EN IK DANquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan je wel toevoegen op Skype hoor. Mochten we weer Skypen, dan roep ik je erbij.
Dan moet ik effe mijn skypenaam gaan opzoeken, is echt al een jaar terug sinds ik die voor het laatst aan iemand gegeven hebquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan je wel toevoegen op Skype hoor. Mochten we weer Skypen, dan roep ik je erbij.
Ja, maar dan wordt eerst een half uur om gelachenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Jong, de mos gewoen trots zien op d'n limbugse accent!
(neplimbo gespot)
Niet door mij, ik heb ooit ook zo gesprokenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt eerst een half uur om gelachen
Is een ritje samen in de Carnaval Parade in de Efteling ook goed?quote:
Bij mij is het ook al een stuk minder door mijn avonturen in het wilde westenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet door mij, ik heb ooit ook zo gesproken
Toen ik werkte heb ik daar 4 uur gestaan, ergste uren uit mijn levenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is een ritje samen in de Carnaval Parade in de Efteling ook goed?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is een ritje samen in de Carnaval Parade in de Efteling ook goed?
Gigantische facebook actie om het de top2000 in te krijgenquote:
Jaaaquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:31 schreef Simterklaas het volgende:
Morgenavond gewoon Café Geerd op Tinychat
Mijn vader heeft een tijd gehad dat hij cd's van hen in de auto draaide, heb ooraids sindsdienquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:31 schreef renwan het volgende:
Vorig jaar hoorde ik dit in de Top 2000, sindsdien heb ik oorkanker
Dit kan dan nog "redelijk"door de beugelquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een tijd gehad dat hij cd's van hen in de auto draaide, heb ooraids sindsdien![]()
CD's zijn ook per ongeluk ineens allemaal spoorloos verdwenen!
Wat je zelf wil.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Als het zonder is doe ik mee met m'n nephaagse gelul
Hoe erg is de schade? Tell usquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
90 per dag? Dat is wel heel subtiel geschat hoor.
Zo zat ik in een WA-groepje met 300 berichten per dag. Gewoon: nee. NEE.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Erg hinderlijk, vooral als je aan het werk bent.
quote:
Zie DM.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik effe mijn skypenaam gaan opzoeken, is echt al een jaar terug sinds ik die voor het laatst aan iemand gegeven heb
Rock the microphonequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |