Nou gefeliciteerd, je bent net geregistreerd en nu al geobsedeerd door PausNicolaas.quote:
Geen ban, hij is weg gepest.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik bedoel sinds wanneer heeft hij ban dan
ben lurker geweest ehquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, je bent net geregistreerd en nu al geobsedeerd door PausNicolaas.
Jij komt er wel.
Overduidelijk kloontje is overduidelijk.quote:
waarvan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:00 schreef Scuidward het volgende:
Awww en dat allemaal met de kerst!
[..]
Pics.
het gebruik van duitse werkwoorden geeft wel weer aan dat je een vuile NSB'er bentquote:Op zondag 27 december 2015 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Overduidelijk kloontje is overduidelijk.
Derhalve: TR gemacht.
judas was een snitchquote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo dat, Judas is wel een gezellige kerel
DOE EENS LIEF TEGEN HEM
Hier ga ik niet eens op reageren, typisch kloontjequote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
het gebruik van duitse werkwoorden geeft wel weer aan dat je een vuile NSB'er bent
typische naziquote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren, typisch kloontje
Als hij eens lief zou reageren en geen kloontjes zou aanmaken voor dit soort dingen zou ik lief tegen hem doen!quote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo dat, Judas is wel een gezellige kerel
DOE EENS LIEF TEGEN HEM
Liefst willen we hem voor altijd richting KLB SC schoppen. No offense!quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
willen jullie MadeInChina overnemen? hij zit ook al in de KLB SC te trollen
We zijn hem al aan het inlijven.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
Hou hem zelf aubquote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
Contradictie. Hij denkt altijd dat hij alles beter weet, tegen beter weten in.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Scuidward het volgende:
Ik vind Paus wel ok. Mits hij niet denkt dat hij alles weet.
is het een goed compromis dat hij gewoon weggaat?quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liefst willen we hem voor altijd richting KLB SC schoppen. No offense!
Is het Paus of Sneeuw-Leeuw?quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |