SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
Op de knietjes!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kaap niks, had gewoon de lapo
Maar je bent een newbie hier. Newbies pakken de lapo niet, die moet verdient worden!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kaap niks, had gewoon de lapo
Ik mag dat van Geerd, en daar hebben jullie maar mee te leven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar je bent een newbie hier. Newbies pakken de lapo niet, die moet verdient worden!
Rustaagh hij heeft wel een bazen nummer gemaakt hequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar je bent een newbie hier. Newbies pakken de lapo niet, die moet verdient worden!
Dat dan wel weer!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rustaagh hij heeft wel een bazen nummer gemaakt he
Ninja edit!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo hallo ik durf niet alleen met simterklaas in een room hoor waar blijven jullie
-knip-
Maandag!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanner ging het ook alweer gebeuren?
Wel een slimme zet!quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha jaa als je de tinychat room wil weten DM maar aangezien we anders kutgasten krijgen
Erg fapbaar inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |