Was twee weken op vakantiequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef renwan het volgende:
[..]
IK OPENDE VOOR JOU EEN ADORATIETOPIC MAAR NOG STEEDS KOM JE HIER TE WEINIG
Beter word je hier nou vaste gastquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was twee weken op vakantie![]()
... Gaat snel hier
Ah joh, waarschijnlijk is het de drank die praat, die draait wel weer bij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs? anders ga ik wel weer, wilde zijn FOK!-plezier niet verpesten
Wat voor series vind je leuk?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben weer zoekende naar een nieuwe serie. Ze hebben het op zich best vaak over Downtown Abbey in Suits. Maakt me toch wel ergens nieuwsgierig ernaar.
Dat lijkt mij wel, maar wat gaat de nieuwe status van SL dan worden?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Als hij binnen 24 uur niet teruggekeerd is gaan we terug naar 3 profeten
Wie ben jij dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Was nog gezellig druk aan het worden toen je weg was!quote:
Terug naar apostel, omdat ik aardig benquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel, maar wat gaat de nieuwe status van SL dan worden?
Zat zelf te twijfelen tussen apostel (aardige bui) of martelaarquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Terug naar apostel, omdat ik aardig ben
IK BEN 21 WAT ZEUR JEquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef renwan het volgende:
OPSO GA NAAR BED! JE BENT 12 EN WAT IS DIT!
Het is kerst en shit dus we zijn aardig!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zat zelf te twijfelen tussen apostel (aardige bui) of martelaar
Amarantha is niet nieuw, zij moet enkel nog de Geerd ontGroening doorkomenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?Hey, hey meisje. Nieuw hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:
Vergevingsgezind tijdens de feestdagenquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is kerst en shit dus we zijn aardig!
Oh. En hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amarantha is niet nieuw, zij moet enkel nog de Geerd ontGroening doorkomen
TC was leuker!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was nog gezellig druk aan het worden toen je weg was!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey, hey meisje. Nieuw hier?
Ik ga hem weer eens luisteren.quote:
Taxi Company?quote:
Na oud en nieuw hebben we weer een ontgroenings weekend gepland bij Geerd, je zult er zijner tijd wel een PM krijgen met detailsquote:
Weten je ouders wel dat je op Chaturbate zit?quote:
CULposter gespot!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik voel me dik... zit nu 3 big macs en 2 mc kroketen op te eten![]()
![]()
![]()
Kut codes voor goedkoop troep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
True that, maar er was ineens een massale leegloop nadat ik erin kwamquote:
Oh jeetje...quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na oud en nieuw hebben we weer een ontgroenings weekend gepland bij Geerd, je zult er zijner tijd wel een PM krijgen met details
WAT IS DAT NOU WEERquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
CULposter gespot!Ben overal en nergens te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geil
Je moest er eerder zijn. Ik keek zwoel in de cam naar Tjacka, wat een lekkere ventquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True that, maar er was ineens een massale leegloop nadat ik erin kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |