We zullen het niet te bont maken bij jouw ontgroeningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Hahaha die ken ik ook!quote:
Iwanius is een pretentieuze lulquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben overal en nergens te vinden
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest er eerder zijn. Ik keek zwoel in de cam naar Tjacka, wat een lekkere vent
Geklikt... heb nu aids in mijn oorquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:02 schreef deadprez het volgende:
misschien is men hier nog goedgelovig genoeg om op mijn youtubelinkjes te klikken
Neequote:
lkkr voor jequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geklikt... heb nu aids in mijn oor
Ik snap dit nietquote:
OITNB heb ik ook helemaal gezien. Ik vond het wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat ik na de half season finale maar eens verder ga met OITNB, eerste twee afleveringen waren wel grappig. DownTown Abbey heb ik al gezien, vond het een beetje matig, maar dat kan ook aan mijn smaak liggen
Desperate Houswives, Devious Maids, Grey's Anatomy, Suits, OITNB, Homeland en Lost. Dat soort dingen.quote:
Als je beetje drama kan hebben.. Nashville!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef moemoe het volgende:
Desperate Houswives, Devious Maids, Grey's Anatomy, Suits, OITNB, Homeland en Lost. Dat soort dingen.
Any tips?
*vuist die klopt*quote:
Never forget.quote:
jouw vrienden zijn bazenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij kent Deadprez alle muziek wel van mijn beste vrienden.
Is dat een app ofzo? OKE IK BEN OUD IK GEEF HET TOEquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan je groepscammen en chatten, alleen met de mensen die het linkje ook hebben
Nee websitequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Is dat een app ofzo? OKE IK BEN OUD IK GEEF HET TOE
Vroeger ook gedaan, jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan je groepscammen en chatten, alleen met de mensen die het linkje ook hebben
Geef me die link danquote:
Ik denk dat Vikings niet iets voor jou is, of je moet van ruige mannen houden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
OITNB heb ik ook helemaal gezien. Ik vond het wel de moeite waard.
Ik weet nu ook niet echt waar Downtown Abbey over gaat, maar las dat de laatste aflevering vrij recent is opgenomen. En als je dan bedenkt dat het in 2011 begonnen, makes me wonder..
[..]
Desperate Houswives, Devious Maids, Grey's Anatomy, Suits, OITNB, Homeland en Lost. Dat soort dingen.
Any tips?
nee, maar klinkt goedquote:
KIJK EENS OP TINYCHAT.COMquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Is dat een app ofzo? OKE IK BEN OUD IK GEEF HET TOE
de mensen die ik op dat gebied ken zijn meer van tekno en zoquote:
AANWEZIG!quote:
Ja die ken ik ook welquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
de mensen die ik op dat gebied ken zijn meer van tekno en zo
uiteraardquote:
Daar heb ik twee afleveringen van meegepikt. Ik vond het net een slechte soapquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je beetje drama kan hebben.. Nashville!
Zelfs fylax is weg alweerquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NU KUN JE WSS TIENERSLETJES BEKIJKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |