Ja, doeiquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:14 schreef renwan het volgende:
Ik zeg DOEN!
Poll: Een GeerdSC Whatsappgroep?
• JA!
• NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoop dat je een nieuwe groep bedoelt en niet allemaal aan de profeten en geerd groep toevoegen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:14 schreef renwan het volgende:
Ik zeg DOEN!
Poll: Een GeerdSC Whatsappgroep?
• JA!
• NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mag dat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij ook TC'en met jullie
Iedereen is alweer weg daar, heb je niets meer aan.quote:
Sketchen met Skype was leuk, toen ergens in het midden van de nacht.quote:
Hoezo nieuwe groep? Wil je nou zeggen dat er al een Geerd WA chat is?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een nieuwe groep bedoelt en niet allemaal aan de profeten en geerd groep toevoegen!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is alweer weg daar, heb je niets meer aan.
Nee gast, dat was een geintje, al zou een Geerd Profeten WA groep niet mistaan om te communiceren over de dagelijkse leiding in het café!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoezo nieuwe groep? Wil je nou zeggen dat er al een Geerd WA chat is?
Godver beter is SL niet echt wegquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee gast, dat was een geintje, al zou een Geerd Profeten WA groep niet mistaan om te communiceren over de dagelijkse leiding in het café!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:16 schreef Simterklaas het volgende:
Dan doe ik mijn broek maar weer aan
Ik hoop dat hij weer tot inzicht komt als hij zijn roes uitgeslapen heeft!quote:
Volgens mij was hij wel een beetje dronkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer tot inzicht komt als hij zijn roes uitgeslapen heeft!
Die ligt laveloos te bed.quote:
Als hij het bed gehaald heeftquote:
Beetje veel dronkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij was hij wel een beetje dronken
Hoop van wel juist, een kater zou betekenen dat hij nog leeftquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:18 schreef Geerd het volgende:
IK hoop dat sneeuwleeuw geen kater heeft !
Hmmm, als ik het zo lees gaat 't deels over avonturen op zee. Dat kan ik wel waarderen dan. Verder vind ik kostuumdrama's geweldigquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:05 schreef Remqo het volgende:
Ik denk dat Vikings niet iets voor jou is, of je moet van ruige mannen houden.
Ja, ik dacht echt dat 't me zou aanspreken. Ook omdat 't gaat over de muziekscene en alquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Ah je moet het wat langer kijken, het is echt wel leuk
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond Nashville eerst ook niet zo maar ben nu verslaafd.
Ook zeer handig voor inderdaad!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Skype is alleen voor zakelijk gebruik in mijn mening.
Hmmm, ik zie de naam Hitchcock voorbij komen. Vroeger kon ik films van zijn hand erg waarderenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh en Moemoe als je wel van een beetje spannend houdt: Bates Motel.
SOWIESO!
Nu niet, morgenochtend welquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:18 schreef Geerd het volgende:
IK hoop dat sneeuwleeuw geen kater heeft !
Al meerdere mensen Bates Motel aangesmeerd, niemand had spijt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:19 schreef moemoe het volgende:
Hmmm, ik zie de naam Hitchcock voorbij komen. Vroeger kon ik films van zijn hand erg waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |