Ik vermaak me wel met die figuren op het journaal wanneer de verkoop start. Heel trots dat ze over de 1500 euro uitgeven aan vuurwerkquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Sowieso vuurwerk
Dat is echt voor paupers
Is ook wel een belachelijk hoog bedrag voor vuurwerk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met die figuren op het journaal wanneer de verkoop start. Heel trots dat ze over de 1500 euro uitgeven aan vuurwerk.
Dat is ook wel heeel veul...quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met die figuren op het journaal wanneer de verkoop start. Heel trots dat ze over de 1500 euro uitgeven aan vuurwerk.
Jij bent trots op het feit dat je graag pijltjes naar een bord gooit. Iedere gek z'n gebrek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het dan binnen 10 minuten wegknallen. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoorde zelfs een keer 2000 langskomen. Sommigen sparen echt het hele jaar voor een avond afstekenquote:
En Eight Miles High ligt eruit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:47 schreef Szura het volgende:
Zie trouwens dat we The Byrds met Turn Turn Turn al op 1872 tegenkomen. Dat is echt een grof schandaal.
Vuurwerkquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent trots op het feit dat je graag pijltjes naar een bord gooit. Iedere gek z'n gebrek.
Goede jijbak.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent trots op het feit dat je graag pijltjes naar een bord gooit. Iedere gek z'n gebrek.
Alleen Mr Tambourine Man er verder nog in zeker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:47 schreef Szura het volgende:
Zie trouwens dat we The Byrds met Turn Turn Turn al op 1872 tegenkomen. Dat is echt een grof schandaal.
Heb je niet van terug.quote:
daar snap ik echt helemaal niks van. Ik vind het leuk om te kopen en af te steken, maar ik ben niet achterlijk. Ik heb genoeg andere dingen die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoorde zelfs een keer 2000 langskomen. Sommigen sparen echt het hele jaar voor een avond afsteken.
HISt oryquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:41 schreef Cee het volgende:
Hist Love.
Hist own ain't big enough for the both of us.
Hist ory repeating.
Zeer zeker niet. Ik ben nederig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je niet van terug.
1720, walgelijk laagquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Mr Tambourine Man er verder nog in zeker?
Zegquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:41 schreef Cee het volgende:
Hist Love.
Hist own ain't big enough for the both of us.
Hist ory repeating.
Jij bent fan van een breekbare pygmee, alsof dat iets is om blij van te worden. Haha.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je niet van terug.
Twee jaar geleden vierden we O&N bij mijn broertje. Die had veel vuurwerk en Peace ook... hebben we bijna 45 minuten buiten gestaan om te kijken. Dan is het echt niet leuk meer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar snap ik echt helemaal niks van. Ik vind het leuk om te kopen en af te steken, maar ik ben niet achterlijk. Ik heb genoeg andere dingen die ik leuk vind.
wow da's echt treurig.quote:
Wacht, een pygmee?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent fan van een breekbare pygmee, alsof dat iets is om blij van te worden. Haha.
Ze zijn stiekem toch ook gewoon een beetje kut.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Mr Tambourine Man er verder nog in zeker?
Time is Tight?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef peaceman het volgende:
Denk dat Booker T en co niet meer hist hebben of wel?
Gerapporteerd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem toch ook gewoon een beetje kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |