SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Het is niet ik die mezelf voor schut zet, het is deze SC die zichzelf nu te grabbel gooit en volgelingen over 1000 jaar zullen huilen en zien waar het fout ging.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zet jezelf toch niet zo voor schut kerel.
Komt bij de volgende wel, of Remqo moet zijn krachten even gebruiken!quote:
of je maakt je niet zo drukquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is niet ik die mezelf voor schut zet, het is deze SC die zichzelf nu te grabbel gooit en volgelingen over 1000 jaar zullen huilen en zien waar het fout ging.
Anthem staat erinquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt bij de volgende wel, of Remqo moet zijn krachten even gebruiken!
Goed gedaan! Ben trots op je!quote:
Dit lijkt sarcasmequote:
Nee in Café Geerd draait het om Geerd, hij is onze God. En niet iedereen gaat dat accepteren, wat we nu doen is water bij het BIER we verneuken het bier, Geerd is straks niets meer waard. Hij is straks gewoon een FOK!er maar ik laat het dan wel in jullie handen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als de zoon en Geerd keurt het ook goed, ook Guus is welkom.
maar gezelligheid staat natuurlijk wel bovenaan.
in café Geerd draait het vooral om slap ouwehoeren
Dit is geen sarcasme, zat alleen een beetje droef in omdat ikzelf in de vorige OP heb vergeten om het erin te zettenquote:
Nu al je krachten misbruikenquote:
We hebben het net pas besloten manquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is geen sarcasme, zat alleen een beetje droef in omdat ikzelf in de vorige OP heb vergeten om het erin te zetten
machtsmisbruikquote:
Weet ik, maar ik als profeet had dit natuurlijk allang moeten inzien vind ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:40 schreef renwan het volgende:
[..]
We hebben het net pas besloten man
Sneeuw, RUSTAAAAAAAAAAAAAGHquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee in Café Geerd draait het om Geerd, hij is onze God. En niet iedereen gaat dat accepteren, wat we nu doen is water bij het BIER we verneuken het bier, Geerd is straks niets meer waard. Hij is straks gewoon een FOK!er maar ik laat het dan wel in jullie handen.
Als jullie Geerd kapot gemaakt hebben als God, ben ik tenminste de clown, de sukkel, de paljas die stierf voor zijn God
Ook wij profeten maken fouten, slechts Geerd is onfeilbaar!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik als profeet had dit natuurlijk allang moeten inzien vind ik.
Broodje sjink?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
Heb honger, dus broodje smeren. Tot zo
En dan begint het lange wachten weer na afloopquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
Suits seizoen 5 is verslavend leuk
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer het bier rijkelijk vloeit is er niets anders dan liefde
Ook dat is ONZquote:
NIEUWE VROUW IN DEZE REEKSquote:
ewaquote:
We zijn vrouwen niet gewend hierquote:
Zet me maar onder: geëxcommuniceerd in plaats van profeet.quote:
Ik vergeet nog wel eens dat ik een verheven en uitverkoren man ben die slechts de wil van Geerd verkondigd aan de wereld en niet de onfeilbaarheid zelve ben die Geerd in al zijn wijsheid wel isquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ook wij profeten maken fouten, slechts Geerd is onfeilbaar!
Aaahquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:45 schreef deadprez het volgende:
als amarantha hier post moet t wel goede reeks zijn
zeker, eerste kerstdag weer overleefdquote:
Een broodje sjink met kaas en mayoquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Broodje sjink?
(ofzo, mijn sjengs is nogal roestig)
Ik zag je link! Ik vind dat allemaal maar moeilijk gedoe ! Zullen we niet gewoon een keer wat afspreken?quote:
Ja goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
zeker, eerste kerstdag weer overleefd![]()
met jou?
Niet spoilenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dan begint het lange wachten weer na afloop.
goed planquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja goedEven jointje draaien nu.
Mij niet noemen in je postquote:
Dat zou dan een meet moeten worden, ergens volgend jaar ben ik wel van plan er 1 te organiseren. Dus als je geduld hebtquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:46 schreef Geerd het volgende:
Ik zag je link! Ik vind dat allemaal maar moeilijk gedoe ! Zullen we niet gewoon een keer wat afspreken?
Ik zal me proberen in te houdenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word nog verlegen door jullie.
Kom ik dagelijks, post er alleen zeldenquote:
Ik verwacht boze pm'squote:
Je hebt er al 1quote:
Ik zal me inhouden deze keer!quote:
Niet gedaanquote:
Thanks, ben halverwege aflevering 3quote:
Ik heb morgen helemaal niks op de planning staan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:51 schreef DerRabbit het volgende:
Wordt nog druk hier tijdens de kerstdagen!
Typisch niveautje FOK!kersquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:51 schreef DerRabbit het volgende:
Wordt nog druk hier tijdens de kerstdagen!
Gezien.quote:
Inderdaad, de nacht ploeg valt ineens massaal binnenquote:
We tappen samen die perfecte biertjesquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zal alvast wat extra fusten bij de tap aansluiting neer zetten!
Deze baas weetquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
We tappen samen die perfecte biertjes
Samen zuipen !quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
We tappen samen die perfecte biertjes
Ben je al bijna thuis om de paint aan te passen?quote:
We tappen ze natuurlijk voor jou!quote:
Morgenavond pasquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben je al bijna thuis om de paint aan te passen?
Heldquote:
We tappen ze altijd in naam van Geerd en proberen zijn perfecte te laten reflecteren in de perfect getapte biertjesquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:53 schreef renwan het volgende:
[..]
We tappen ze natuurlijk voor jou!
Ik denk dat ik ook een leuk plekje weet voor deadprezquote:
Deze manquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een leuk plekje weet voor deadprez
Ik ben weer zoekende naar een nieuwe serie. Ze hebben het op zich best vaak over Downtown Abbey in Suits. Maakt me toch wel ergens nieuwsgierig ernaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks, ben halverwege aflevering 3
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een leuk plekje weet voor deadprez
Wajoquote:
Jep, kreeg net een DM dat hij heeft besloten om deze reeks te verlatenquote:
IK OPENDE VOOR JOU EEN ADORATIETOPIC MAAR NOG STEEDS KOM JE HIER TE WEINIGquote:
Zulks een gekquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, kreeg net een DM dat hij heeft besloten om deze reeks te verlaten
srs? anders ga ik wel weer, wilde zijn FOK!-plezier niet verpestenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jatokquote:
Als hij binnen 24 uur niet teruggekeerd is gaan we terug naar 3 profetenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat ik na de half season finale maar eens verder ga met OITNB, eerste twee afleveringen waren wel grappig. DownTown Abbey heb ik al gezien, vond het een beetje matig, maar dat kan ook aan mijn smaak liggenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben weer zoekende naar een nieuwe serie. Ze hebben het op zich best vaak over Downtown Abbey in Suits. Maakt me toch wel ergens nieuwsgierig ernaar.
Was twee weken op vakantiequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef renwan het volgende:
[..]
IK OPENDE VOOR JOU EEN ADORATIETOPIC MAAR NOG STEEDS KOM JE HIER TE WEINIG
Beter word je hier nou vaste gastquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was twee weken op vakantie![]()
... Gaat snel hier
Ah joh, waarschijnlijk is het de drank die praat, die draait wel weer bij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs? anders ga ik wel weer, wilde zijn FOK!-plezier niet verpesten
Wat voor series vind je leuk?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben weer zoekende naar een nieuwe serie. Ze hebben het op zich best vaak over Downtown Abbey in Suits. Maakt me toch wel ergens nieuwsgierig ernaar.
Dat lijkt mij wel, maar wat gaat de nieuwe status van SL dan worden?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Als hij binnen 24 uur niet teruggekeerd is gaan we terug naar 3 profeten
Wie ben jij dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Was nog gezellig druk aan het worden toen je weg was!quote:
Terug naar apostel, omdat ik aardig benquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel, maar wat gaat de nieuwe status van SL dan worden?
Zat zelf te twijfelen tussen apostel (aardige bui) of martelaarquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Terug naar apostel, omdat ik aardig ben
IK BEN 21 WAT ZEUR JEquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef renwan het volgende:
OPSO GA NAAR BED! JE BENT 12 EN WAT IS DIT!
Het is kerst en shit dus we zijn aardig!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zat zelf te twijfelen tussen apostel (aardige bui) of martelaar
Amarantha is niet nieuw, zij moet enkel nog de Geerd ontGroening doorkomenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?Hey, hey meisje. Nieuw hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:
Vergevingsgezind tijdens de feestdagenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is kerst en shit dus we zijn aardig!
Oh. En hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amarantha is niet nieuw, zij moet enkel nog de Geerd ontGroening doorkomen
TC was leuker!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was nog gezellig druk aan het worden toen je weg was!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey, hey meisje. Nieuw hier?
Ik ga hem weer eens luisteren.quote:
Taxi Company?quote:
Na oud en nieuw hebben we weer een ontgroenings weekend gepland bij Geerd, je zult er zijner tijd wel een PM krijgen met detailsquote:
Weten je ouders wel dat je op Chaturbate zit?quote:
CULposter gespot!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik voel me dik... zit nu 3 big macs en 2 mc kroketen op te eten![]()
![]()
![]()
Kut codes voor goedkoop troep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
True that, maar er was ineens een massale leegloop nadat ik erin kwamquote:
Oh jeetje...quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na oud en nieuw hebben we weer een ontgroenings weekend gepland bij Geerd, je zult er zijner tijd wel een PM krijgen met details
WAT IS DAT NOU WEERquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
CULposter gespot!Ben overal en nergens te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geil
Je moest er eerder zijn. Ik keek zwoel in de cam naar Tjacka, wat een lekkere ventquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True that, maar er was ineens een massale leegloop nadat ik erin kwam
We zullen het niet te bont maken bij jouw ontgroeningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Hahaha die ken ik ook!quote:
Iwanius is een pretentieuze lulquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben overal en nergens te vinden
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest er eerder zijn. Ik keek zwoel in de cam naar Tjacka, wat een lekkere vent
Geklikt... heb nu aids in mijn oorquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:02 schreef deadprez het volgende:
misschien is men hier nog goedgelovig genoeg om op mijn youtubelinkjes te klikken
Neequote:
lkkr voor jequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geklikt... heb nu aids in mijn oor
Ik snap dit nietquote:
OITNB heb ik ook helemaal gezien. Ik vond het wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat ik na de half season finale maar eens verder ga met OITNB, eerste twee afleveringen waren wel grappig. DownTown Abbey heb ik al gezien, vond het een beetje matig, maar dat kan ook aan mijn smaak liggen
Desperate Houswives, Devious Maids, Grey's Anatomy, Suits, OITNB, Homeland en Lost. Dat soort dingen.quote:
Als je beetje drama kan hebben.. Nashville!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef moemoe het volgende:
Desperate Houswives, Devious Maids, Grey's Anatomy, Suits, OITNB, Homeland en Lost. Dat soort dingen.
Any tips?
*vuist die klopt*quote:
Never forget.quote:
jouw vrienden zijn bazenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij kent Deadprez alle muziek wel van mijn beste vrienden.
Is dat een app ofzo? OKE IK BEN OUD IK GEEF HET TOEquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan je groepscammen en chatten, alleen met de mensen die het linkje ook hebben
Nee websitequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Is dat een app ofzo? OKE IK BEN OUD IK GEEF HET TOE
Vroeger ook gedaan, jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan je groepscammen en chatten, alleen met de mensen die het linkje ook hebben
Geef me die link danquote:
Ik denk dat Vikings niet iets voor jou is, of je moet van ruige mannen houden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
OITNB heb ik ook helemaal gezien. Ik vond het wel de moeite waard.
Ik weet nu ook niet echt waar Downtown Abbey over gaat, maar las dat de laatste aflevering vrij recent is opgenomen. En als je dan bedenkt dat het in 2011 begonnen, makes me wonder..
[..]
Desperate Houswives, Devious Maids, Grey's Anatomy, Suits, OITNB, Homeland en Lost. Dat soort dingen.
Any tips?
nee, maar klinkt goedquote:
KIJK EENS OP TINYCHAT.COMquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Is dat een app ofzo? OKE IK BEN OUD IK GEEF HET TOE
de mensen die ik op dat gebied ken zijn meer van tekno en zoquote:
AANWEZIG!quote:
Ja die ken ik ook welquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
de mensen die ik op dat gebied ken zijn meer van tekno en zo
uiteraardquote:
Daar heb ik twee afleveringen van meegepikt. Ik vond het net een slechte soapquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je beetje drama kan hebben.. Nashville!
Zelfs fylax is weg alweerquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NU KUN JE WSS TIENERSLETJES BEKIJKEN
Ah je moet het wat langer kijken, het is echt wel leukquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar heb ik twee afleveringen van meegepikt. Ik vond het net een slechte soap.
Je bent er niet eensquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NU KUN JE WSS TIENERSLETJES BEKIJKEN
Skype is alleen voor zakelijk gebruik in mijn mening.quote:
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Straks komt hij hier ook nog...
Ja mooi niet zeg, doe me een lolquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Straks komt hij hier ook nog...
Die derde foto zijn allang geen tieners meer. Althans 3 ervan niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Tienersletjes?
Alstu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezelligheid, drank, bazen. Dan krijg je dat!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is fok vandaag actief zeg op dit tijdstip
Ik zou ze allemaal doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die derde foto zijn allang geen tieners meer. Althans 3 ervan niet.
Stuur link dan, lan!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is fok vandaag actief zeg op dit tijdstip
Had je hen dan nog niet gedaanquote:
Volgens mij wil hij ook TC'en met julliequote:
Ja, doeiquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:14 schreef renwan het volgende:
Ik zeg DOEN!
Poll: Een GeerdSC Whatsappgroep?
• JA!
• NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoop dat je een nieuwe groep bedoelt en niet allemaal aan de profeten en geerd groep toevoegen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:14 schreef renwan het volgende:
Ik zeg DOEN!
Poll: Een GeerdSC Whatsappgroep?
• JA!
• NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mag dat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij ook TC'en met jullie
Iedereen is alweer weg daar, heb je niets meer aan.quote:
Sketchen met Skype was leuk, toen ergens in het midden van de nacht.quote:
Hoezo nieuwe groep? Wil je nou zeggen dat er al een Geerd WA chat is?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een nieuwe groep bedoelt en niet allemaal aan de profeten en geerd groep toevoegen!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is alweer weg daar, heb je niets meer aan.
Nee gast, dat was een geintje, al zou een Geerd Profeten WA groep niet mistaan om te communiceren over de dagelijkse leiding in het café!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoezo nieuwe groep? Wil je nou zeggen dat er al een Geerd WA chat is?
Godver beter is SL niet echt wegquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee gast, dat was een geintje, al zou een Geerd Profeten WA groep niet mistaan om te communiceren over de dagelijkse leiding in het café!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:16 schreef Simterklaas het volgende:
Dan doe ik mijn broek maar weer aan
Ik hoop dat hij weer tot inzicht komt als hij zijn roes uitgeslapen heeft!quote:
Volgens mij was hij wel een beetje dronkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer tot inzicht komt als hij zijn roes uitgeslapen heeft!
Die ligt laveloos te bed.quote:
Als hij het bed gehaald heeftquote:
Beetje veel dronkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij was hij wel een beetje dronken
Hoop van wel juist, een kater zou betekenen dat hij nog leeftquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:18 schreef Geerd het volgende:
IK hoop dat sneeuwleeuw geen kater heeft !
Hmmm, als ik het zo lees gaat 't deels over avonturen op zee. Dat kan ik wel waarderen dan. Verder vind ik kostuumdrama's geweldigquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:05 schreef Remqo het volgende:
Ik denk dat Vikings niet iets voor jou is, of je moet van ruige mannen houden.
Ja, ik dacht echt dat 't me zou aanspreken. Ook omdat 't gaat over de muziekscene en alquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Ah je moet het wat langer kijken, het is echt wel leuk
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond Nashville eerst ook niet zo maar ben nu verslaafd.
Ook zeer handig voor inderdaad!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Skype is alleen voor zakelijk gebruik in mijn mening.
Hmmm, ik zie de naam Hitchcock voorbij komen. Vroeger kon ik films van zijn hand erg waarderenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh en Moemoe als je wel van een beetje spannend houdt: Bates Motel.
SOWIESO!
Nu niet, morgenochtend welquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:18 schreef Geerd het volgende:
IK hoop dat sneeuwleeuw geen kater heeft !
Al meerdere mensen Bates Motel aangesmeerd, niemand had spijt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:19 schreef moemoe het volgende:
Hmmm, ik zie de naam Hitchcock voorbij komen. Vroeger kon ik films van zijn hand erg waarderen.
Dat zou een teken van leven zijnquote:
Er is een ONZ skype groep! Waarom is dit nu pas tot mijn aandacht gebrachtquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ook zeer handig voor inderdaad!
In ONZ Skypen we heel vaak en spelen we tegelijkertijd Isketch. Erg leuk.
Vooral als je een beetje verlegen bent of sociaal misschien niet zo vaardig. Je kunt het namelijk over de tekening hebben en dat schept heel wat gezelligheid.
Met of zonder cam?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is een ONZ skype groep! Waarom is dit nu pas tot mijn aandacht gebracht
Jaaa, is toch leuk! Beetje babbelen, beetje tekenen en als je overigens via Tinychat spreekt met een groepje kun je ook nog muziek opzetten via Youtube. Iedereen kan dat dan vervolgens horenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sketchen met Skype was leuk, toen ergens in het midden van de nacht.
Daar probeer ik nu achter te komen!quote:
Als het zonder is doe ik mee met m'n nephaagse gelulquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar probeer ik nu achter te komen!
Moeten we binnenkort weer eens doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jaaa, is toch leuk! Beetje babbelen, beetje tekenen en als je overigens via Tinychat spreekt met een groepje kun je ook nog muziek opzetten via Youtube. Iedereen kan dat dan vervolgens horen.
Per sec denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan 90 berichten per dag, no thanks.
Ik zal 't eens een kans geven!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al meerdere mensen Bates Motel aangesmeerd, niemand had spijt.
90 per dag? Dat is wel heel subtiel geschat hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met mijn steenkolen accent wordt het pas lachenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Als het zonder is doe ik mee met m'n nephaagse gelul
Erg hinderlijk, vooral als je aan het werk bent.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan je wel toevoegen op Skype hoor. Mochten we weer Skypen, dan roep ik je erbijquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is een ONZ skype groep! Waarom is dit nu pas tot mijn aandacht gebracht
DOE EFFE NORMAAL!!!quote:
Jong, de mos gewoen trots zien op d'n limbugse accent!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mijn steenkolen accent wordt het pas lachen
CAFE GEERD !!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, ik wilde rond 1 uur al gaan slapen, is het ineens bijna half drie
EN IK DANquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan je wel toevoegen op Skype hoor. Mochten we weer Skypen, dan roep ik je erbij.
Dan moet ik effe mijn skypenaam gaan opzoeken, is echt al een jaar terug sinds ik die voor het laatst aan iemand gegeven hebquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan je wel toevoegen op Skype hoor. Mochten we weer Skypen, dan roep ik je erbij.
Ja, maar dan wordt eerst een half uur om gelachenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Jong, de mos gewoen trots zien op d'n limbugse accent!
(neplimbo gespot)
Niet door mij, ik heb ooit ook zo gesprokenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt eerst een half uur om gelachen
Is een ritje samen in de Carnaval Parade in de Efteling ook goed?quote:
Bij mij is het ook al een stuk minder door mijn avonturen in het wilde westenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet door mij, ik heb ooit ook zo gesproken
Toen ik werkte heb ik daar 4 uur gestaan, ergste uren uit mijn levenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is een ritje samen in de Carnaval Parade in de Efteling ook goed?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is een ritje samen in de Carnaval Parade in de Efteling ook goed?
Gigantische facebook actie om het de top2000 in te krijgenquote:
Jaaaquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:31 schreef Simterklaas het volgende:
Morgenavond gewoon Café Geerd op Tinychat
Mijn vader heeft een tijd gehad dat hij cd's van hen in de auto draaide, heb ooraids sindsdienquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:31 schreef renwan het volgende:
Vorig jaar hoorde ik dit in de Top 2000, sindsdien heb ik oorkanker
Dit kan dan nog "redelijk"door de beugelquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een tijd gehad dat hij cd's van hen in de auto draaide, heb ooraids sindsdien![]()
CD's zijn ook per ongeluk ineens allemaal spoorloos verdwenen!
Wat je zelf wil.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Als het zonder is doe ik mee met m'n nephaagse gelul
Hoe erg is de schade? Tell usquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
90 per dag? Dat is wel heel subtiel geschat hoor.
Zo zat ik in een WA-groepje met 300 berichten per dag. Gewoon: nee. NEE.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Erg hinderlijk, vooral als je aan het werk bent.
quote:
Zie DM.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik effe mijn skypenaam gaan opzoeken, is echt al een jaar terug sinds ik die voor het laatst aan iemand gegeven heb
Rock the microphonequote:
DM's publiceren, TR gemacht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |