Eens/quote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ben blij dat ik eindelijk weer thuis ben man.
ja hoezo?quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef dimmak het volgende:
Ik snap hier iets niet. Iedereen drinkt bier maar zit thuis?
wat denk je, nieuwe sc, dan kan ik mijn bijdehante kutgrapjes wel weer herhalen?quote:
Wilde ik ook net postenquote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat denk je, nieuwe sc, dan kan ik mijn bijdehante kutgrapjes wel weer herhalen?
netjesquote:
Café Geerd is 24/7 open.quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef dimmak het volgende:
Ik snap hier iets niet. Iedereen drinkt bier maar zit thuis?
stand-up comedians gaan toch ook niet nieuw materiaal verzinnen voor ieder nieuw publiek man dom varkenquote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat denk je, nieuwe sc, dan kan ik mijn bijdehante kutgrapjes wel weer herhalen?
Niet meteen te hard van stapel lopen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
netjes
ik stel voor dat ik de nieuwe profeet word hier
Nee sorry. Had je deel #1 maar moeten openen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
Ja ik vind het best hoor, maar ik had gedacht dat er wel meer mensen in de kroeg zouden zitten.quote:
Zo werkt het helaas niet, je moet voorgedragen worden door een zittende profeet. Daarna door alle profeten goedgekeurd worden, dan wordt je voorgeleid aan Geerd en deze zalft je tot profeet!quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
netjes
Het was een positief bedoelde "quote:Op zondag 27 december 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet haten op mijn go-to comeback
dat wordt wel erg ingewikkeld allemaal, ik trek maar gwn een halve liter openquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet, je moet voorgedragen worden door een zittende profeet. Daarna door alle profeten goedgekeurd worden, dan wordt je voorgeleid aan Geerd en deze zalft je tot profeet!
ohquote:Op zondag 27 december 2015 00:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het was een positief bedoelde "".
goed om te wetenquote:Op zondag 27 december 2015 00:26 schreef Scuidward het volgende:
Profeet is de macht van degene die de OP heeft van het deel waarin de request is gedaan
quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:21 schreef Geerd het volgende:
Simterklaas!!! En PausNicolaas gaan jullie schoentje verwennen !!
Sneeuw-Leeuw heeft de pakjes in gepakt !!!\
Squidward houdt van bakken !! Remqo en Werkman zorgden voor de onderlaag !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |