SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
ja toen de stemweek precies voorbij, was een slechte marketingstuntquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat zijn hist?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja toen de stemweek precies voorbij, was een slechte marketingstunt
Anders had ik dat als verklaring gehad![]()
![]()
Ow ja. Was nog een mooi stuk geschreven door zijn vrouw en kinderen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:39 schreef Cee het volgende:
D, de zanger van STP is vorige maand overleden. Scott Weiland.Make love, not war ☮![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:39 schreef Cee het volgende:
D, de zanger van STP is vorige maand overleden. Scott Weiland.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja toen de stemweek precies voorbij, was een slechte marketingstunt![]()
Echt waar?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja toen de stemweek precies voorbij, was een slechte marketingstuntMy bad.
![]()
Check.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:40 schreef cafca het volgende:
Wie hield er hier niet van Spaanstalige liedjes?Make love, not war ☮![]()
Hmmm mijn laptop staat alweer op 21%, vanmorgen nog opgeladen. Ik geloof dat ik de oplader er maar in hou.Make love, not war ☮![]()
Dit vond ik nog niet zo heel erg. Was te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is lekker! Maar wel echt mannen-muziek denk ik
Make love, not war ☮![]()
ik vond het inderdaad wel lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is lekker! Maar wel echt mannen-muziek denk ik
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
sukkel.
1
2In Beverwijk is een 23-jarige man uit Heemskerk zwaargewond geraakt door vuurwerk. De man moet aan zijn linkerhand een paar vingers missen.
De twintiger probeerde een lawinepijl voor een tweede keer aan te steken. Toen hij de overgebleven lont aanstak, explodeerde de lawinepijl. De man moet aan zijn linkerhand een aantal vingers missen, meldt de politie vrijdag.I love music |Ajax forever
Bij mij issie nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond het inderdaad wel lekker![]()
![]()
Sowieso vuurwerkquote:
Dat is echt voor paupersLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Sowieso vuurwerk
Dat is echt voor paupers
*pauper isquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Sowieso vuurwerk
Dat is echt voor paupers
Vuurwerk![]()
![]()
Doe maar de versie van Beth Hart en Joe Bonamassa, die is zo lekker.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik vermaak me wel met die figuren op het journaal wanneer de verkoop start. Heel trots dat ze over de 1500 euro uitgeven aan vuurwerkquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Sowieso vuurwerk
Dat is echt voor paupers.
![]()
Is ook wel een belachelijk hoog bedrag voor vuurwerk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met die figuren op het journaal wanneer de verkoop start. Heel trots dat ze over de 1500 euro uitgeven aan vuurwerk.
Dat is ook wel heeel veul...quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met die figuren op het journaal wanneer de verkoop start. Heel trots dat ze over de 1500 euro uitgeven aan vuurwerk.
Zie trouwens dat we The Byrds met Turn Turn Turn al op 1872 tegenkomen. Dat is echt een grof schandaal.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Jij bent trots op het feit dat je graag pijltjes naar een bord gooit. Iedere gek z'n gebrek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En het dan binnen 10 minuten wegknallen. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hoorde zelfs een keer 2000 langskomen. Sommigen sparen echt het hele jaar voor een avond afstekenquote:.
![]()
En Eight Miles High ligt eruit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:47 schreef Szura het volgende:
Zie trouwens dat we The Byrds met Turn Turn Turn al op 1872 tegenkomen. Dat is echt een grof schandaal.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Heh wat, deze zo laag?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Vuurwerkquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent trots op het feit dat je graag pijltjes naar een bord gooit. Iedere gek z'n gebrek.
Darten![]()
![]()
Goede jijbak.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent trots op het feit dat je graag pijltjes naar een bord gooit. Iedere gek z'n gebrek.![]()
Chicken Shack mag de lijst niet uit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen Mr Tambourine Man er verder nog in zeker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:47 schreef Szura het volgende:
Zie trouwens dat we The Byrds met Turn Turn Turn al op 1872 tegenkomen. Dat is echt een grof schandaal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Heb je niet van terug.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
daar snap ik echt helemaal niks van. Ik vind het leuk om te kopen en af te steken, maar ik ben niet achterlijk. Ik heb genoeg andere dingen die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoorde zelfs een keer 2000 langskomen. Sommigen sparen echt het hele jaar voor een avond afsteken.
HISt oryquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:41 schreef Cee het volgende:
Hist Love.
Hist own ain't big enough for the both of us.
Hist ory repeating.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeer zeker niet. Ik ben nederig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je niet van terug.![]()
1720, walgelijk laagquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Mr Tambourine Man er verder nog in zeker?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zegquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:41 schreef Cee het volgende:
Hist Love.
Hist own ain't big enough for the both of us.
Hist ory repeating.![]()
![]()
Jij bent fan van een breekbare pygmee, alsof dat iets is om blij van te worden. Haha.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je niet van terug.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Twee jaar geleden vierden we O&N bij mijn broertje. Die had veel vuurwerk en Peace ook... hebben we bijna 45 minuten buiten gestaan om te kijken. Dan is het echt niet leuk meer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar snap ik echt helemaal niks van. Ik vind het leuk om te kopen en af te steken, maar ik ben niet achterlijk. Ik heb genoeg andere dingen die ik leuk vind.
Dat gaan we dit jaar anders doen.Make love, not war ☮![]()
wow da's echt treurig.quote:
Green Onions ook debiel laag zo te horen1913
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Denk dat Booker T en co niet meer hist hebben of wel?I love music |Ajax forever
WWacht, een pygmee?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent fan van een breekbare pygmee, alsof dat iets is om blij van te worden. Haha.![]()
Ze zijn stiekem toch ook gewoon een beetje kut.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Mr Tambourine Man er verder nog in zeker?![]()
Time is Tight?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef peaceman het volgende:
Denk dat Booker T en co niet meer hist hebben of wel?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gerapporteerd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem toch ook gewoon een beetje kut.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nee. Nee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem toch ook gewoon een beetje kut.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ja maar ik houd het qua bedrag wel beperkt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twee jaar geleden vierden we O&N bij mijn broertje. Die had veel vuurwerk en Peace ook... hebben we bijna 45 minuten buiten gestaan om te kijken. Dan is het echt niet leuk meer.
Dat gaan we dit jaar anders doen.I love music |Ajax forever
Niet zo'n bijzonder bandje, maar als ze volledig de lijst uitvallen zou ook overdreven zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem toch ook gewoon een beetje kut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik 5 tientjes, een vriend 5 tientjes, de buren nog wat leuks, en 20 minuten later klaarquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twee jaar geleden vierden we O&N bij mijn broertje. Die had veel vuurwerk en Peace ook... hebben we bijna 45 minuten buiten gestaan om te kijken. Dan is het echt niet leuk meer.
Dat gaan we dit jaar anders doen.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik denk dat je nu in de war bent met het Colombiaantje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent fan van een breekbare pygmee, alsof dat iets is om blij van te worden. Haha.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat is beter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar ik houd het qua bedrag wel beperkt.
Dit klinkt alsof je naar een hoerentent bent gegaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik 5 tientjes, een vriend 5 tientjes, de buren nog wat leuks, en 20 minuten later klaarLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
wij halen altijd uit Duitsland.I love music |Ajax forever
Nou echt niet hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu in de war bent met het Colombiaantje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die zijn duurder denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je naar een hoerentent bent gegaan.![]()
![]()
je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je naar een hoerentent bent gegaan.I love music |Ajax forever
Ja, dat is prima! Maar ja dat krijg ik met Peace en mijn broertje niet voor elkaar. Vooral met mijn broertje niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik 5 tientjes, een vriend 5 tientjes, de buren nog wat leuks, en 20 minuten later klaarMake love, not war ☮![]()
Ik geloof dat 5+6...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Krijg je als het tokkielevel zo hoog is daar. Misschien toch maar eens andere muziek luisteren als beginnetje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is prima! Maar ja dat krijg ik met Peace en mijn broertje niet voor elkaar. Vooral met mijn broertje niet.![]()
358 (!)quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het waren 358 enerverende dagen in 2015 tot nu toe.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik denk dat onze platenkast gevarieerder is dan de jouwe...quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijg je als het tokkielevel zo hoog is daar. Misschien toch maar eens andere muziek luisteren als beginnetje.I love music |Ajax forever
Het is wel duidelijk dat je mij niet kent. Tokkielevel hoog? Andere muziek?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijg je als het tokkielevel zo hoog is daar. Misschien toch maar eens andere muziek luisteren als beginnetje.
![]()
![]()
En dat nav mijn post dat mijn broertje van vuurwerk houdt?
1911 I'm Gonna Be (500 Miles) The Proclaimers 1988
1910 Elevation U2 2001
1909 It Must Have Been Love Roxette 1990
1908 Hard To Say I'm Sorry Chicago 1982
1907 I Don't Like Mondays The Boomtown Rats 1979
1906 Lonely Boy The Black Keys 2011
1905 Ghosttown Adam Lambert 2015
1904 Home Edward Sharpe & The Magnetic Zeros 2011
1903 Ms. Jackson OutKast 2001
1902 Show Me Love Robin S 1992
1901 Love Of The Common People Paul Young 1984
1900 Demasiado Corazon Mink DeVille 1984
1899 Marieke Jacques Brel 1961![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
peace is van de actieve users hier degene met de meest gevarieerde en interessante smaak, durf ik te zeggen.
(Zolang Gehenna niet meepost)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat onze platenkast gevarieerder is dan de jouwe...Ik moest even trollenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je mij niet kent. Tokkielevel hoog? Andere muziek?
![]()
![]()
En dat nav mijn post dat mijn broertje van vuurwerk houdt?![]()
![]()
![]()
Mexicanobakker vindt Rik te kritisch op PSVquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
1911 I'm Gonna Be (500 Miles) The Proclaimers![]()
1910 Elevation U2![]()
1909 It Must Have Been Love Roxette![]()
1908 Hard To Say I'm Sorry Chicago![]()
1907 I Don't Like Mondays The Boomtown Rats![]()
1906 Lonely Boy The Black Keys![]()
1905 Ghosttown Adam Lambert![]()
1904 Home Edward Sharpe & The Magnetic Zeros![]()
1903 Ms. Jackson OutKast![]()
1902 Show Me Love Robin S![]()
1901 Love Of The Common People Paul Young![]()
1900 Demasiado Corazon Mink DeVille![]()
1899 Marieke Jacques Brel
Ik vind Rik gewoon kut.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Mexicanobakker vindt Rik te kritisch op PSV[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dank je welquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
peace is van de actieve users hier degene met de meest gevarieerde en interessante smaak, durf ik te zeggen.
(Zolang Gehenna niet meepost)
Dit wordt een heerlijke uurtje.
EL-E-VA-TION OE HOEReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat. Ga weg.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt een heerlijke uurtje.
EL-E-VA-TION OE HOELekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gelukkig maar....quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Ik moest even trollen
Ik zou toch bijna in een identiteitscrisis komen. Ben dit jaar al uitgemaakt voor Hippie en nu voor Tokkie. Al vond ik Hippie genoemd worden een compliment.Make love, not war ☮![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Mexicanobakker vindt Rik te kritisch op PSV
Rik kan zich hier niets bij voorstellen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
geluktquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Ik moest even trollenI love music |Ajax forever
1911 I'm Gonna Be (500 Miles) The Proclaimers
1910 Elevation U2
1909 It Must Have Been Love Roxette
1908 Hard To Say I'm Sorry Chicago :)
1907 I Don't Like Mondays The Boomtown Rats
1906 Lonely Boy The Black Keys
1905 Ghosttown Adam Lambert
1904 Home Edward Sharpe & The Magnetic Zeros :)
1903 Ms. Jackson OutKast
1902 Show Me Love Robin S
1901 Love Of The Common People Paul Young
1900 Demasiado Corazon Mink DeVille :)
1899 Marieke Jacques Brel
Kortom, Leuk uurtje.![]()
Home ken je wel, is grijs gedraaid op de radio en als ik het goed heb gebruikt in Ikea reclame.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:58 schreef peaceman het volgende:
1911 I'm Gonna Be (500 Miles) The Proclaimers![]()
1910 Elevation U2![]()
1909 It Must Have Been Love Roxette![]()
1908 Hard To Say I'm Sorry Chicago![]()
1907 I Don't Like Mondays The Boomtown Rats![]()
1906 Lonely Boy The Black Keys![]()
1905 Ghosttown Adam Lambert![]()
1904 Home Edward Sharpe & The Magnetic Zeros![]()
1903 Ms. Jackson OutKast![]()
1902 Show Me Love Robin S![]()
1901 Love Of The Common People Paul Young![]()
1900 Demasiado Corazon Mink DeVille![]()
1899 Marieke Jacques Brel![]()
Had iemand die toespraak van Willy op z'n Nokia 3310 opgenomen ofzo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zometeen komt er een vervelend kutliedje.Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi![]()
dat denk ik ook wel, maar bij Home denk ik tegenwoordig gelijk aan Dotanquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Home ken je wel, is grijs gedraaid op de radio en als ik het goed heb gebruikt in Ikea reclame.
Volgend uur is top, want dat zou zelfs een uur met 1x Jacques Brel en 12x Bløf zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
TUDUTUUUUquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:01 schreef MrSalazar het volgende:
Zometeen komt er een vervelend kutliedje.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
PADADATAAAAAquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:01 schreef MrSalazar het volgende:
Zometeen komt er een vervelend kutliedje.
PADADATAAAAA![]()
WTF, op 32quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, maar bij Home denk ik tegenwoordig gelijk aan Dotan![]()
![]()
tja de top 100 is tegenwoordig klassiekers afgewisseld met meuk die zeer matig is en blijft.quote:I love music |Ajax forever
ik ga ff weg achter de pc...I love music |Ajax forever
Ja, is het ook. Maar klinkt wel hip.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar vind het gewoon een stomme zin.Make love, not war ☮![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Lachwekkend eerder.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar klinkt wel hip.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Terechte entry dit nr. Vrolijk deuntje. Was jarenlang mn wekker.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
![]()
geen HIMYM gifjes?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik schaar me daarbij.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben weer die uitzondering.![]()
Dotan
Nee, niet op die manier.![]()
Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schaar me daarbij.
Nee, niet op die manier.
Die site is wel lekker up to date. Kan me herinneren dat dat wel eens anders is geweest. Met gratis pics ook nog.Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi![]()
U2 - Elevation is een van de kutste nummers die ik van ze ken.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even verven met Lennon.Tot later.
![]()
![]()
Dotanquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schaar me daarbij.
Nee, niet op die manier.
En wat is een hist?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
WOEHOE
deze is nog wel leuk voor post Joshua Tree U2 begrippen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
U2
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even verven met Lennon.Tot later.
Was je wel z'n haar na afloop?![]()
Jij bent dat hele zooeuropa gedoe vergeten?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:09 schreef MrSalazar het volgende:
U2 - Elevation is een van de kutste nummers die ik van ze ken.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zooropa had ook goede liedjes.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent dat hele zooeuropa gedoe vergeten?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Thnaks!quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
aub
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/HistOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je bedoelt zooropa? Daar staan nog best aardige nummers op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent dat hele zooeuropa gedoe vergeten?Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi![]()
Even better than the real thing kwam daarvan....nou ja ok dan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zooropa had ook goede liedjes.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Godverquote:niet eens gezien.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat is geen goed liedje inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Even better than the real thing kwam daarvan....nou ja ok dan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
JAAAAA ROXETTE[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die 2 sufkutten in dat café die gewoon de krant zitten te lezen hahaha. Waarvoor kom je dan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voor de krant?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Die 2 sufkutten in dat café die gewoon de krant zitten te lezen hahaha. Waarvoor kom je dan.![]()
Nee die staat op Achtung Babyquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Even better than the real thing kwam daarvan....nou ja ok dan.En daar staan nog wel een heel stuk meer goeie nummers op. Ik vind dat zelfs niet zo'n goed nummer.
Volgens mij is dat de lijst in gedrukte versie of niet? Ik zie de stream nu niet. Zitten er nog mensen met iPads naar zichzelf te kijken zoals vanochtend?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Die 2 sufkutten in dat café die gewoon de krant zitten te lezen hahaha. Waarvoor kom je dan.![]()
Ik zag 1 oudere man dancing like no ones watching. De rest zit een beetje autistisch om zich heen te kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de lijst in gedrukte versie of niet? Ik zie de stream nu niet. Zitten er nog mensen met iPads naar zichzelf te kijken zoals vanochtend?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pas op tv...ik moest huilen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit is hun beste foute powerballad. Niveau China in Your Hand, dat wel..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, ik zag hoe knap Richard Gere ooit was.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Listen to your heart is niet fout genoeg?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is hun beste foute powerballad. Niveau China in Your Hand, dat wel..![]()
Oh dat vind ik een ubergladde jandoedel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zag hoe knap Richard Gere ooit was.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Neuh die is gewoon minder goed.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Listen to your heart is niet fout genoeg?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar dat nummer doet me denken aan Enya.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is hun beste foute powerballad. Niveau China in Your Hand, dat wel..![]()
Ah alweer Boston.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb dat altijd met Mickey Rourke.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zag hoe knap Richard Gere ooit was.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ben benieuwd of de outro er dit jaar wel bij zit.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Aanstekers aan
Ik vind het origineel van Aquagen beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zonder outro is ie shit ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ben benieuwd of de outro er dit jaar wel bij zit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wil best genoegen nemen met alleen het outro.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder outro is ie shit ja.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wil best genoegen nemen met alleen het outro.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mag ik dan bij jou staat op 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az Yet klinkt toch andersOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die hadden ze best mogen wisselen met nummer 2001.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:21 schreef MrSalazar het volgende:
Hoi Patrick, ligt het lekker onder die steen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:21 schreef MrSalazar het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Goed gejat, deze opmerking.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden ze best mogen wisselen met nummer 2001.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:21 schreef MrSalazar het volgende:
![]()
108quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:22 schreef Stickertje het volgende:
Goedemiddag![]()
Bij welk nummer zijn ze?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zoiets heet een outro. Tof he?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:22 schreef Cee het volgende:
Woah wat is dit voor Mr. Blue Sky epic shit.
1914-1918quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:22 schreef Stickertje het volgende:
Goedemiddag![]()
Bij welk nummer zijn ze?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ELOquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:22 schreef Cee het volgende:
Woah wat is dit voor Mr. Blue Sky epic shit.
Die band zal niet snel vergeten worden.![]()
I like it.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoiets heet een outro. Tof he?![]()
Darom is het geniaal.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:22 schreef Cee het volgende:
Woah wat is dit voor Mr. Blue Sky epic shit.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bob Geldwolf[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden ze best mogen wisselen met nummer 2001.
Mr. Blue Sky is het beste nummer ooit. Vind ik, op dit moment.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ELO
Wie?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ELO
Bij mij zeker Top 10quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Mr. Blue Sky is het beste nummer ooit. Vind ik, op dit moment.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Douwe, Bob.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat vind je al jaren, wen er maar aan, dat verandert niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Mr. Blue Sky is het beste nummer ooit. Vind ik, op dit moment.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Paar jaar geleden was het nog Somebody to love, volgens mij ben ik in 2012 overgestapt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind je al jaren, wen er maar aan, dat verandert niet.![]()
WooowooooowooooooOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die was beterquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was het nog Somebody to love, volgens mij ben ik in 2012 overgestapt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik aan IS.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:26 schreef Evertjan het volgende:
Moet aan dit liedje aan House M.D. denken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rob startte een intro opnieuw in waar hij eerst doorheen lulde.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat weet ik, ik ken je lijstjes.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Maar een zeiklied eigenlijk,.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oh toen kende ik je nog niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was het nog Somebody to love, volgens mij ben ik in 2012 overgestapt.
Ik ben sinds vorig jaar helemaal into Iron Sky van Paolo Nutini.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik ken je lijstjes.![]()
![]()
![]()
Somebody to Love van Jefferson Airplane verliest het van Mr Blue[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob startte een intro opnieuw in waar hij eerst doorheen lulde.![]()
![]()
Ja dat zeik net ook al.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar een zeiklied eigenlijk,.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Morgennacht Mr Bluequote:Op vrijdag 25 december 2015 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Somebody to Love van Jefferson Airplane verliest het van Mr Blue![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Moet jij weten.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rene Klijn?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Somebody to Love van Jefferson Airplane verliest het van Mr BlueDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zijn eerste cd These Streets is wellicht mijn meest grijsgedraaide cd. Heerlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh toen kende ik je nog niet.
Ik ben sinds vorig jaar helemaal into Iron Sky van Paolo Nutini.Iron Sky is mooi ja.
Ohhh rammediebam![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben de enige hier, die dat numer kan aanhoren, geloof ik.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Sky*quote:
niet die walgelijke plaat van Rene Klijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Blue Sky is op 31 december.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sky*
niet die walgelijke plaat van Rene Klijn![]()
Ja, met new shoes....ik begrijp dat nummer zo goed.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn eerste cd These Streets is wellicht mijn meest grijsgedraaide cd. Heerlijk.Iron Sky is mooi ja.
Ohhh rammediebam![]()
dit hoeft niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Too soon.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet die walgelijke plaat van Rene KlijnReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
I hear ya girl!quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, met new shoes....ik begrijp dat nummer zo goed.
Oh en Last Request, zoooooo hallo die stem.![]()
![]()
Dit. Ze hebben zoveel leuke platen en dan gooien ze deze erin die alleen de eerste 6 seconden leuk is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul de Leeuw of Zwarte Sleutels?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben geboren toen Mr Blue op 1 stond.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Straks allemaal meezingen bij Ms. Jackson.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mwah, dan denk ik toch dat ik voor de Black Keys.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Janet?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:31 schreef Mani89 het volgende:
Straks allemaal meezingen bij Ms. Jackson.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lonely Boy is zeker niet mijn favoriet. Weinig avontuur, luister het liefst naar GOTCquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Ze hebben zoveel leuke platen en dan gooien ze deze erin die alleen de eerste 6 seconden leuk is.![]()
Eindelijk iemand met iets nog slechters dan Tight Fit - In The Junglequote:Op vrijdag 25 december 2015 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben geboren toen Mr Blue op 1 stond.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Strange Times.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lonely Boy is zeker niet mijn favoriet. Weinig avontuur, luister het liefst naar GOTC[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dank je, nu voel ik me weer oud.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben geboren toen Mr Blue op 1 stond.
Ik ben geboren toen Elvis voor het laatst naar de wc ging.
Adam![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met iets nog slechters dan Tight Fit - In The Jungle
Dit
Dit is het slechtste nummer van deze top 2000 tot nog toe.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het slechtste nummer van deze top 2000 tot nog toe.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit nummer snap ik dus niet. Alleen al vanwege de lachwekkende tekst.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat misschien nog niet maar kut is het welquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het slechtste nummer van deze top 2000 tot nog toe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |