ja dat heb ik gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
doe ik dan wel, heb je wch nog een leuke diss gedicht gegeven?
Argumentum ad hominem.quote:Op zondag 27 december 2015 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hem geweldig vindt met je verwarde brein
pas maar op, straks ga ik weer in geerd sc posten en krijg je een beroerte omdat het te "politiek correct" wordtquote:
en hij heeft voor hun direct een paint gemaakt en voor ons nog steeds nietquote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je postte bij je terugkomst gewoon als eerste in de GEERD SC, en dat noemt zich KLB mod
Ik schaam me diep.quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je postte bij je terugkomst gewoon als eerste in de GEERD SC, en dat noemt zich KLB mod
Je doet maar, maar laat Paus gewoon met rust man, doe dan gewoon ook politiek correct tegen hem.quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
pas maar op, straks ga ik weer in geerd sc posten en krijg je een beroerte omdat het te "politiek correct" wordt
jankbal
ik doe tegen niemand politiek correctquote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je doet maar, maar laat Paus gewoon met rust man, doe dan gewoon ook politiek correct tegen hem.
meerdere paints zelfsquote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en hij heeft voor hun direct een paint gemaakt en voor ons nog steeds niet
Oh je zou bijna zeggen dat je het tegen iedereen doet, exclusief een selectief groepje mensen, verder maakt het me ook weinig uit. Fijne kerst nog Doodduwer.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe tegen niemand politiek correct
You PC bro?quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe tegen niemand politiek correct
Ze missen je bij Geerd, wat voor profeet ben je dan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je doet maar, maar laat Paus gewoon met rust man, doe dan gewoon ook politiek correct tegen hem.
hij was dronken maar had wel gelijkquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
maar goed, dat zal de drank geweest zijn.
ben jij zijn accountabilibuddyquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh je zou bijna zeggen dat je het tegen iedereen doet, exclusief een selectief groepje mensen, verder maakt het me ook weinig uit. Fijne kerst nog Doodduwer.
Laat paus gewoon met rust, dit gaat niet om mij maar om Paus.
Ik heb vaak genoeg wat voor jullie gemaakt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en hij heeft voor hun direct een paint gemaakt en voor ons nog steeds niet
ik stem voor pausnicolaas om een beetje het leed te verzachten wat dp bij hem heeft veroorzaaktquote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gofverdomme ik stel voor dat we een nieuwe mod krijgen
Geerd is geen God meer, dat is niet de Geerd die ik volg. Nu is hij slechts een poster, slechts een user, ik dien de Goddelijke Geerd, niet een of andere Geerd die niet meer vereerd en verheerlijkt wordt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze missen je bij Geerd, wat voor profeet ben je dan.
dat is de schuld van de rabobankquote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg wat voor jullie gemaakt.
alleen blijft het hier niet in de OP staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |