Voor het eerst?quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel:
Hij stond in de keuzelijst.

Waarom stond dat ene nummer dan voorheen niet in de kieslijst? Snap ik echt niet.quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel:
Hij stond in de keuzelijst.

Ze zijn Back in Town heb ik gehoord.quote:Op zondag 27 december 2015 22:34 schreef Grutsk het volgende:
Morgenochtend Thin Lizzy, die is hoog binnengekomen
Wie kan dat verklaren?

Het enige -en dat is enorm vergezocht en waarschijnlijk onzin- dat ik kan bedenken: Coen en Sander daarmee hun eerste 538 show openden. Maar vooral omdat het een bazenplaatje is.quote:Op zondag 27 december 2015 22:34 schreef Grutsk het volgende:
Morgenochtend Thin Lizzy, die is hoog binnengekomen
Wie kan dat verklaren?

Feel good en saamhorigheidliedjes trendquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De minst mooie van hem. Van alle nummers. Vind ik.

bijnaquote:

De boodschap is wel mooi.quote:Op zondag 27 december 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Feel good en saamhorigheidliedjes trend

Verstop de afstandsbediening.quote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Djeez het volgende:
Kut, tv moet op TLC. Voor die paar dagen in het jaar haat ik het een getrouwd man te zijn

quote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Djeez het volgende:
Kut, tv moet op TLC. Voor die paar dagen in het jaar haat ik het een getrouwd man te zijn

Dancing in the street niet?quote:

weigerenquote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Djeez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |