Nu zijn we aan het praten. Hoe gaan we dit aanpakken?quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het een goed compromis dat hij gewoon weggaat?
Denk eerder paus dan SL. Maar nu heb je mij aan het twijfelen gemaaktquote:
Mja, en hij heeft van die poep en pies humor wat hij vervolgens bedekt met een schaamsmiley.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Contradictie. Hij denkt altijd dat hij alles beter weet, tegen beter weten in.
ik heb al een TR bot ingeschakeld voor al zijn postsquote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu zijn we aan het praten. Hoe gaan we dit aanpakken?
Moest lachen om die TR gifquote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een TR bot ingeschakeld voor al zijn posts
Goed begin, goed begin. TR gif moest wel om lachen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb al een TR bot ingeschakeld voor al zijn posts
Jij kan IP check doen, toch?quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Remqo het volgende:
Volgens mij is het iemand anders.
Paus komt zelden in KLB
en wat voor topics...quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mja, en hij heeft van die poep en pies humor wat hij vervolgens bedekt met een schaamsmiley.
Maar hij heeft ook goede kanten. Beetje topics openen, dat doen anderen (zoals ik) weer minder.
Sneeuw-leeuw is afvallige, begrijp ik.quote:Op zondag 27 december 2015 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd is geen God meer, dat is niet de Geerd die ik volg. Nu is hij slechts een poster, slechts een user, ik dien de Goddelijke Geerd, niet een of andere Geerd die niet meer vereerd en verheerlijkt wordt.
Godver, ik had het nog wel zo goed weggeklikt.quote:
nemen jullie deadprez over? dan kan ik terug naar de klb scquote:Op zondag 27 december 2015 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sneeuw-leeuw is afvallige, begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |