Radio 2 Top 2000 - 2015SPOILER: tijdloze header2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geboren op de dag dat John Lennon een UFO heeft gespot in NYCquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank je, nu voel ik me weer oud.
Ik ben geboren toen Elvis voor het laatst naar de wc ging.
Adam
Deze kreeg meer stemmen gok ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:34 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit er wel in en Ghosttown van The Specials niet?
Mwah, dit slaat gewoon echt nergens op. Autotune, dat hippe mixje er tussendoor wat er echt helemaal niet bij past...quote:
Dit heeft niets met cultuur te maken hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn, maar ik vind dit wel leuk.
Dat vind ik wel een goede redenquote:
Het is een productie van Max Martin, dus het is sowieso kwaliteit. Dat het je smaak niet is, ja ok.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dit slaat gewoon echt nergens op. Autotune, dat hippe mixje er tussendoor wat er echt helemaal niet bij past...
Zelfs de grootsten maken wel eens foutjes. Zie Wild Honey Pie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een productie van Max Martin, dus het is sowieso kwaliteit. Dat het je smaak niet is, ja ok.
Ik ook. Gast is supergetalenteerd, wel een tikkeltje heel erg over the top en ik zou niet zo snel een cd op repeat zetten omdat het Q Music gehalte wat hoog is qua muziek. Maar ik heb 'm nu meerdere keren in verschillende settings gezien en hij is erg sympathiek echt kneitergoed live.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn, maar ik vind dit wel leuk.
Ze draaien wel meer doden hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was leuk, tot er werd besloten om 'm dood te draaien.
Ik hoef denk ik niet te raden van welke band dit is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs de grootsten maken wel eens foutjes. Zie Wild Honey Pie.
Ik zet zijn muziek wel op hoor, kei van een stem.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Gast is supergetalenteerd, wel een tikkeltje heel erg over the top en ik zou niet zo snel een cd op repeat zetten omdat het Q Music gehalte wat hoog is qua muziek. Maar ik heb 'm nu meerdere keren in verschillende settings gezien en hij is erg sympathiek echt kneitergoed live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop