Dat zou een teken van leven zijnquote:
Er is een ONZ skype groep! Waarom is dit nu pas tot mijn aandacht gebrachtquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ook zeer handig voor inderdaad!
In ONZ Skypen we heel vaak en spelen we tegelijkertijd Isketch. Erg leuk.
Vooral als je een beetje verlegen bent of sociaal misschien niet zo vaardig. Je kunt het namelijk over de tekening hebben en dat schept heel wat gezelligheid.
Met of zonder cam?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is een ONZ skype groep! Waarom is dit nu pas tot mijn aandacht gebracht
Jaaa, is toch leuk! Beetje babbelen, beetje tekenen en als je overigens via Tinychat spreekt met een groepje kun je ook nog muziek opzetten via Youtube. Iedereen kan dat dan vervolgens horenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sketchen met Skype was leuk, toen ergens in het midden van de nacht.
Daar probeer ik nu achter te komen!quote:
Als het zonder is doe ik mee met m'n nephaagse gelulquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar probeer ik nu achter te komen!
Moeten we binnenkort weer eens doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jaaa, is toch leuk! Beetje babbelen, beetje tekenen en als je overigens via Tinychat spreekt met een groepje kun je ook nog muziek opzetten via Youtube. Iedereen kan dat dan vervolgens horen.
Per sec denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan 90 berichten per dag, no thanks.
Ik zal 't eens een kans geven!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al meerdere mensen Bates Motel aangesmeerd, niemand had spijt.
90 per dag? Dat is wel heel subtiel geschat hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met mijn steenkolen accent wordt het pas lachenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Als het zonder is doe ik mee met m'n nephaagse gelul
Erg hinderlijk, vooral als je aan het werk bent.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan je wel toevoegen op Skype hoor. Mochten we weer Skypen, dan roep ik je erbijquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is een ONZ skype groep! Waarom is dit nu pas tot mijn aandacht gebracht
DOE EFFE NORMAAL!!!quote:
Jong, de mos gewoen trots zien op d'n limbugse accent!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mijn steenkolen accent wordt het pas lachen
CAFE GEERD !!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, ik wilde rond 1 uur al gaan slapen, is het ineens bijna half drie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |