Waarom specifiek 25 topics?quote:Op zondag 27 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Kaap alleen als je een fatsoenlijke TT hebt.
2. Kaap niet als er al 25 topics lang niet gekaapt wordt
Dat zijn al mijn regels rondom kapen
1 keer per jaar?quote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind het geluid aan het begin altijd erg mooi, belooft veel. Rest van het nummer is wel aardig...voor een keer
quote:Fed up with my destiny
And this place of no return
I think I'll take another day
And slowly watch it burn.
Doesn't really matter
How the time goes by
'Cause I still remember you and I
And that beautiful goodbye...
Staggered through these empty streets
Laughin' arm in arm
The night had made a mess of me
Your confessions kept me warm
I don't really miss you, I just need to know
Do you ever think of you and I
And that beautiful goodbye?
Chorus:
When I see you now,
I wonder how,
I could've watched you walk away.
If I let you down,
Please, forgive me now
For that beautiful goodbye...
Yeah
In these days of no regrets
I keep mine to myself
And all the things we never said
I can save for someone else
And nothing lasts forever
But we always try
And I just can't help but wonder why
We let it pass us by
Yeah
Repeat chorus
Baby, what can I do
Oh, to get through to you?
And sometimes I cry, yeah
It's a fool's lullaby
Sometimes I cry
It's just a fool's lullaby
Oh ah
I'm tired of this way...Yeah
Je moet hem niet te vaak horen iddquote:Op zondag 27 december 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
Deze is best mooi als je hem al lang niet gehoord hebt.
op 711, ode aan Dione de Graaffquote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! In The Dutch Mountains is ook zo mooi, hopelijk komt die ook nog.
STEL NIET ZO'N MOEILIJKE VRAGENquote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom specifiek 25 topics?
Dat is nog wel even een eindje weg jaquote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Damn, straks één van mijn lievelingsnummers van Cyndi Lauper, maar dat ga ik niet redden vrees ik.
Ik ben morgen vrij, maar ik wil eigenlijk wel een poging wagen Marianne te horen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Damn, straks één van mijn lievelingsnummers van Cyndi Lauper, maar dat ga ik niet redden vrees ik.
Die begrijp ik niet. Ze houdt van Nederlandse bergen oid?quote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op 711, ode aan Dione de Graaff
Zeker, Amanda was 20 jaar terug ook best een leuke vrouw.quote:Op zondag 27 december 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja, dit kende ik vorig jaar nog helemaal niet. Wel een aardig plaatje.
zo'n moeilijke vraagquote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
STEL NIET ZO'N MOEILIJKE VRAGEN
Ja hallo, jij komt met deze onduidelijke opmerkingen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
STEL NIET ZO'N MOEILIJKE VRAGEN
Wowquote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, maar ik wil eigenlijk wel een poging wagen Marianne te horen.
Ja als je boos bent vergeet je de regels der grammatica wel eens.quote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo'n moeilijke vraag
of
zulke moeilijke vragen
sterktequote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, maar ik wil eigenlijk wel een poging wagen Marianne te horen.
dat blijkt jaquote:Op zondag 27 december 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja als je boos bent vergeet je de regels der grammatica wel eens.
Mart Smeets noemde haar ooit zoquote:Op zondag 27 december 2015 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet. Ze houdt van Nederlandse bergen oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |