Zolang hij maar in KLB blijft.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als KLB ambassadeur stem ik daarmee in
DOE EENS LIEV SIM!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zolang hij maar in KLB blijft.
We zijn nog een jonge religie laten we voorzichtig zijn, we maken te grote keuzes dit kan mislopen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef renwan het volgende:
Ik gok dat bijna iedereen het wel eens is met dat nummer al anthem, als ik de volgende OP kan pakken gooi ik hem erin.
Zolang Geerd toestemming geeft natuurlijk!
Jup is wel het nummer !!! BIER !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef renwan het volgende:
Ik gok dat bijna iedereen het wel eens is met dat nummer al anthem, als ik de volgende OP kan pakken gooi ik hem erin.
Zolang Geerd toestemming geeft natuurlijk!
we zitten hier vrede te stichten niet zo hatenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
STEEN EN POLSKA? WAAROM KENDE IK DIT NIET!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef deadprez het volgende:
mdma in je drankje keta in je hoofd
Ajoquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We zijn nog een jonge religie laten we voorzichtig zijn, we maken te grote keuzes dit kan mislopen.
Deze anthem past goed bij onsquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We zijn nog een jonge religie laten we voorzichtig zijn, we maken te grote keuzes dit kan mislopen.
We zijn een religie geen politieke correcte beweging.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zitten hier vrede te stichten niet zo haten
Ik heb nog 2 kanon en een halve 8.6 extremequote:
Het moet ook van 2 kanten komen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij begon.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zitten hier vrede te stichten niet zo haten
hé nu kun je opeens wel weer normaal typenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We zijn een religie geen politieke correcte beweging.
Simterklaas is een goede jongen, hij moet nog even overtuigd wordenquote:
De juiste weg is juist Geerd en bier!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We raken de juiste weg kwijt.
ALS HET OM GEERD GAAT KRIJG IK KRACHTEN VAN BOVEN, en nogmaals ik kan normaal typen als ik er minder tempo op gooi.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
hé nu kun je opeens wel weer normaal typen
RABBITquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat weer lekker vol in dit tempo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |