dan maak je genoeg paintjes om een nieuwe te hebben voor iedere SC OPquote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg wat voor jullie gemaakt.
alleen blijft het hier niet in de OP staan.
wat heeft dp nou weer gedaan?quote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik stem voor pausnicolaas om een beetje het leed te verzachten wat dp bij hem heeft veroorzaakt
Beetje overlopen naar Paus en de KLB SC!quote:
Ik zit mobiel nuquote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan maak je genoeg paintjes om een nieuwe te hebben voor iedere SC OP
WERKEN VOOR JE KLEUR!!
GEEEEERDquote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is geen God meer, dat is niet de Geerd die ik volg. Nu is hij slechts een poster, slechts een user, ik dien de Goddelijke Geerd, niet een of andere Geerd die niet meer vereerd en verheerlijkt wordt.
fuck jou deadprez, vieze homoquote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef MadeInChina het volgende:
deadprez gaat naar geerd
nu ga ik her
Heb het ware geloof gevolgd, en heb het zien sterven. Maar laat Paus gewoon met rust, want hij heeft zijn God verloren en dat is pijnlijk genoeg.quote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sneeuw-leeuw is afvallige, begrijp ik.
deadprez doet ook altijd gemeen tegen mijquote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens Sneeuw-Leeuw zit Paus nu in en diepe depressie doordat dp altijd zo gemeen doet
ik ben overalquote:Op zondag 27 december 2015 00:15 schreef MadeInChina het volgende:
deadprez gaat naar geerd
nu ga ik her
maar jij verdient hetquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
deadprez doet ook altijd gemeen tegen mij
vooral de flikkerquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben overal
ik ben de alfa en de omega
quote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb het ware geloof gevolgd, en heb het zien sterven. Maar laat Paus gewoon met rust, want hij heeft zijn God verloren en dat is pijnlijk genoeg.
laat ons met rust man deltapatientquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Laat paus gewoon met rust daar is alles mee gezegd.
Heb ik eigenlijk wel zin inquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanna have sum sex? Lekker zondigen zoals ze in de klooster doen
Als je paus met rust laat. Beloof me dat.quote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat ons met rust man deltapatient
Moest stiekem lachenquote:Op zondag 27 december 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
laat ons met rust man deltapatient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |