Eens/quote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben blij dat ik eindelijk weer thuis ben man.
ja hoezo?quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef dimmak het volgende:
Ik snap hier iets niet. Iedereen drinkt bier maar zit thuis?
wat denk je, nieuwe sc, dan kan ik mijn bijdehante kutgrapjes wel weer herhalen?quote:
Wilde ik ook net postenquote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat denk je, nieuwe sc, dan kan ik mijn bijdehante kutgrapjes wel weer herhalen?
netjesquote:
Café Geerd is 24/7 open.quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef dimmak het volgende:
Ik snap hier iets niet. Iedereen drinkt bier maar zit thuis?
stand-up comedians gaan toch ook niet nieuw materiaal verzinnen voor ieder nieuw publiek man dom varkenquote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat denk je, nieuwe sc, dan kan ik mijn bijdehante kutgrapjes wel weer herhalen?
Niet meteen te hard van stapel lopen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
netjes
ik stel voor dat ik de nieuwe profeet word hier
Nee sorry. Had je deel #1 maar moeten openen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
Ja ik vind het best hoor, maar ik had gedacht dat er wel meer mensen in de kroeg zouden zitten.quote:
Zo werkt het helaas niet, je moet voorgedragen worden door een zittende profeet. Daarna door alle profeten goedgekeurd worden, dan wordt je voorgeleid aan Geerd en deze zalft je tot profeet!quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
netjes
Het was een positief bedoelde "quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet haten op mijn go-to comeback
dat wordt wel erg ingewikkeld allemaal, ik trek maar gwn een halve liter openquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet, je moet voorgedragen worden door een zittende profeet. Daarna door alle profeten goedgekeurd worden, dan wordt je voorgeleid aan Geerd en deze zalft je tot profeet!
ohquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het was een positief bedoelde "".
goed om te wetenquote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Scuidward het volgende:
Profeet is de macht van degene die de OP heeft van het deel waarin de request is gedaan
quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:21 schreef Geerd het volgende:
Simterklaas!!! En PausNicolaas gaan jullie schoentje verwennen !!
Sneeuw-Leeuw heeft de pakjes in gepakt !!!\
Squidward houdt van bakken !! Remqo en Werkman zorgden voor de onderlaag !!
Daarom.quote:
Als zoon zal ik hem voordragenquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet, je moet voorgedragen worden door een zittende profeet. Daarna door alle profeten goedgekeurd worden, dan wordt je voorgeleid aan Geerd en deze zalft je tot profeet!
Amenquote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom.
Verder is dit een vrij land. Ik kan roepen wat ik wil. Als het maar om bier, neuken, en tieten gaat.
quote:Op zondag 27 december 2015 00:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Daarom.
Verder is dit een vrij land. Ik kan roepen wat ik wil. Als het maar om bier, neuken, en tieten gaat.
KLB en Geerd gaan tegenwoordig goed samenquote:
Té goedquote:Op zondag 27 december 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB en Geerd gaan tegenwoordig goed samen
Pikachuquote:Op zondag 27 december 2015 00:31 schreef Scuidward het volgende:
Ik ben iemand wiens naam ik vergeten ben omdat ik dat 7 jaar geleden keek.
Dan mag je die zijnquote:Op zondag 27 december 2015 00:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Spongebob staat het dichts bij mij.
#trotsquote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb een poster van Pikachu boven m'n bed hangen
Post een foto van je posterquote:Op zondag 27 december 2015 00:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig, het was geen grap namelijk
daarvoor moet ik lopen om het licht aan te doen en als ik beweeg kan ik ieder moment exploderen door het kerstdinerquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarvoor moet ik lopen om het licht aan te doen en als ik beweeg kan ik ieder moment exploderen door het kerstdiner
IK OOKquote:Op zondag 27 december 2015 00:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die zag ik voorbijkomen laatst. Een pikachu van dicks.
Is dat moemoe die 2e meid !!!quote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2015 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ASTEJSLAHAHAHAHAHAHAHAH GODVER KAPITEIN ANKER![]()
!!!!
Wow, hoe lach jij?quote:Op zondag 27 december 2015 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ASTEJSLAHAHAHAHAHAHAHAH GODVER KAPITEIN ANKER![]()
!!!!
Verzonnen post.quote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
Ik sta hier in de bar bier te drinken en te lullen met een chick van 34.
IK ZOU HAAR ZO HARD DOEN MANMANMAN![]()
![]()
![]()
het is vast een super interessant gesprek als je ondertussen op je telefoon zitquote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
Ik sta hier in de bar bier te drinken en te lullen met een chick van 34.
IK ZOU HAAR ZO HARD DOEN MANMANMAN![]()
![]()
![]()
Een pizza die dimmak zegt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vroeg mij eens af wat jouw UI BETEKENDE
Ik zag die rode dingen aan voor erytrocytenquote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een pizza die dimmak zegt.
Net als in het echte leven, dan roepen de kut pizza's ook mijn naam.
Mijn usernamequote:Op zondag 27 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag die rode dingen aan voor erytrocyten
Wat is dimmak
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 27 december 2015 00:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is vast een super interessant gesprek als je ondertussen op je telefoon zit
Begin jij nou op me te haten?quote:
Dodelijke aanrakingquote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dim_Mak
Neen, wel dodelijkquote:Op zondag 27 december 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dodelijke aanraking
Ben jij een agressieveling?
Je hebt haar wel even alle hoeken van de bar laten zien toch?quote:
Ik doe een poging, ze is ff naar de wcquote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je hebt haar wel even alle hoeken van de bar laten zien toch?
Bek houden boshoertjequote:
Ik ben er zo om het af te makenquote:Op zondag 27 december 2015 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik lig op de bank maar moet naar bed
Iemand draag mij pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |