SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
Op de knietjes!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kaap niks, had gewoon de lapo
Maar je bent een newbie hier. Newbies pakken de lapo niet, die moet verdient worden!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kaap niks, had gewoon de lapo
Ik mag dat van Geerd, en daar hebben jullie maar mee te leven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar je bent een newbie hier. Newbies pakken de lapo niet, die moet verdient worden!
Rustaagh hij heeft wel een bazen nummer gemaakt hequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar je bent een newbie hier. Newbies pakken de lapo niet, die moet verdient worden!
Dat dan wel weer!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rustaagh hij heeft wel een bazen nummer gemaakt he
Ninja edit!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo hallo ik durf niet alleen met simterklaas in een room hoor waar blijven jullie
-knip-
Maandag!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanner ging het ook alweer gebeuren?
Wel een slimme zet!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha jaa als je de tinychat room wil weten DM maar aangezien we anders kutgasten krijgen
Erg fapbaar inderdaadquote:
Dat ik nog niet van MN stoel ben afgegledenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn bureau staat gewoon scheef nu.
Koekoek.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat ik nog niet van MN stoel ben afgegleden
Zit je al met je vingers in je honing potje?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat ik nog niet van MN stoel ben afgegleden
Ik niet, iedereen ging weg voordat ik heb goed en wel aan had!quote:
nounounounouquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Geerd het volgende:
Ik durf het filmpje niet te posten maar hier neuk ik opso
Zoek zelf maar
camera inside of the vagina during sex in Missionary Position
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Geerd het volgende:
Ik durf het filmpje niet te posten maar hier neuk ik opso
Zoek zelf maar
camera inside of the vagina during sex in Missionary Position
Filmpjes posten is niet haram, vandaar.quote:
Dan moet je ook niet op mobiel gaanquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op mobiel gaan
Moet dat hier nog even benadrukt wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHA JIJ SNAPTE HET DUS OOK AL BIET
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet dat hier nog even benadrukt worden
Ander keertje, als ik niet mobiel zitquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wilde marco en DR spotten, helaas
Mij niet?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
ben ik niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Je hebt 3 keer de kans gehad om mij te spotten, maar steeds ging je wel voordat ik hem werkend had!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:49 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ander keertje, als ik niet mobiel zit
Verdomme, laat je gewoon je fantasie de vrije loop?quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ben ik niet goed genoeg?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ben ik niet goed genoeg?
[ afbeelding ]
Wanneer ga je je tetten laten zien?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jou had ik al een keer gespot ja
Wilde bijna hetzelfde posten!quote:
Van Simtergod naar boerkagodquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
SIMTERKLAAS IN EEN BOERKA
IK HERHAAL
SIMTERKKAAS IN EEN BOERKA
___________quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ben ik niet goed genoeg?
[ afbeelding ]
We spelen Isketch.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oi bokje.
En uh, vertel. Wat is er allemaal voor spannends?
Die zitten nu sowieso keihard te soppen op screenshots.quote:
Vandaar...quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die zitten nu sowieso keihard te soppen op screenshots.
Jijquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Moemoe je mist veeeul. Heul veul.
IK wil haar onderbroekje wel even schoonlikkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:29 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je je onderbroek al verschoond?
Huh wat is er gebeurd danquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:32 schreef Geerd het volgende:
Bericht van SNeeuw
Ze hebben je kapot gemaakt, ik keer niet terug.
![]()
![]()
![]()
Long story shortquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vannacht was er nogal een happening
Dit zou ik wel missenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
En zo zal het geschiede.
Vrede tussen twee volken.
De klb SC en Geerd SC in één bolide.
Met rozen in tegenstelling tot dolken.
Verzoenend met vrede.
Allen zweren loyaliteit aan God.
Geerd houdt zijn bergrede
Guus geluk, wapperde met een kraslot
Hij kont niets winnen.
Hij kon niets innen.
Hij moest bezinnen
Hij moet Geerd beminnen
Dan zal hij winnen kisten vol.
Dood aan de trol
Die geerd niet eert
Die hem ontbeerd.
Een dichter des vaderland word gemist!quote:
Mensen zijn altijd eng!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er kwamen hier nogal wat mensen.
Ik zweer het je. Hij is dan zogenaamd dronken ... maar praten kan ie. Onze bard met een gouden hart.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een dichter des vaderland word gemist!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Hij is dan zogenaamd dronken ... maar praten kan ie. Onze bard met een gouden hart.
Ooit een dichtkoning,quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Hij is dan zogenaamd dronken ... maar praten kan ie. Onze bard met een gouden hart.
Denkt allen, wanneer gij Limburg aandoet,quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ooit een dichtkoning,
nu zoekende naar een passende woning.
Ooit was hij een baas,
nu is hij een bange haas.
We zullen hem allen gaan missen,
maar SL staat nu te pissen.
SL zal in vrede rusten,quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Denkt allen, wanneer gij Limburg aandoet,
dat daar een held leeft op grote voet.
Zijn naam is SL zijn woorden bekend.
Wij zullen missen deze vent.
Echter het leven gaat door,
wat met kerst gebeurde is passe.
Dus geven wij nu gehoor,
aan de roep van een nieuwe tray.
Zowaar ik Scuidward heet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
SL was een ware profeet,
opdat iedereen weet!
Daar proosten wij op tot Geerd!quote:
Opsonisatie kan niet dichtenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ooit een dichtkoning,
nu zoekende naar een passende woning.
Ooit was hij een baas,
nu is hij een bange haas.
We zullen hem allen gaan missen,
maar SL staat nu te pissen.
Niemand kan Opso Foppen,quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Opsonisatie kan niet dichten
Dus ik zal er ook niet voor zwichten
Enige wat ik wel wil zeggen
Is dat ik eieren kan leggen
Met een versgelegd eitje op je borst,quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niemand kan Opso Foppen,
Zij zal je helemaal onder soppen!
Ze zal iedereen laten weten,
Alleen Opso kan een man laten zweten!
Paus heeft een ban en deze kloon is nog altijd niet geband?quote:
Hij geilt op de hoeveelheid haat op zijn eigen persoonquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maak je daar een kloontje voor aan?
ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maak je daar een kloontje voor aan?
Paus heeft geen ban, hij heeft gewoon een kloontje.quote:
Nou gefeliciteerd, je bent net geregistreerd en nu al geobsedeerd door PausNicolaas.quote:
Geen ban, hij is weg gepest.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik bedoel sinds wanneer heeft hij ban dan
ben lurker geweest ehquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, je bent net geregistreerd en nu al geobsedeerd door PausNicolaas.
Jij komt er wel.
Overduidelijk kloontje is overduidelijk.quote:
waarvan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:00 schreef Scuidward het volgende:
Awww en dat allemaal met de kerst!
[..]
Pics.
het gebruik van duitse werkwoorden geeft wel weer aan dat je een vuile NSB'er bentquote:Op zondag 27 december 2015 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overduidelijk kloontje is overduidelijk.
Derhalve: TR gemacht.
judas was een snitchquote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo dat, Judas is wel een gezellige kerel
DOE EENS LIEF TEGEN HEM
Hier ga ik niet eens op reageren, typisch kloontjequote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
het gebruik van duitse werkwoorden geeft wel weer aan dat je een vuile NSB'er bent
typische naziquote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren, typisch kloontje
Als hij eens lief zou reageren en geen kloontjes zou aanmaken voor dit soort dingen zou ik lief tegen hem doen!quote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo dat, Judas is wel een gezellige kerel
DOE EENS LIEF TEGEN HEM
Liefst willen we hem voor altijd richting KLB SC schoppen. No offense!quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
willen jullie MadeInChina overnemen? hij zit ook al in de KLB SC te trollen
We zijn hem al aan het inlijven.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
Hou hem zelf aubquote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
Contradictie. Hij denkt altijd dat hij alles beter weet, tegen beter weten in.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Scuidward het volgende:
Ik vind Paus wel ok. Mits hij niet denkt dat hij alles weet.
is het een goed compromis dat hij gewoon weggaat?quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liefst willen we hem voor altijd richting KLB SC schoppen. No offense!
Is het Paus of Sneeuw-Leeuw?quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
Nu zijn we aan het praten. Hoe gaan we dit aanpakken?quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het een goed compromis dat hij gewoon weggaat?
Denk eerder paus dan SL. Maar nu heb je mij aan het twijfelen gemaaktquote:
Mja, en hij heeft van die poep en pies humor wat hij vervolgens bedekt met een schaamsmiley.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Contradictie. Hij denkt altijd dat hij alles beter weet, tegen beter weten in.
ik heb al een TR bot ingeschakeld voor al zijn postsquote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu zijn we aan het praten. Hoe gaan we dit aanpakken?
Moest lachen om die TR gifquote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een TR bot ingeschakeld voor al zijn posts
Goed begin, goed begin. TR gif moest wel om lachen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een TR bot ingeschakeld voor al zijn posts
Jij kan IP check doen, toch?quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
Volgens mij is het iemand anders.
Paus komt zelden in KLB
en wat voor topics...quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mja, en hij heeft van die poep en pies humor wat hij vervolgens bedekt met een schaamsmiley.
Maar hij heeft ook goede kanten. Beetje topics openen, dat doen anderen (zoals ik) weer minder.
Sneeuw-leeuw is afvallige, begrijp ik.quote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is geen God meer, dat is niet de Geerd die ik volg. Nu is hij slechts een poster, slechts een user, ik dien de Goddelijke Geerd, niet een of andere Geerd die niet meer vereerd en verheerlijkt wordt.
Godver, ik had het nog wel zo goed weggeklikt.quote:
nemen jullie deadprez over? dan kan ik terug naar de klb scquote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sneeuw-leeuw is afvallige, begrijp ik.
SNEEUW LEEUWWWWWW MAATTTTT WAAR was je man !!!!!!quote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb het ware geloof gevolgd, en heb het zien sterven. Maar laat Paus gewoon met rust, want hij heeft zijn God verloren en dat is pijnlijk genoeg.
Hij gelooft niet meer in je.quote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
SNEEUW LEEUWWWWWW MAATTTTT WAAR was je man !!!!!!
Zelf voor gekozen, begrijp ik.quote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sneeuw-leeuw is afvallige, begrijp ik.
Het gaat goed komen!!quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
Leeuwke zit nu in de beproeving van zijn geloof
Gewoon lekker allemaal aan de gladiator!quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
drinken jullie hier allemaal van dat dure elitaire pils eigenlijk, of ook gwn pitt?
Dorsquote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
drinken jullie hier allemaal van dat dure elitaire pils eigenlijk, of ook gwn pitt?
sterk bier vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker allemaal aan de gladiator!
Geerd zou het zo gewild hebben
Ik vond het wel een veilig gevoel, dat ik tussen een leeuw en een konijn zat. Nu is het maar afwachten wie er voor in de plaats komt te zitten...quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
Leeuwke zit nu in de beproeving van zijn geloof
Inderdaad, hij heeft even tijd nodig om zijn richting weer te vinden!quote:
omdat je het niet kunt betalen zekerquote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
sterk bier vind ik niet zo lekker
ah das ongeveer dezelfde prijsklasse idd, maar pitt is lekkerderquote:
Ik drink Pitt, tenzij beugels in de aanbieding zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
nee is gewoon viesquote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je het niet kunt betalen zeker
Deadprezquote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik vond het wel een veilig gevoel, dat ik tussen een leeuw en een konijn zat. Nu is het maar afwachten wie er voor in de plaats komt te zitten...
weet niet, herinner jouw posts nooitquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is gewoon vies
en heb er trauma's aan, aan kanon dan, dat heb ik volgens mij al weleens in klb sc gepost
Ben blij dat ik eindelijk weer thuis ben man.quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef dimmak het volgende:
Ik snap hier iets niet. Iedereen drinkt bier maar zit thuis?
Heb ik weleens in de prullenbak van de metro gedroptquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef deadprez het volgende:
en heb er trauma's aan, aan kanon dan, dat heb ik volgens mij al weleens in klb sc gepost
bek dicht gvdquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, herinner jouw posts nooit
Eens/quote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben blij dat ik eindelijk weer thuis ben man.
ja hoezo?quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef dimmak het volgende:
wat denk je, nieuwe sc, dan kan ik mijn bijdehante kutgrapjes wel weer herhalen?quote:
Wilde ik ook net postenquote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat denk je, nieuwe sc, dan kan ik mijn bijdehante kutgrapjes wel weer herhalen?
netjesquote:
Café Geerd is 24/7 open.quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef dimmak het volgende:
stand-up comedians gaan toch ook niet nieuw materiaal verzinnen voor ieder nieuw publiek man dom varkenquote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat denk je, nieuwe sc, dan kan ik mijn bijdehante kutgrapjes wel weer herhalen?
Niet meteen te hard van stapel lopen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
netjes
ik stel voor dat ik de nieuwe profeet word hier
Nee sorry. Had je deel #1 maar moeten openen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
Ja ik vind het best hoor, maar ik had gedacht dat er wel meer mensen in de kroeg zouden zitten.quote:
Zo werkt het helaas niet, je moet voorgedragen worden door een zittende profeet. Daarna door alle profeten goedgekeurd worden, dan wordt je voorgeleid aan Geerd en deze zalft je tot profeet!quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
netjes
Het was een positief bedoelde "quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet haten op mijn go-to comeback
dat wordt wel erg ingewikkeld allemaal, ik trek maar gwn een halve liter openquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet, je moet voorgedragen worden door een zittende profeet. Daarna door alle profeten goedgekeurd worden, dan wordt je voorgeleid aan Geerd en deze zalft je tot profeet!
ohquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het was een positief bedoelde "".
goed om te wetenquote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Scuidward het volgende:
Profeet is de macht van degene die de OP heeft van het deel waarin de request is gedaan
quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:21 schreef Geerd het volgende:
Simterklaas!!! En PausNicolaas gaan jullie schoentje verwennen !!
Sneeuw-Leeuw heeft de pakjes in gepakt !!!\
Squidward houdt van bakken !! Remqo en Werkman zorgden voor de onderlaag !!
Daarom.quote:
Als zoon zal ik hem voordragenquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet, je moet voorgedragen worden door een zittende profeet. Daarna door alle profeten goedgekeurd worden, dan wordt je voorgeleid aan Geerd en deze zalft je tot profeet!
Amenquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom.
Verder is dit een vrij land. Ik kan roepen wat ik wil. Als het maar om bier, neuken, en tieten gaat.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom.
Verder is dit een vrij land. Ik kan roepen wat ik wil. Als het maar om bier, neuken, en tieten gaat.
KLB en Geerd gaan tegenwoordig goed samenquote:
Té goedquote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB en Geerd gaan tegenwoordig goed samen
Pikachuquote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Scuidward het volgende:
Ik ben iemand wiens naam ik vergeten ben omdat ik dat 7 jaar geleden keek.
Dan mag je die zijnquote:Op zondag 27 december 2015 00:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Spongebob staat het dichts bij mij.
#trotsquote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een poster van Pikachu boven m'n bed hangen
Post een foto van je posterquote:Op zondag 27 december 2015 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig, het was geen grap namelijk
daarvoor moet ik lopen om het licht aan te doen en als ik beweeg kan ik ieder moment exploderen door het kerstdinerquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarvoor moet ik lopen om het licht aan te doen en als ik beweeg kan ik ieder moment exploderen door het kerstdiner
IK OOKquote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die zag ik voorbijkomen laatst. Een pikachu van dicks.
Is dat moemoe die 2e meid !!!quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2015 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ASTEJSLAHAHAHAHAHAHAHAH GODVER KAPITEIN ANKER![]()
!!!!
Wow, hoe lach jij?quote:Op zondag 27 december 2015 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ASTEJSLAHAHAHAHAHAHAHAH GODVER KAPITEIN ANKER![]()
!!!!
Verzonnen post.quote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
Ik sta hier in de bar bier te drinken en te lullen met een chick van 34.
IK ZOU HAAR ZO HARD DOEN MANMANMAN![]()
![]()
![]()
het is vast een super interessant gesprek als je ondertussen op je telefoon zitquote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
Ik sta hier in de bar bier te drinken en te lullen met een chick van 34.
IK ZOU HAAR ZO HARD DOEN MANMANMAN![]()
![]()
![]()
Een pizza die dimmak zegt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vroeg mij eens af wat jouw UI BETEKENDE
Ik zag die rode dingen aan voor erytrocytenquote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een pizza die dimmak zegt.
Net als in het echte leven, dan roepen de kut pizza's ook mijn naam.
Mijn usernamequote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag die rode dingen aan voor erytrocyten
Wat is dimmak
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 27 december 2015 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is vast een super interessant gesprek als je ondertussen op je telefoon zit
Begin jij nou op me te haten?quote:
Dodelijke aanrakingquote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dim_Mak
Neen, wel dodelijkquote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dodelijke aanraking
Ben jij een agressieveling?
Je hebt haar wel even alle hoeken van de bar laten zien toch?quote:
Ik doe een poging, ze is ff naar de wcquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hebt haar wel even alle hoeken van de bar laten zien toch?
Bek houden boshoertjequote:
Ik ben er zo om het af te makenquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig op de bank maar moet naar bed
Iemand draag mij pls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |