je moet tussen de tags typen, helder lichtquote:
Ik ben Match of the Day aan het kijken en had niet door dat het bijna dicht zou gaanquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
gvd Frass ik dacht dat je zou kapen
slappe smoesquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben Match of the Day aan het kijken en had niet door dat het bijna dicht zou gaan
het is ook allemaal watquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef deadprez het volgende:
ik ging ervan uit dat hermann wel zou kapen
was vorige naamquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
het doet me goed dat er nog een iemand is die ook een piemelsfetisj heeft
31 december vgmquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef Etsu het volgende:
hoelang heeft mn battieboii guusje ban?
kloptquote:
Heeft die hautaine eend een ban dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef Etsu het volgende:
hoelang heeft mn battieboii guusje ban?
minder dan een maandquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
en hoink en tardis ook al weer over een maand ofzo toch?
wie?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef deadprez het volgende:
en hoink en tardis ook al weer over een maand ofzo toch?
quote:
waarom weet jij alles? toen ik een ban had, maakte niemand zich druk tot jij het ergens zei (sherlock jwz)quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom weet jij alles? toen ik een ban had, maakte niemand zich druk tot jij het ergens zei (sherlock jwz)
ewaquote:
ja misschien 1 show en daarna permquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:58 schreef deadprez het volgende:
ik hoop wel dat hoink verdergaat met radio klb
snap ik wel, niveau is ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef MadeInChina het volgende:
ja leuk in die geerd denken ze nu dat ik paus ben
bedankt he
hoop dat de mods zien hoe onaardig jij wel niet tegen mij doetquote:Op zondag 27 december 2015 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ik wel, niveau is ongeveer hetzelfde
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja misschien 1 show en daarna perm
niet haten op mijn boy pauskequote:Op zondag 27 december 2015 00:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap ik wel, niveau is ongeveer hetzelfde
maak ik zelf wel uitquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal het eens met jou uitmaken als je zo doorgaat
quote:Op zondag 27 december 2015 00:00 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
hoop dat de mods zien hoe onaardig jij wel niet tegen mij doet
tegen jouw achterkant vermoedelijkquote:
Ik sta alleen maar achter je. Ik wacht alleen tot jij je zeepje laat vallen.quote:
dankjewel wil jou ook nog een vrolijk kerstfeest wensen maar het is nu te laatquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vrolijk kerstfeest nog de volgende paar seconden
alvast voor volgend jaarquote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dankjewel wil jou ook nog een vrolijk kerstfeest wensen maar het is nu te laat
welk liedjequote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff liedje waar ik op gestemd heb komt pas over 2,5 uur
bij watquote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff liedje waar ik op gestemd heb komt pas over 2,5 uur
quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paus
Droeftoeter van de userfanfare is dat
ja dat heb ik gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
doe ik dan wel, heb je wch nog een leuke diss gedicht gegeven?
Argumentum ad hominem.quote:Op zondag 27 december 2015 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hem geweldig vindt met je verwarde brein
pas maar op, straks ga ik weer in geerd sc posten en krijg je een beroerte omdat het te "politiek correct" wordtquote:
en hij heeft voor hun direct een paint gemaakt en voor ons nog steeds nietquote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je postte bij je terugkomst gewoon als eerste in de GEERD SC, en dat noemt zich KLB mod
Ik schaam me diep.quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je postte bij je terugkomst gewoon als eerste in de GEERD SC, en dat noemt zich KLB mod
Je doet maar, maar laat Paus gewoon met rust man, doe dan gewoon ook politiek correct tegen hem.quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
pas maar op, straks ga ik weer in geerd sc posten en krijg je een beroerte omdat het te "politiek correct" wordt
jankbal
ik doe tegen niemand politiek correctquote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je doet maar, maar laat Paus gewoon met rust man, doe dan gewoon ook politiek correct tegen hem.
meerdere paints zelfsquote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en hij heeft voor hun direct een paint gemaakt en voor ons nog steeds niet
Oh je zou bijna zeggen dat je het tegen iedereen doet, exclusief een selectief groepje mensen, verder maakt het me ook weinig uit. Fijne kerst nog Doodduwer.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe tegen niemand politiek correct
You PC bro?quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik doe tegen niemand politiek correct
Ze missen je bij Geerd, wat voor profeet ben je dan.quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je doet maar, maar laat Paus gewoon met rust man, doe dan gewoon ook politiek correct tegen hem.
hij was dronken maar had wel gelijkquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef deadprez het volgende:
maar goed, dat zal de drank geweest zijn.
ben jij zijn accountabilibuddyquote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh je zou bijna zeggen dat je het tegen iedereen doet, exclusief een selectief groepje mensen, verder maakt het me ook weinig uit. Fijne kerst nog Doodduwer.
Laat paus gewoon met rust, dit gaat niet om mij maar om Paus.
Ik heb vaak genoeg wat voor jullie gemaakt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en hij heeft voor hun direct een paint gemaakt en voor ons nog steeds niet
ik stem voor pausnicolaas om een beetje het leed te verzachten wat dp bij hem heeft veroorzaaktquote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gofverdomme ik stel voor dat we een nieuwe mod krijgen
Geerd is geen God meer, dat is niet de Geerd die ik volg. Nu is hij slechts een poster, slechts een user, ik dien de Goddelijke Geerd, niet een of andere Geerd die niet meer vereerd en verheerlijkt wordt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze missen je bij Geerd, wat voor profeet ben je dan.
dat is de schuld van de rabobankquote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg wat voor jullie gemaakt.
alleen blijft het hier niet in de OP staan.
Ik was zijn vriend, en beloofde het voor hem op te nemen, nu de religie dood is, moet iemand het voor hem opnemen.quote:
dan maak je genoeg paintjes om een nieuwe te hebben voor iedere SC OPquote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg wat voor jullie gemaakt.
alleen blijft het hier niet in de OP staan.
wat heeft dp nou weer gedaan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stem voor pausnicolaas om een beetje het leed te verzachten wat dp bij hem heeft veroorzaakt
Beetje overlopen naar Paus en de KLB SC!quote:
Ik zit mobiel nuquote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan maak je genoeg paintjes om een nieuwe te hebben voor iedere SC OP
WERKEN VOOR JE KLEUR!!
GEEEEERDquote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is geen God meer, dat is niet de Geerd die ik volg. Nu is hij slechts een poster, slechts een user, ik dien de Goddelijke Geerd, niet een of andere Geerd die niet meer vereerd en verheerlijkt wordt.
fuck jou deadprez, vieze homoquote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef MadeInChina het volgende:
deadprez gaat naar geerd
nu ga ik her
Heb het ware geloof gevolgd, en heb het zien sterven. Maar laat Paus gewoon met rust, want hij heeft zijn God verloren en dat is pijnlijk genoeg.quote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sneeuw-leeuw is afvallige, begrijp ik.
deadprez doet ook altijd gemeen tegen mijquote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens Sneeuw-Leeuw zit Paus nu in en diepe depressie doordat dp altijd zo gemeen doet
ik ben overalquote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef MadeInChina het volgende:
deadprez gaat naar geerd
nu ga ik her
maar jij verdient hetquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
deadprez doet ook altijd gemeen tegen mij
vooral de flikkerquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben overal
ik ben de alfa en de omega
quote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb het ware geloof gevolgd, en heb het zien sterven. Maar laat Paus gewoon met rust, want hij heeft zijn God verloren en dat is pijnlijk genoeg.
laat ons met rust man deltapatientquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Laat paus gewoon met rust daar is alles mee gezegd.
Heb ik eigenlijk wel zin inquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanna have sum sex? Lekker zondigen zoals ze in de klooster doen
Als je paus met rust laat. Beloof me dat.quote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat ons met rust man deltapatient
Moest stiekem lachenquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat ons met rust man deltapatient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |