Wacht, een pygmee?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent fan van een breekbare pygmee, alsof dat iets is om blij van te worden. Haha.
Ze zijn stiekem toch ook gewoon een beetje kut.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Mr Tambourine Man er verder nog in zeker?
Time is Tight?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef peaceman het volgende:
Denk dat Booker T en co niet meer hist hebben of wel?
Gerapporteerd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem toch ook gewoon een beetje kut.
Nee. Nee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ja maar ik houd het qua bedrag wel beperkt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twee jaar geleden vierden we O&N bij mijn broertje. Die had veel vuurwerk en Peace ook... hebben we bijna 45 minuten buiten gestaan om te kijken. Dan is het echt niet leuk meer.
Dat gaan we dit jaar anders doen.
Niet zo'n bijzonder bandje, maar als ze volledig de lijst uitvallen zou ook overdreven zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik 5 tientjes, een vriend 5 tientjes, de buren nog wat leuks, en 20 minuten later klaarquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twee jaar geleden vierden we O&N bij mijn broertje. Die had veel vuurwerk en Peace ook... hebben we bijna 45 minuten buiten gestaan om te kijken. Dan is het echt niet leuk meer.
Dat gaan we dit jaar anders doen.
Ik denk dat je nu in de war bent met het Colombiaantje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent fan van een breekbare pygmee, alsof dat iets is om blij van te worden. Haha.
Dat is beter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar ik houd het qua bedrag wel beperkt.
Dit klinkt alsof je naar een hoerentent bent gegaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik 5 tientjes, een vriend 5 tientjes, de buren nog wat leuks, en 20 minuten later klaar
Nou echt niet hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu in de war bent met het Colombiaantje.
Die zijn duurder denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je naar een hoerentent bent gegaan.
je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je naar een hoerentent bent gegaan.
Ja, dat is prima! Maar ja dat krijg ik met Peace en mijn broertje niet voor elkaar. Vooral met mijn broertje niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik 5 tientjes, een vriend 5 tientjes, de buren nog wat leuks, en 20 minuten later klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |