SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Net aan seizoen 5 begonnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een aflevering Suits kan geen kwaad op dit tijdstip
Ga dan Warrior kijken. Of Goon, ook een puike.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Een aflevering Suits kan geen kwaad op dit tijdstip
Sorry manquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
MENSSNEMENENEENMAMANAMA NA IK WILDE OPENENEEN!!!
[GEERD SC] WOV - Café Geerd #68 VIIR DRNUNKENEN DNAAR DE KLOTE!N!!
MANRWQR3nMRNARNA HET IS DAt dateje jibraddie en mij gewoon nmkakers zijn als het niet voor braddie was braddie die lekekrekere booi was je nu dooooood1!!!!quote:
RROSSEJ!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
Zou roséroosje al lam zijn van alle rosé tijdens het kerst diner?
Die zit lekker te soppen met de fles in der fluit !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
Zou roséroosje al lam zijn van alle rosé tijdens het kerst diner?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die zit lekker te soppen met de fles in der fluit !!!
GEERDquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijkend naar de bazen paints over dit caféquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:44 schreef Simterklaas het volgende:
Ik ben een man en jullie zijn knullen
Kerstigquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
MOemoeee whoe gaat het met jou
?!
Deel je kerstkransjes uit vandaag? Doe ik wat warme chocolademelk.quote:
Ik ben wel een kakkerlak en proud of itquote:
Bruno Martins Indiaquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef renwan het volgende:
Om half 12 de krevat uitgedaan en aan de tap gaan hangen beetje lullen met een gozer uit india
FIUCLIOM gewelidg dfeze kerst voeekle me als een hoentje! het is klote, zwaar ekotel daarom zouip ik biere in de café ik hoop dat het gauwo voorobiuj iisi morgen is de eeeeeergste!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kerstig. Is het bij jou allemaal nog meegevallen?
[..]
Deel je kerstkransjes uit vandaag? Doe ik wat warme chocolademelk.
fuckakaa wat was dat wat ik moesst zeggen om je boos te maken fuckl?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben wel een kakkerlak en proud of it
Feyenoordquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben wel een kakkerlak en proud of it
Met een goede scheut whskey derin !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kerstig. Is het bij jou allemaal nog meegevallen?
[..]
Deel je kerstkransjes uit vandaag? Doe ik wat warme chocolademelk.
Neequote:
Niet mis meequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef Duzzy het volgende:
Weet niet of al gepost maar ik vind het anders de moeite voor een repost.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_uit_te_pakken.html
Ik heb Cafe Geerd altijd mensen om mij heen !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb leuk gezelschap. En Suits heb ik natuurlijk gelijk bekeken na het uitkomen.
Jij leuke mensen om je heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |