En heerlijk dat ze het vond! Kon er geen genoeg van krijgen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef renwan het volgende:
[..]
RABBIT
Heb je Opso al anaal vernederd?
Ja joh, het ene moment zien je zinnen eruit als ahu9awhurawuatrhatwehpatw, maar als je wat langzamer typt gaat het allemaal goed.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
ALS HET OM GEERD GAAT KRIJG IK KRACHTEN VAN BOVEN, en nogmaals ik kan normaal typen als ik er minder tempo op gooi.
Ik zou opso hard doen !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef renwan het volgende:
[..]
RABBIT
Heb je Opso al anaal vernederd?
Opso kan zelfs zeiknat worden uit d'r anus, wist het welquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En heerlijk dat ze het vond! Kon er geen genoeg van krijgen!
Nee man we slaan de verkeerde weg in, over 5 dagen is het hier een politiek correcte zooi als de KLB sc, dat we vrede willen prima, maar ik zie niet in waarom we Guus etc moeten toelaten zodat we een KLB SC 2 worden, dit is een grote misser.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef renwan het volgende:
[..]
De juiste weg is juist Geerd en bier!
Laten we nou van beide kanten liefde tonen Prez!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja joh, het ene moment zien je zinnen eruit als ahu9awhurawuatrhatwehpatw, maar als je wat langzamer typt gaat het allemaal goed.
Juist man, en wilde je nu vrede of zoek je nu het zwaard? Nogmaals ik ben een profeet en Geerd geeft mij krachten om alle alcohol te overkomen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja joh, het ene moment zien je zinnen eruit als ahu9awhurawuatrhatwehpatw, maar als je wat langzamer typt gaat het allemaal goed.
Sowieso, maar is nu wel flink uitgewoond. Denk dat ze een drie daagse revalidatie nodig heeftquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso kan zelfs zeiknat worden uit d'r anus, wist het wel
Je denkt zoals elk normaal mens denkt. Echter is dit de Geerd SC, wij denken buiten kaders!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee man we slaan de verkeerde weg in, over 5 dagen is het hier een politiek correcte zooi als de KLB sc, dat we vrede willen prima, maar ik zie niet in waarom we Guus etc moeten toelaten zodat we een KLB SC 2 worden, dit is een grote misser.
Als profeet kan ik dit niet laten gaan, al wordt het mij dood al excommuniceren jullie mij, dit gaat mis. Of over 5 dagen zijn we hier politiek correct en is alles vrede en hippies, of drinken we en verheerlijken we Geerd. De TWEE gaan niet samen... Onthou dat man dat we hier onze dood misschien tekenen.
Dit is een flater en jullie zullen spijt krijgen, dat Guus hier elke dag komt posten en politiek correct gaat doen... Man man man de blindheid!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Laten we nou van beide kanten liefde tonen Prez!
Spetterpoep als een mallequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso, maar is nu wel flink uitgewoond. Denk dat ze een drie daagse revalidatie nodig heeft
Ook chillende inmiddels. Leuke dag gehad en net een chocolate cookie op, ik ben gelukkigquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Chillen bij mn oudjes, best gezellig.
En hoe is het bij huize moemoe?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
neeeEEHE DAIT IS GEERD ONLY WE ZIJN ALIETEARIR!! ELITAIR!!!
Geloof kan groeienquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat er voor deze SC een strikt geloof in Geerd vereist is he? Dat is niet voor iedereen weggelegd!
Een echte feestdag dusquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
volgens mij ben je helemaal naar de tering
* moemoe kuchtquote:
Ja, nehquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Whiskey moet je leren waarderen!
We zullen zien SNeeuw !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit is een flater en jullie zullen spijt krijgen, dat Guus hier elke dag komt posten en politiek correct gaat doen... Man man man de blindheid!
Nee, we denken in termen van vrede en verzoening, van het we moeten nette mensen zijn. Straks gaan we ook nog de andere wang keren richting zwartrijders, dit gaat mis.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Je denkt zoals elk normaal mens denkt. Echter is dit de Geerd SC, wij denken buiten kaders!
Zet jezelf toch niet zo voor schut kerel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit is een flater en jullie zullen spijt krijgen, dat Guus hier elke dag komt posten en politiek correct gaat doen... Man man man de blindheid!
Guus blijft ongetwijfeld in de KLB SC en komt hier af en toe kijken. Als hij gaat haten haten wij ook terug!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
KERST STAAT BUITEN GEERD.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Guus blijft ongetwijfeld in de KLB SC en komt hier af en toe kijken. Als hij gaat haten haten wij ook terug!
ZOEKT HET GOEDE IN DE MENS! HET IS KERST VERDOMME!
Vieren we de geboorte van Geerd niet vandaag dan?quote:
Prachtig!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:09 schreef Remqo het volgende:
Maar prez loopt ook over naar café Geerd.
het blijkt nogal diep te zitten allemaal bij sneeuw-leeuw, daar kan ik ook niets aan doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Laten we nou van beide kanten liefde tonen Prez!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |