SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Net aan seizoen 5 begonnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een aflevering Suits kan geen kwaad op dit tijdstip
Ga dan Warrior kijken. Of Goon, ook een puike.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een aflevering Suits kan geen kwaad op dit tijdstip
Sorry manquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
MENSSNEMENENEENMAMANAMA NA IK WILDE OPENENEEN!!!
[GEERD SC] WOV - Café Geerd #68 VIIR DRNUNKENEN DNAAR DE KLOTE!N!!
MANRWQR3nMRNARNA HET IS DAt dateje jibraddie en mij gewoon nmkakers zijn als het niet voor braddie was braddie die lekekrekere booi was je nu dooooood1!!!!quote:
RROSSEJ!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
Zou roséroosje al lam zijn van alle rosé tijdens het kerst diner?
Die zit lekker te soppen met de fles in der fluit !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
Zou roséroosje al lam zijn van alle rosé tijdens het kerst diner?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die zit lekker te soppen met de fles in der fluit !!!
GEERDquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijkend naar de bazen paints over dit caféquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:44 schreef Simterklaas het volgende:
Ik ben een man en jullie zijn knullen
Kerstigquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
MOemoeee whoe gaat het met jou
?!
Deel je kerstkransjes uit vandaag? Doe ik wat warme chocolademelk.quote:
Ik ben wel een kakkerlak en proud of itquote:
Bruno Martins Indiaquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef renwan het volgende:
Om half 12 de krevat uitgedaan en aan de tap gaan hangen beetje lullen met een gozer uit india
FIUCLIOM gewelidg dfeze kerst voeekle me als een hoentje! het is klote, zwaar ekotel daarom zouip ik biere in de café ik hoop dat het gauwo voorobiuj iisi morgen is de eeeeeergste!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kerstig. Is het bij jou allemaal nog meegevallen?
[..]
Deel je kerstkransjes uit vandaag? Doe ik wat warme chocolademelk.
fuckakaa wat was dat wat ik moesst zeggen om je boos te maken fuckl?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben wel een kakkerlak en proud of it
Feyenoordquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben wel een kakkerlak en proud of it
Met een goede scheut whskey derin !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kerstig. Is het bij jou allemaal nog meegevallen?
[..]
Deel je kerstkransjes uit vandaag? Doe ik wat warme chocolademelk.
Neequote:
Niet mis meequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef Duzzy het volgende:
Weet niet of al gepost maar ik vind het anders de moeite voor een repost.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_uit_te_pakken.html
Ik heb Cafe Geerd altijd mensen om mij heen !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb leuk gezelschap. En Suits heb ik natuurlijk gelijk bekeken na het uitkomen.
Jij leuke mensen om je heen?
Er zitten vagijnen in, kan je zo een ban opleverenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef Duzzy het volgende:
Weet niet of al gepost maar ik vind het anders de moeite voor een repost.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_uit_te_pakken.html
Nahw, nog 1 dagje inderdaad. Houd volquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
FIUCLIOM gewelidg dfeze kerst voeekle me als een hoentje! het is klote, zwaar ekotel daarom zouip ik biere in de café ik hoop dat het gauwo voorobiuj iisi morgen is de eeeeeergste!
na jouwwww kus kan ik weer ertegen aan! BEdankt moemoe ik hou van jou de wereld zou oisuper zijn meet jou wene mij.!1quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nahw, nog 1 dagje inderdaad. Houd vol.
Argo? Komt hier nooitquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:53 schreef deadprez het volgende:
iemand heeft de deur hier open laten staan; argo is ontsnapt
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
REMCHO!O!!! ze beijken ons van de glazen toren vna pizza!
M4rc0 heeft aan je paint gerommeld, keur jij zulke zaken wel goed?quote:
excuus, ik bedoelde sneeuw-leeuw.quote:
quote:
Irish coffee of iets anders?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met een goede scheut whskey derin !!
Sneeuw mag rondlopenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
excuus, ik bedoelde sneeuw-leeuw.
BEL LANDO BEL LANDOquote:
Die paint is sterk in waarde gedaald.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:54 schreef renwan het volgende:
[..]
M4rc0 heeft aan je paint gerommeld, keur jij zulke zaken wel goed?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Irish coffee of iets anders?
Houd je van Whisky overigens? Ik heb al een hele tijd een 18 jaar oud flesje Whisky in de kast. Bestemd voor een liefhebber.
MOEEEMOEE!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heee, Paintbaas.
Hoe lopen deze dagen bij jou?
YEAH YEAH YEAAAHquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
LOER DOEA STEAIT EINE VBESPAA ZOOOGER SLOOOT
Whiskyquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Irish coffee of iets anders?
Houd je van Whisky overigens? Ik heb al een hele tijd een 18 jaar oud flesje Whisky in de kast. Bestemd voor een liefhebber.
Welkom dead!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
excuus, ik bedoelde sneeuw-leeuw.
Chillen bij mn oudjes, best gezellig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heee, Paintbaas.
Hoe lopen deze dagen bij jou?
KLB / van iedereeen hououden!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die paint is sterk in waarde gedaald.
als ik weer thuis ben pas ik het aan.
Ik zie de mensen van de ONZ-sc hier nog niet, maar eens lokquoten van de week.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb Cafe Geerd altijd mensen om mij heen !!
Ik versta het gewoon nog 100%quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
LOER DOEA STEAIT EINE VBESPAA ZOOOGER SLOOOT
neeeEEHE DAIT IS GEERD ONLY WE ZIJN ALIETEARIR!! ELITAIR!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie de mensen van de ONZ-sc hier nog niet, maar eens lokquoten van de week.
Gezelligheid.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
neeeEEHE DAIT IS GEERD ONLY WE ZIJN ALIETEARIR!! ELITAIR!!!
Je beseft toch wel dat er voor deze SC een strikt geloof in Geerd vereist is he? Dat is niet voor iedereen weggelegd!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gezelligheid.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gezelligheid.
"PREFEEET REDT DE DAG!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat er voor deze SC een strikt geloof in Geerd vereist is he? Dat is niet voor iedereen weggelegd!
Deze manquote:
9 0.50 3 0.30 1 0.45quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
Sneeuw, hoeveel bier heb je al geklapt?
Consider it donequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / van iedereeen hououden!
doe hier anders ook meteen iets aan.
40/45?quote:
quote:
Welk nummer van steen ga je opzetten man !quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Hah al die mensen zagen me op werk vandaag mooi met een stropdas en shit. Ziet er harstikke sjiek uit enzo, weten zij veel dat ik nu gewoon bier loop te klappen als een mofo
MFck flikkertje... MAAKA Me niet aan het lachen man!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef renwan het volgende:
Hah al die mensen zagen me op werk vandaag mooi met een stropdas en shit. Ziet er harstikke sjiek uit enzo, weten zij veel dat ik nu gewoon bier loop te klappen als een mofo
Een Geleen rap? Geleen is nog doder dan Heerlen manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |