitter.com/hvnieuws/status/681217666691018752/photo/1Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 22:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Of, wat wel erg is, de buur kunnen zijn
1194 House For Sale Lucifer 1975
1193 For No One The Beatles 1966
1192 Vertigo U2 2004
1191 Is Dit Alles Doe Maar 1982
1190 Walk Foo Fighters 2011
1189 Senza Una Donna Zucchero Fornaciari 1988
1188 Nathalie Gilbert Becaud 1964
1187 Violet Hill Coldplay 2008
1186 The Saints Are Coming U2 & Green Day 2006
1185 Always Look On The Bright Side Of Life Monty Python 1981
1184 Let's Get It On Marvin Gaye 1973
1183 Atlas Coldplay 2013
1182 Kijk Omhoog Nick & Simon 2007
1181 I'm Not So Tough Ilse DeLange 1998![]()
Dat was waarschijnlijk al rampzalig voordat die ontplofte.quote:Op zondag 27 december 2015 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach je had ook in deze flat kunnen wonen:
https://twitter.com/hvnieuws/status/681217666691018752/photo/1Un dann rettet kein Kavallerie,
Superdrummers om mee te beginnenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga na 1191 naar bed en luister daar wel verder op mijn telefoon. Al denk ik dat het niet lang duurt voordat ik slaap.Make love, not war ☮![]()
Zo mooi hequote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef Grutsk het volgende:
Shiiiiiiit, For No One. Ok ik blijf nog eeeeeeven zitten
Topshow alarm.quote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef D. het volgende:
1194 House For Sale Lucifer 1975
1193 For No One The Beatles 1966
1192 Vertigo U2 2004
1191 Is Dit Alles Doe Maar 1982
1190 Walk Foo Fighters 2011
1189 Senza Una Donna Zucchero Fornaciari 1988
1188 Nathalie Gilbert Becaud 1964
1187 Violet Hill Coldplay 2008
1186 The Saints Are Coming U2 & Green Day 2006
1185 Always Look On The Bright Side Of Life Monty Python 1981
1184 Let's Get It On Marvin Gaye 1973
1183 Atlas Coldplay 2013
1182 Kijk Omhoog Nick & Simon 2007
1181 I'm Not So Tough Ilse DeLange 1998Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1194 House For Sale Lucifer 1975![]()
1193 For No One The Beatles 1966![]()
1192 Vertigo U2 2004![]()
1191 Is Dit Alles Doe Maar 1982![]()
1190 Walk Foo Fighters 2011![]()
1189 Senza Una Donna Zucchero Fornaciari 1988![]()
1188 Nathalie Gilbert Becaud 1964![]()
1187 Violet Hill Coldplay 2008![]()
1186 The Saints Are Coming U2 & Green Day 2006![]()
1185 Always Look On The Bright Side Of Life Monty Python 1981![]()
1184 Let's Get It On Marvin Gaye 1973![]()
1183 Atlas Coldplay 2013![]()
1182 Kijk Omhoog Nick & Simon 2007![]()
1181 I'm Not So Tough Ilse DeLange 1998
Hennie gaat nog, maar dan ....quote:Op zondag 27 december 2015 22:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Superdrummers om mee te beginnenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
Hierna ga ik naar bed van twee keer Coldplay trek ik echt niet![]()
![]()
Leuk uurtje. Jammer van U2.
En Coldplay.
U2 met Green day mag dan weer wel, die is
1187 Violet Hill Coldplay 2008![]()
1186 The Saints Are Coming U2 & Green Day 2006![]()
1185 Always Look On The Bright Side Of Life Monty Python 1981![]()
![]()
![]()
1184 Let's Get It On Marvin Gaye 1973![]()
1183 Atlas Coldplay 2013![]()
1182 Kijk Omhoog Nick & Simon 2007![]()
1181 I'm Not So Tough Ilse DeLange 1998
Ik vind Violet Hill dan wel weer 1 van de betere ColdplaysWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Absoluut mee eens.quote:Op zondag 27 december 2015 23:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind Violet Hill dan wel weer 1 van de betere Coldplays[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wacht wat? Ik zie het nu pas, TWEE KEER Coldplay?
Monty Python
Ja, daarna ga ik afhaken, want ik zie elk uur wel iets wat ik wil horen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
Ik ga dat niet redden, vrees ik.quote:Op zondag 27 december 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, daarna ga ik afhaken, want ik zie elk uur wel iets wat ik wil horen.
alleen nuttig als je nog bij je first love bentquote:Op zondag 27 december 2015 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Jahoor... daar istie de meest stomme reclame ever: secondlove![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: