Dat zou dan een meet moeten worden, ergens volgend jaar ben ik wel van plan er 1 te organiseren. Dus als je geduld hebtquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:46 schreef Geerd het volgende:
Ik zag je link! Ik vind dat allemaal maar moeilijk gedoe ! Zullen we niet gewoon een keer wat afspreken?
Ik zal me proberen in te houdenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word nog verlegen door jullie.
Kom ik dagelijks, post er alleen zeldenquote:
Ik verwacht boze pm'squote:
Je hebt er al 1quote:
Ik zal me inhouden deze keer!quote:
Niet gedaanquote:
Thanks, ben halverwege aflevering 3quote:
Ik heb morgen helemaal niks op de planning staan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:51 schreef DerRabbit het volgende:
Wordt nog druk hier tijdens de kerstdagen!
Typisch niveautje FOK!kersquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:51 schreef DerRabbit het volgende:
Wordt nog druk hier tijdens de kerstdagen!
Gezien.quote:
Inderdaad, de nacht ploeg valt ineens massaal binnenquote:
We tappen samen die perfecte biertjesquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zal alvast wat extra fusten bij de tap aansluiting neer zetten!
Deze baas weetquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
We tappen samen die perfecte biertjes
Samen zuipen !quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
We tappen samen die perfecte biertjes
Ben je al bijna thuis om de paint aan te passen?quote:
We tappen ze natuurlijk voor jou!quote:
Morgenavond pasquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben je al bijna thuis om de paint aan te passen?
Heldquote:
We tappen ze altijd in naam van Geerd en proberen zijn perfecte te laten reflecteren in de perfect getapte biertjesquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:53 schreef renwan het volgende:
[..]
We tappen ze natuurlijk voor jou!
Ik denk dat ik ook een leuk plekje weet voor deadprezquote:
Deze manquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een leuk plekje weet voor deadprez
Ik ben weer zoekende naar een nieuwe serie. Ze hebben het op zich best vaak over Downtown Abbey in Suits. Maakt me toch wel ergens nieuwsgierig ernaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks, ben halverwege aflevering 3
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een leuk plekje weet voor deadprez
Wajoquote:
Jep, kreeg net een DM dat hij heeft besloten om deze reeks te verlatenquote:
IK OPENDE VOOR JOU EEN ADORATIETOPIC MAAR NOG STEEDS KOM JE HIER TE WEINIGquote:
Zulks een gekquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, kreeg net een DM dat hij heeft besloten om deze reeks te verlaten
srs? anders ga ik wel weer, wilde zijn FOK!-plezier niet verpestenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jatokquote:
Als hij binnen 24 uur niet teruggekeerd is gaan we terug naar 3 profetenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat ik na de half season finale maar eens verder ga met OITNB, eerste twee afleveringen waren wel grappig. DownTown Abbey heb ik al gezien, vond het een beetje matig, maar dat kan ook aan mijn smaak liggenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben weer zoekende naar een nieuwe serie. Ze hebben het op zich best vaak over Downtown Abbey in Suits. Maakt me toch wel ergens nieuwsgierig ernaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |