SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Net aan seizoen 5 begonnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een aflevering Suits kan geen kwaad op dit tijdstip
Ga dan Warrior kijken. Of Goon, ook een puike.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een aflevering Suits kan geen kwaad op dit tijdstip
Sorry manquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
MENSSNEMENENEENMAMANAMA NA IK WILDE OPENENEEN!!!
[GEERD SC] WOV - Café Geerd #68 VIIR DRNUNKENEN DNAAR DE KLOTE!N!!
MANRWQR3nMRNARNA HET IS DAt dateje jibraddie en mij gewoon nmkakers zijn als het niet voor braddie was braddie die lekekrekere booi was je nu dooooood1!!!!quote:
RROSSEJ!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
Zou roséroosje al lam zijn van alle rosé tijdens het kerst diner?
Die zit lekker te soppen met de fles in der fluit !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
Zou roséroosje al lam zijn van alle rosé tijdens het kerst diner?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die zit lekker te soppen met de fles in der fluit !!!
GEERDquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijkend naar de bazen paints over dit caféquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:44 schreef Simterklaas het volgende:
Ik ben een man en jullie zijn knullen
Kerstigquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
MOemoeee whoe gaat het met jou
?!
Deel je kerstkransjes uit vandaag? Doe ik wat warme chocolademelk.quote:
Ik ben wel een kakkerlak en proud of itquote:
Bruno Martins Indiaquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef renwan het volgende:
Om half 12 de krevat uitgedaan en aan de tap gaan hangen beetje lullen met een gozer uit india
FIUCLIOM gewelidg dfeze kerst voeekle me als een hoentje! het is klote, zwaar ekotel daarom zouip ik biere in de café ik hoop dat het gauwo voorobiuj iisi morgen is de eeeeeergste!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kerstig. Is het bij jou allemaal nog meegevallen?
[..]
Deel je kerstkransjes uit vandaag? Doe ik wat warme chocolademelk.
fuckakaa wat was dat wat ik moesst zeggen om je boos te maken fuckl?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben wel een kakkerlak en proud of it
Feyenoordquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben wel een kakkerlak en proud of it
Met een goede scheut whskey derin !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kerstig. Is het bij jou allemaal nog meegevallen?
[..]
Deel je kerstkransjes uit vandaag? Doe ik wat warme chocolademelk.
Neequote:
Niet mis meequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef Duzzy het volgende:
Weet niet of al gepost maar ik vind het anders de moeite voor een repost.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_uit_te_pakken.html
Ik heb Cafe Geerd altijd mensen om mij heen !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb leuk gezelschap. En Suits heb ik natuurlijk gelijk bekeken na het uitkomen.
Jij leuke mensen om je heen?
Er zitten vagijnen in, kan je zo een ban opleverenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef Duzzy het volgende:
Weet niet of al gepost maar ik vind het anders de moeite voor een repost.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_uit_te_pakken.html
Nahw, nog 1 dagje inderdaad. Houd volquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
FIUCLIOM gewelidg dfeze kerst voeekle me als een hoentje! het is klote, zwaar ekotel daarom zouip ik biere in de café ik hoop dat het gauwo voorobiuj iisi morgen is de eeeeeergste!
na jouwwww kus kan ik weer ertegen aan! BEdankt moemoe ik hou van jou de wereld zou oisuper zijn meet jou wene mij.!1quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nahw, nog 1 dagje inderdaad. Houd vol.
Argo? Komt hier nooitquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:53 schreef deadprez het volgende:
iemand heeft de deur hier open laten staan; argo is ontsnapt
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
REMCHO!O!!! ze beijken ons van de glazen toren vna pizza!
M4rc0 heeft aan je paint gerommeld, keur jij zulke zaken wel goed?quote:
excuus, ik bedoelde sneeuw-leeuw.quote:
quote:
Irish coffee of iets anders?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met een goede scheut whskey derin !!
Sneeuw mag rondlopenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
excuus, ik bedoelde sneeuw-leeuw.
BEL LANDO BEL LANDOquote:
Die paint is sterk in waarde gedaald.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:54 schreef renwan het volgende:
[..]
M4rc0 heeft aan je paint gerommeld, keur jij zulke zaken wel goed?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Irish coffee of iets anders?
Houd je van Whisky overigens? Ik heb al een hele tijd een 18 jaar oud flesje Whisky in de kast. Bestemd voor een liefhebber.
MOEEEMOEE!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heee, Paintbaas.
Hoe lopen deze dagen bij jou?
YEAH YEAH YEAAAHquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
LOER DOEA STEAIT EINE VBESPAA ZOOOGER SLOOOT
Whiskyquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Irish coffee of iets anders?
Houd je van Whisky overigens? Ik heb al een hele tijd een 18 jaar oud flesje Whisky in de kast. Bestemd voor een liefhebber.
Welkom dead!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
excuus, ik bedoelde sneeuw-leeuw.
Chillen bij mn oudjes, best gezellig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heee, Paintbaas.
Hoe lopen deze dagen bij jou?
KLB / van iedereeen hououden!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die paint is sterk in waarde gedaald.
als ik weer thuis ben pas ik het aan.
Ik zie de mensen van de ONZ-sc hier nog niet, maar eens lokquoten van de week.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb Cafe Geerd altijd mensen om mij heen !!
Ik versta het gewoon nog 100%quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
LOER DOEA STEAIT EINE VBESPAA ZOOOGER SLOOOT
neeeEEHE DAIT IS GEERD ONLY WE ZIJN ALIETEARIR!! ELITAIR!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie de mensen van de ONZ-sc hier nog niet, maar eens lokquoten van de week.
Gezelligheid.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
neeeEEHE DAIT IS GEERD ONLY WE ZIJN ALIETEARIR!! ELITAIR!!!
Je beseft toch wel dat er voor deze SC een strikt geloof in Geerd vereist is he? Dat is niet voor iedereen weggelegd!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gezelligheid.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gezelligheid.
"PREFEEET REDT DE DAG!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat er voor deze SC een strikt geloof in Geerd vereist is he? Dat is niet voor iedereen weggelegd!
Deze manquote:
9 0.50 3 0.30 1 0.45quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
Sneeuw, hoeveel bier heb je al geklapt?
Consider it donequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / van iedereeen hououden!
doe hier anders ook meteen iets aan.
40/45?quote:
quote:
Welk nummer van steen ga je opzetten man !quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Hah al die mensen zagen me op werk vandaag mooi met een stropdas en shit. Ziet er harstikke sjiek uit enzo, weten zij veel dat ik nu gewoon bier loop te klappen als een mofo
MFck flikkertje... MAAKA Me niet aan het lachen man!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Hah al die mensen zagen me op werk vandaag mooi met een stropdas en shit. Ziet er harstikke sjiek uit enzo, weten zij veel dat ik nu gewoon bier loop te klappen als een mofo
Een Geleen rap? Geleen is nog doder dan Heerlen manquote:
Bier en kanker talent gaan nu aan!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welk nummer van steen ga je opzetten man !
FKcm man Geleen is hard man.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Een Geleen rap? Geleen is nog doder dan Heerlen man
volgens mij ben je helemaal naar de teringquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
MISGGUNERNER HET IS KLEERSTE MAN?!
https://www.masterofmalt.(...)-18-year-old-whisky/quote:
Mijn oma woont er, paar maanden terug overdag in het centrum gelopen rond een uur of 2/3 als ik 10 mensen heb gezien is het veel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:00 schreef deadprez het volgende:
honderd kogels honderd geweren neger ik kom uit geleen
Nee, hij doet alsof. Als je zo naar de tering bent dat je niet meer kunt typen, kun je ook niet rustig browsen op FOK!.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
volgens mij ben je helemaal naar de tering
Komt wel goed schatje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
MOEEEMOEE!!BED BED SLAAP SLAAP HOU HOU
Oh ik kom alleen in het fatsoenlijke deel van Limburg. Alles buiten Maastricht gewoon nuken en Maasje aan Brabant koppelen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn oma woont er, paar maanden terug overdag in het centrum gelopen rond een uur of 2/3 als ik 10 mensen heb gezien is het veel.
En bij een zo'n sigarenboer kun je niet pinnen WTF
Sjeng?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ik kom alleen in het fatsoenlijke deel van Limburg. Alles buiten Maastricht gewoon nuken en Maasje aan Brabant koppelen.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, hij doet alsof. Als je zo naar de tering bent dat je niet meer kunt typen, kun je ook niet rustig browsen op FOK!.
Nee import.quote:
DONAROLES!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:02 schreef Simterklaas het volgende:
Net paar croissantjes uit de oven gehaald met rode pesto en geitenkaas
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Born & raised hier en ik zal je eens wat vertellen he!quote:
HOPOu van je.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:01 schreef moemoe het volgende:
MOEEEMOEE!! BED BED SLAAP SLAAP HOU HOU
Komt wel goed scha
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Born & raised hier en ik zal je eens wat vertellen he!
SJENGEN![]()
BOM EROP!
Wat wil je er voor terug ?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://www.masterofmalt.(...)-18-year-old-whisky/
Deze heb ik in de kast. Hebbuh? Dan doe ik 't voor je op de post.
Ja het blijft Limburg hè.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:03 schreef renwan het volgende:
[..]
Born & raised hier en ik zal je eens wat vertellen he!
SJENGEN![]()
BOM EROP!
Zuid Limburgquote:
Niks tegen Limburg, alleen die smerige chauvinistische Maastrichtenaren. Gadverdamme wat een kutvolkquote:
Maak een gedichtquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Overiegens kan ik nog wel redelijk typen, maar ik tpy best snel, en als ik te snel typ dan maak ik fouten, daarom typ ik vertyft nuy typ ik een beetje langzamer, ik kan nog gewoon normale gespoprekken voeren elanden vliegen op mijn rug, een dinosaursu neukt me met een sniper rifle, ik zie buiten sterren en de maan, en ze vliegen overal naar toe. Sterren die vleiengen vliegen als schepen door de bomen, een stam splijt in tweeen en zegt ik hou van jou, ik hou vna iedereen de muur danst met mij mee, er staan homo's buiten op de parkeepltaats ze neuken elkaar en sparen condooms, condooms van goud en zilver, ik ben een vieze ketel en een pot zit ergens te skoken op het vuur water voor iedereen in een ketel van brouwsel met hop ik hou van bier, nu wil ik een niweu nier mijn lever is naar de kloten meaar van al dat bier en Geerd ehb ik vast en zeker genoten.
Tsja, de arme oud-mijnwerkers adoreren is ook een keuze idd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zuid Limburg![]()
Zuid Limburgers![]()
Sjengenx10000000
Als 'ie maar baas wordtquote:
Whiskey moet je leren waarderen!quote:
Maastricht is een prachtige stad, alleen die mensen die er wonen zijn walgelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, de arme oud-mijnwerkers adoreren is ook een keuze idd.
Dat is dan weer iets te random!quote:
Daar kan ik me ook aan ergeren idd, is ook gewoon belachelijk asociaal. Maar het is idd een van de mooiste steden van Nederland, en het is wel tof dat er veel buitenlandse studenten zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Maastricht is een prachtige stad, alleen die mensen die er wonen zijn walgelijk.
Bestel ik wat in het Nederlands daar en gaan ze in stug Maastrichts antwoord geven, wat een arrogante eikels
Hier is het gewoon gezellig man!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
Maar prez loopt ook over naar café Geerd.
En een hoger baas gehalte dan in KLB SC, zolang al die faalhazen maar daar blijvenquote:
hier is tenminste nog wat levenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
pardonquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een hoger baas gehalte dan in KLB SC, zolang al die faalhazen maar daar blijven
Ik heb hem al welkom geheten maar hij durft niks terug te zeggenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
waar?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb hem al welkom geheten maar hij durft niks terug te zeggen
GVD en dat tegen onze God!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is wel waar, KLB SC is afgelopen jaren vrij hard in een negatieve spiraal gegaan.quote:
thanksquote:
wat weet jij daar nou weer vanquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel waar, KLB SC is afgelopen jaren vrij hard in een negatieve spiraal gegaan.
Dit zijn Steen waardige tekstenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hij is de koning van alles dat is
99.9% alcohol in zijn pis
GEERDquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vond het onder mijn vorig account nog wel lachen daar een jaartje of 4 terug. Tijdens het lurken het afgelopen jaar kan ik toch wel concluderen dat er vrij veel gebaggerd word, helaas.quote:
Café Geerd is levendiger dan KLB SC en ach, prima lui ook, zelden fittiesquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
hier is tenminste nog wat leven
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO EENS EVEN!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
pls, geerd aint got shit on me als het om bier drinken gaat
Hier is puur vredequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Café Geerd is levendiger dan KLB SC en ach, prima lui ook, zelden fitties
hm oké, hoe het 4 jaar geleden was weet ik niet. Ik post er pas een jaar regelmatig, dus voelde me aangevallen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond het onder mijn vorig account nog wel lachen daar een jaartje of 4 terug. Tijdens het lurken het afgelopen jaar kan ik toch wel concluderen dat er vrij veel gebaggerd word, helaas.
Café Geerd sluit nooit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
MARTEDL HEM!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef renwan het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO EENS EVEN!
Was geen persoonlijke aanval, was meer een algemene observatie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm oké, hoe het 4 jaar geleden was weet ik niet. Ik post er pas een jaar regelmatig, dus voelde me aangevallen. [ afbeelding ]
dat laatste is wel een minpuntjequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nope onze standpunten zijn hier niet van toepassing samen pilsen !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
dan is het goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was geen persoonlijke aanval, was meer een algemene observatie.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope onze standpunten zijn hier niet van toepassing samen pilsen !!
Het ligt er ook aan wie je treft.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel waar, KLB SC is afgelopen jaren vrij hard in een negatieve spiraal gegaan.
Wanneer het bier rijkelijk vloeit is er niets anders dan liefdequote:
Ik hield vanavond zelfs van mijn bedieningswerk, zal wel door de krevat komenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer het bier rijkelijk vloeit is er niets anders dan liefde
ach, iedereen is in principe gewoon chill, al heb ik meer met de avondploeg over t algemeenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wie je treft.
sommige lui zijn echt lachen.
Dat is waar, maar het aantal leuke lui is toch behoorlijk weg gelopen uit KLB naar mijn idee. Of het aantal baggeraars is flink omhoog gegaan. Ben er nog niet echt over uit welke van de twee meer waar is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wie je treft.
sommige lui zijn echt lachen.
Soberso ben je een baas met een krevatquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hield vanavond zelfs van mijn bedieningswerk, zal wel door de krevat komen
Ik mis Maikuuul en Michielos vooralquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het aantal leuke lui is toch behoorlijk weg gelopen uit KLB naar mijn idee. Of het aantal baggeraars is flink omhoog gegaan. Ben er nog niet echt over uit welke van de twee meer waar is.
KLB SC trekt een heel ander publiek dan de rest van KLBquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het aantal leuke lui is toch behoorlijk weg gelopen uit KLB naar mijn idee. Of het aantal baggeraars is flink omhoog gegaan. Ben er nog niet echt over uit welke van de twee meer waar is.
en dimensquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik mis Maikuuul en Michielos vooral
Dimens is wel een van de gasten waar ik om kon lachen. Maikuul was ook leuk!quote:
Doe lief tegen Prez!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
DEADprez weet niets van bier drinken.
Dat hij maar in KLB gaat stinken/
Geerd klapt ze weg alsof het niks is.
Geerd zuipt als een vis.
Geerd zuipt er 10 tegelijk
Alles behoord tot zijn koninkrijk.
Geerd drinkt gouden rakkers bij het leven.
Ieder ander persoon kan bij de gedachte alleen al beven.
Groenters pwnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dimens is wel een van de gasten waar ik om kon lachen. Maikuul was ook leuk!
baas boven baasquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
DEADprez weet niets van bier drinken.
Dat hij maar in KLB gaat stinken/
Geerd klapt ze weg alsof het niks is.
Geerd zuipt als een vis.
Geerd zuipt er 10 tegelijk
Alles behoord tot zijn koninkrijk.
Geerd drinkt gouden rakkers bij het leven.
Ieder ander persoon kan bij de gedachte alleen al beven.
Geerd is zeker een god, maar Prez is best aardig!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Neene,,, Geerd is koning dat is VEREIST!
Iedereen komt tot inkeer mits zij de liefde van Geerd toelaten in hun hart en zijn levenswijzen omarmen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
mijn haat op deze sc was wellicht een beetje onterecht trouwens, het is hier best gezellig.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
mijn haat op deze sc was wellicht een beetje onterecht trouwens, het is hier best gezellig.
Ckers maar meer drinken dan gEerd is heiligschennis!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd is zeker een god, maar Prez is best aardig!
Komt wel weer als Guus vrij komt, mits die gans niet als kerstdiner opgediend is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat laatste is wel een minpuntje
Guus komt telkens hier hatenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:18 schreef deadprez het volgende:
maar jullie moeten niet zo haten op guus
neh, zonder de diepgaande haat jegens guus hier zou hij zich hier ook best vermaken denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Komt wel weer als Guus vrij komt, mits die gans niet als kerstdiner opgediend is.
iedere keer dat ik keek begon er hier iemand over guus of klb, voordat hij hier kwamquote:
Nog nooit gepostquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is waar, maar sommige hebben ook lopen kutten toen in klbcs
De avond ploeg is ook best leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, iedereen is in principe gewoon chill, al heb ik meer met de avondploeg over t algemeen
Ik ben hier ook 90% van de tijd niet nuchter, mis genoegquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:20 schreef deadprez het volgende:
keek begon er hier iemand over guus of klb, voordat hij hier kwam
de hand in eigen
Had je toch mooi een hoer van kunnen betalenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
Godverdomme weer zin om te blackjacken, maar vorige nacht ook al 60 euro verloren
joh de klb sc bestaat enkel uit users die maar wat lopen te kutten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is waar, maar sommige hebben ook lopen kutten toen in klbcs
FUCK MAN ..... wat d oeeej manquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
Godverdomme weer zin om te blackjacken, maar vorige nacht ook al 60 euro verloren
Hoerenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Had je toch mooi een hoer van kunnen betalen
Ik heb dat afgeraden!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh de klb sc bestaat enkel uit users die maar wat lopen te kutten.
"jullie" zijn steeds enorm anti-klb, zoals sneeuw-leeuw die per se een topic van klb sc wil kapen om de '5 geerdjes voor je topic' shit onder de aandacht te brengen.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh de klb sc bestaat enkel uit users die maar wat lopen te kutten.
"jullie" zijn steeds enorm anti-klb, zoals sneeuw-leeuw die per se een topic van klb sc wil kapen om de '5 geerdjes voor je topic' shit onder de aandacht te brengen.
Dat sws.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, zonder de diepgaande haat jegens guus hier zou hij zich hier ook best vermaken denk ik
t verschilt allemaal vrij weinig van de klb sc
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
De avond ploeg is ook best leuk.
Hermann en WCH
Ach kan het lijen, heb de keer daarvoor mooi 500 binnen gehaaldquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
FUCK MAN ..... wat d oeeej man
Goed, jij postte het plaatje iig als eerste in "onze" SC.quote:
WE GAAN WEL NIET OVER POLITIEK PRATEN FUCK MAN... GEEN POLITIEK IN CAFE GEERD ZUIPEN EN MUIL HOUDEN.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat sws.
maar Guus is ook een felle.
Ook hij kan zn draai hier wel vinden.
Tenslotte ik zit niet bij het anti Guus clubje.
Zelfs Geerd zelf niet.
OM het WOORD te verspreiden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed, jij postte het plaatje iig als eerste in "onze" SC.
Alleen als ze loyaliteit en trouw aan Geerd zweren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:23 schreef renwan het volgende:
Ik stem voor vrede tussen de Geerd SC en de KLB SC!
we moeten gewoon allemaal wat meer lobi tonenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat sws.
maar Guus is ook een felle.
Ook hij kan zn draai hier wel vinden.
Tenslotte ik zit niet bij het anti Guus clubje.
Zelfs Geerd zelf niet.
Geerd is het hier vast mee eensquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:23 schreef renwan het volgende:
Neuk hem suf, verdiend die jongen gewoon!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Mwiahahaha wij hebben DR ontvoerd
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:23 schreef renwan het volgende:
May the lobi be with youquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
we moeten gewoon allemaal wat meer lobi tonen
Hij doet zn cam niet aanquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Neuk hem suf, verdiend die jongen gewoon!
Kwam door Guus volgens mij, ik weet het niet precies viel ergens halverwege die "rel" binnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik snap die ''rivaliteit'' in eerste instantie al niet
dat kwam ook vooral vanuit deze reeksquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik snap die ''rivaliteit'' in eerste instantie al niet
nee, voor zover ik weet is paus daarmee begonnen omdat ie niet geaccepteerd werdquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Kwam door Guus volgens mij, ik weet het niet precies viel ergens halverwege die "rel" binnen
Als KLB ambassadeur stem ik daarmee inquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:23 schreef renwan het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als KLB ambassadeur stem ik daarmee in
Paus, ook zo'n relnicht. Daarom staat hij als Judas in de OPquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, voor zover ik weet is paus daarmee begonnen omdat ie niet geaccepteerd werd
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:27 schreef renwan het volgende:
Ik vind dat deze reeks een anthem verdiend! Ik stem voor deze!
Deze manquote:
Zolang hij maar in KLB blijft.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als KLB ambassadeur stem ik daarmee in
DOE EENS LIEV SIM!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zolang hij maar in KLB blijft.
We zijn nog een jonge religie laten we voorzichtig zijn, we maken te grote keuzes dit kan mislopen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef renwan het volgende:
Ik gok dat bijna iedereen het wel eens is met dat nummer al anthem, als ik de volgende OP kan pakken gooi ik hem erin.
Zolang Geerd toestemming geeft natuurlijk!
Jup is wel het nummer !!! BIER !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef renwan het volgende:
Ik gok dat bijna iedereen het wel eens is met dat nummer al anthem, als ik de volgende OP kan pakken gooi ik hem erin.
Zolang Geerd toestemming geeft natuurlijk!
we zitten hier vrede te stichten niet zo hatenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
STEEN EN POLSKA? WAAROM KENDE IK DIT NIET!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef deadprez het volgende:
mdma in je drankje keta in je hoofd
Ajoquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We zijn nog een jonge religie laten we voorzichtig zijn, we maken te grote keuzes dit kan mislopen.
Deze anthem past goed bij onsquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We zijn nog een jonge religie laten we voorzichtig zijn, we maken te grote keuzes dit kan mislopen.
We zijn een religie geen politieke correcte beweging.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zitten hier vrede te stichten niet zo haten
Ik heb nog 2 kanon en een halve 8.6 extremequote:
Het moet ook van 2 kanten komen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij begon.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zitten hier vrede te stichten niet zo haten
hé nu kun je opeens wel weer normaal typenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We zijn een religie geen politieke correcte beweging.
Simterklaas is een goede jongen, hij moet nog even overtuigd wordenquote:
De juiste weg is juist Geerd en bier!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We raken de juiste weg kwijt.
ALS HET OM GEERD GAAT KRIJG IK KRACHTEN VAN BOVEN, en nogmaals ik kan normaal typen als ik er minder tempo op gooi.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
hé nu kun je opeens wel weer normaal typen
RABBITquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat weer lekker vol in dit tempo!
En heerlijk dat ze het vond! Kon er geen genoeg van krijgen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef renwan het volgende:
[..]
RABBIT
Heb je Opso al anaal vernederd?
Ja joh, het ene moment zien je zinnen eruit als ahu9awhurawuatrhatwehpatw, maar als je wat langzamer typt gaat het allemaal goed.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
ALS HET OM GEERD GAAT KRIJG IK KRACHTEN VAN BOVEN, en nogmaals ik kan normaal typen als ik er minder tempo op gooi.
Ik zou opso hard doen !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef renwan het volgende:
[..]
RABBIT
Heb je Opso al anaal vernederd?
Opso kan zelfs zeiknat worden uit d'r anus, wist het welquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En heerlijk dat ze het vond! Kon er geen genoeg van krijgen!
Nee man we slaan de verkeerde weg in, over 5 dagen is het hier een politiek correcte zooi als de KLB sc, dat we vrede willen prima, maar ik zie niet in waarom we Guus etc moeten toelaten zodat we een KLB SC 2 worden, dit is een grote misser.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef renwan het volgende:
[..]
De juiste weg is juist Geerd en bier!
Laten we nou van beide kanten liefde tonen Prez!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja joh, het ene moment zien je zinnen eruit als ahu9awhurawuatrhatwehpatw, maar als je wat langzamer typt gaat het allemaal goed.
Juist man, en wilde je nu vrede of zoek je nu het zwaard? Nogmaals ik ben een profeet en Geerd geeft mij krachten om alle alcohol te overkomen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja joh, het ene moment zien je zinnen eruit als ahu9awhurawuatrhatwehpatw, maar als je wat langzamer typt gaat het allemaal goed.
Sowieso, maar is nu wel flink uitgewoond. Denk dat ze een drie daagse revalidatie nodig heeftquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso kan zelfs zeiknat worden uit d'r anus, wist het wel
Je denkt zoals elk normaal mens denkt. Echter is dit de Geerd SC, wij denken buiten kaders!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee man we slaan de verkeerde weg in, over 5 dagen is het hier een politiek correcte zooi als de KLB sc, dat we vrede willen prima, maar ik zie niet in waarom we Guus etc moeten toelaten zodat we een KLB SC 2 worden, dit is een grote misser.
Als profeet kan ik dit niet laten gaan, al wordt het mij dood al excommuniceren jullie mij, dit gaat mis. Of over 5 dagen zijn we hier politiek correct en is alles vrede en hippies, of drinken we en verheerlijken we Geerd. De TWEE gaan niet samen... Onthou dat man dat we hier onze dood misschien tekenen.
Dit is een flater en jullie zullen spijt krijgen, dat Guus hier elke dag komt posten en politiek correct gaat doen... Man man man de blindheid!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Laten we nou van beide kanten liefde tonen Prez!
Spetterpoep als een mallequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, maar is nu wel flink uitgewoond. Denk dat ze een drie daagse revalidatie nodig heeft
Ook chillende inmiddels. Leuke dag gehad en net een chocolate cookie op, ik ben gelukkigquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Chillen bij mn oudjes, best gezellig.
En hoe is het bij huize moemoe?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
neeeEEHE DAIT IS GEERD ONLY WE ZIJN ALIETEARIR!! ELITAIR!!!
Geloof kan groeienquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat er voor deze SC een strikt geloof in Geerd vereist is he? Dat is niet voor iedereen weggelegd!
Een echte feestdag dusquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
volgens mij ben je helemaal naar de tering
* moemoe kuchtquote:
Ja, nehquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Whiskey moet je leren waarderen!
We zullen zien SNeeuw !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit is een flater en jullie zullen spijt krijgen, dat Guus hier elke dag komt posten en politiek correct gaat doen... Man man man de blindheid!
Nee, we denken in termen van vrede en verzoening, van het we moeten nette mensen zijn. Straks gaan we ook nog de andere wang keren richting zwartrijders, dit gaat mis.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Je denkt zoals elk normaal mens denkt. Echter is dit de Geerd SC, wij denken buiten kaders!
Zet jezelf toch niet zo voor schut kerel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit is een flater en jullie zullen spijt krijgen, dat Guus hier elke dag komt posten en politiek correct gaat doen... Man man man de blindheid!
Guus blijft ongetwijfeld in de KLB SC en komt hier af en toe kijken. Als hij gaat haten haten wij ook terug!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
KERST STAAT BUITEN GEERD.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Guus blijft ongetwijfeld in de KLB SC en komt hier af en toe kijken. Als hij gaat haten haten wij ook terug!
ZOEKT HET GOEDE IN DE MENS! HET IS KERST VERDOMME!
Vieren we de geboorte van Geerd niet vandaag dan?quote:
Prachtig!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
het blijkt nogal diep te zitten allemaal bij sneeuw-leeuw, daar kan ik ook niets aan doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Laten we nou van beide kanten liefde tonen Prez!
Als de zoon en Geerd keurt het ook goed, ook Guus is welkom.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee man we slaan de verkeerde weg in, over 5 dagen is het hier een politiek correcte zooi als de KLB sc, dat we vrede willen prima, maar ik zie niet in waarom we Guus etc moeten toelaten zodat we een KLB SC 2 worden, dit is een grote misser.
Als profeet kan ik dit niet laten gaan, al wordt het mij dood al excommuniceren jullie mij, dit gaat mis. Of over 5 dagen zijn we hier politiek correct en is alles vrede en hippies, of drinken we en verheerlijken we Geerd. De TWEE gaan niet samen... Onthou dat man dat we hier onze dood misschien tekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |