Dit vond ik nog niet zo heel erg. Was te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is lekker! Maar wel echt mannen-muziek denk ik
ik vond het inderdaad wel lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is lekker! Maar wel echt mannen-muziek denk ik
1 2 | In Beverwijk is een 23-jarige man uit Heemskerk zwaargewond geraakt door vuurwerk. De man moet aan zijn linkerhand een paar vingers missen. De twintiger probeerde een lawinepijl voor een tweede keer aan te steken. Toen hij de overgebleven lont aanstak, explodeerde de lawinepijl. De man moet aan zijn linkerhand een aantal vingers missen, meldt de politie vrijdag. |
Bij mij issie nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond het inderdaad wel lekker
Sowieso vuurwerkquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Sowieso vuurwerk
Dat is echt voor paupers
*pauper isquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Sowieso vuurwerk
Dat is echt voor paupers
Ik vermaak me wel met die figuren op het journaal wanneer de verkoop start. Heel trots dat ze over de 1500 euro uitgeven aan vuurwerkquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Sowieso vuurwerk
Dat is echt voor paupers
Is ook wel een belachelijk hoog bedrag voor vuurwerk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met die figuren op het journaal wanneer de verkoop start. Heel trots dat ze over de 1500 euro uitgeven aan vuurwerk.
Dat is ook wel heeel veul...quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel met die figuren op het journaal wanneer de verkoop start. Heel trots dat ze over de 1500 euro uitgeven aan vuurwerk.
Jij bent trots op het feit dat je graag pijltjes naar een bord gooit. Iedere gek z'n gebrek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het dan binnen 10 minuten wegknallen. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |