Nu zijn we aan het praten. Hoe gaan we dit aanpakken?quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het een goed compromis dat hij gewoon weggaat?
Denk eerder paus dan SL. Maar nu heb je mij aan het twijfelen gemaaktquote:
Mja, en hij heeft van die poep en pies humor wat hij vervolgens bedekt met een schaamsmiley.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Contradictie. Hij denkt altijd dat hij alles beter weet, tegen beter weten in.
ik heb al een TR bot ingeschakeld voor al zijn postsquote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu zijn we aan het praten. Hoe gaan we dit aanpakken?
Moest lachen om die TR gifquote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een TR bot ingeschakeld voor al zijn posts
Goed begin, goed begin. TR gif moest wel om lachen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een TR bot ingeschakeld voor al zijn posts
Jij kan IP check doen, toch?quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
Volgens mij is het iemand anders.
Paus komt zelden in KLB
en wat voor topics...quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mja, en hij heeft van die poep en pies humor wat hij vervolgens bedekt met een schaamsmiley.
Maar hij heeft ook goede kanten. Beetje topics openen, dat doen anderen (zoals ik) weer minder.
Sneeuw-leeuw is afvallige, begrijp ik.quote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is geen God meer, dat is niet de Geerd die ik volg. Nu is hij slechts een poster, slechts een user, ik dien de Goddelijke Geerd, niet een of andere Geerd die niet meer vereerd en verheerlijkt wordt.
Godver, ik had het nog wel zo goed weggeklikt.quote:
nemen jullie deadprez over? dan kan ik terug naar de klb scquote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sneeuw-leeuw is afvallige, begrijp ik.
SNEEUW LEEUWWWWWW MAATTTTT WAAR was je man !!!!!!quote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb het ware geloof gevolgd, en heb het zien sterven. Maar laat Paus gewoon met rust, want hij heeft zijn God verloren en dat is pijnlijk genoeg.
Hij gelooft niet meer in je.quote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
SNEEUW LEEUWWWWWW MAATTTTT WAAR was je man !!!!!!
Zelf voor gekozen, begrijp ik.quote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sneeuw-leeuw is afvallige, begrijp ik.
Het gaat goed komen!!quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
Leeuwke zit nu in de beproeving van zijn geloof
Gewoon lekker allemaal aan de gladiator!quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
drinken jullie hier allemaal van dat dure elitaire pils eigenlijk, of ook gwn pitt?
Dorsquote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
drinken jullie hier allemaal van dat dure elitaire pils eigenlijk, of ook gwn pitt?
sterk bier vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker allemaal aan de gladiator!
Geerd zou het zo gewild hebben
Ik vond het wel een veilig gevoel, dat ik tussen een leeuw en een konijn zat. Nu is het maar afwachten wie er voor in de plaats komt te zitten...quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
Leeuwke zit nu in de beproeving van zijn geloof
Inderdaad, hij heeft even tijd nodig om zijn richting weer te vinden!quote:
omdat je het niet kunt betalen zekerquote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
sterk bier vind ik niet zo lekker
ah das ongeveer dezelfde prijsklasse idd, maar pitt is lekkerderquote:
Ik drink Pitt, tenzij beugels in de aanbieding zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
nee is gewoon viesquote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je het niet kunt betalen zeker
Deadprezquote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik vond het wel een veilig gevoel, dat ik tussen een leeuw en een konijn zat. Nu is het maar afwachten wie er voor in de plaats komt te zitten...
weet niet, herinner jouw posts nooitquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is gewoon vies
en heb er trauma's aan, aan kanon dan, dat heb ik volgens mij al weleens in klb sc gepost
Ben blij dat ik eindelijk weer thuis ben man.quote:Op zondag 27 december 2015 00:19 schreef dimmak het volgende:
Ik snap hier iets niet. Iedereen drinkt bier maar zit thuis?
Heb ik weleens in de prullenbak van de metro gedroptquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef deadprez het volgende:
en heb er trauma's aan, aan kanon dan, dat heb ik volgens mij al weleens in klb sc gepost
bek dicht gvdquote:Op zondag 27 december 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet niet, herinner jouw posts nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |