Ze dat gezegd heeft voor ze ging. Maar toen was er een andere ploeg.quote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow en dat hadden wij moeten weten omdat?
Doe mij maar een Joyride, The Look of How do you doquote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ze hebben ook uptempo liedjes?
Do? De zangeres dus, niet jij :pquote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is toch nog iemand die dit nummer heeft gezongen?
owwwwwwwwwwwwwwwww oke dat had ik gemist denk ikquote:
Dat heeft ze gezegd voordat ze wegging.quote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel uur geleden was dat?quote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze dat gezegd heeft voor ze ging. Maar toen was er een andere ploeg.
Had het hier gezegd, maar dat wist natuurlijk niet iedereen. Zat me even nog hoog, moest het kwijt.quote:Op zondag 27 december 2015 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ouderdom slaat ook toe iddquote:
Rond 18u ofzoquote:
kan ik me wel voorstellen, maar gelukkig dat de film zo tof was!quote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Had het hier gezegd, maar dat wist natuurlijk niet iedereen. Zat me even nog hoog, moest het kwijt.
Precies, de nieuwe shift is hier nu bezig.quote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze dat gezegd heeft voor ze ging. Maar toen was er een andere ploeg.
ik zou eerder een aanslag op het Top 2000 café verwachten...quote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Had het hier gezegd, maar dat wist natuurlijk niet iedereen. Zat me even nog hoog, moest het kwijt.
man dat is een eeuwigheid geledenquote:
Kan gebeurenquote:Op zondag 27 december 2015 22:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Balen is dat. Maar wel fijn dat het een topfilm was.quote:Op zondag 27 december 2015 22:48 schreef Persefoneia het volgende:
Wat een waanzinnige topfilm, echt super.
Alleen viel het beeld 2 keer weg en zaten we minutenlang in het donker. Iedereen bij schijnen met telefoontjes. Ik was best even best in paniek, heb veel last van aanvallen, dus dat ging even niet lekker. Er lopen zoveel gekkies rond op deze aardbol, Parijs staat nog vers in mijn geheugen.
En je wordt even helemaal uit het verhaal gehaald dus dat was ook even ruk.
Heb dit in mijn hele leven nog nooit meegemaakt in een bioscoop en ik draai al wat jaartjes mee.
Ik vond Han Co-op beter.quote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vond je van die ene scene met Han Solo?
Vind je het niet knap dat ik het dan nog weetquote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
man dat is een eeuwigheid geleden
Ik ziet hier al gewoon vanaf 8 uur 's ochtends hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, de nieuwe shift is hier nu bezig.
wil je een sticker?quote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind je het niet knap dat ik het dan nog weet
je bent 35 dan moet dat kunnenquote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind je het niet knap dat ik het dan nog weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |