Nee websitequote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Is dat een app ofzo? OKE IK BEN OUD IK GEEF HET TOE
Vroeger ook gedaan, jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan je groepscammen en chatten, alleen met de mensen die het linkje ook hebben
Geef me die link danquote:
Ik denk dat Vikings niet iets voor jou is, of je moet van ruige mannen houden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
OITNB heb ik ook helemaal gezien. Ik vond het wel de moeite waard.
Ik weet nu ook niet echt waar Downtown Abbey over gaat, maar las dat de laatste aflevering vrij recent is opgenomen. En als je dan bedenkt dat het in 2011 begonnen, makes me wonder..
[..]
Desperate Houswives, Devious Maids, Grey's Anatomy, Suits, OITNB, Homeland en Lost. Dat soort dingen.
Any tips?
nee, maar klinkt goedquote:
KIJK EENS OP TINYCHAT.COMquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Is dat een app ofzo? OKE IK BEN OUD IK GEEF HET TOE
de mensen die ik op dat gebied ken zijn meer van tekno en zoquote:
AANWEZIG!quote:
Ja die ken ik ook welquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
de mensen die ik op dat gebied ken zijn meer van tekno en zo
uiteraardquote:
Daar heb ik twee afleveringen van meegepikt. Ik vond het net een slechte soapquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je beetje drama kan hebben.. Nashville!
Zelfs fylax is weg alweerquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NU KUN JE WSS TIENERSLETJES BEKIJKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |