Ja, maar dat wil radio2 helemaal niet. Die willen verjongen, dus nieuwe nummers van Rihanna en Ronnie Flex enzo erinquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
voordeel is uiteindelijk ook dat je het aantal vrije keuzes terug kunt brengen naar 5 of 3.
Hij heeft al een TWD UI.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit toe durven te geven. Respect.
Iedereen heeft wel muzikale keuzes gemaakt vroeger waar je je nu voor kan schamenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was 12, dan mag het.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
geloof je het zelf? Ze geven op een verkeerde manier invulling aan de 'eisen' van sommige stemmers. Ze slaan totaal door.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil radio2 helemaal niet. Die willen verjongen, dus nieuwe nummers van Rihanna en Ronnie Flex enzo erin
Ik schaam mij nergens voor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel muzikale keuzes gemaakt vroeger waar je je nu voor kan schamen
Ik nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel muzikale keuzes gemaakt vroeger waar je je nu voor kan schamen
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Joe Jackson vorig jaar tijdens de Top overleed
quote:
Ik schrok even, maar dat laatste was een grapje gelukkigquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil radio2 helemaal niet. Die willen verjongen, dus nieuwe nummers van Rihanna en Ronnie Flex enzo erin
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Joe Jackson vorig jaar tijdens de Top overleed
Nee helemaal niet. Hij heeft vandeweek een PS4 gekregen (alvast voor zijn verjaardag en deels zelf betaald) en zit hele dag boven Fifa16 te spelen. Maar hij zou vanavond na het eten naar zijn vader gaan, maar die ziet hem dan bijna niet omdat Twan morgenvroeg rond 12 uur weer bij ons moet zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Is ie zo lastig?
Oeh, 27-12 2 nummers binnen een half uur
Uhm, D.? Zanger is dood.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:37 schreef D. het volgende:
De hoogste stijger (tevens nieuwe binnenkomer) uit mijn lijstje is Stone Temple Pilots
Iemand een idee waardoor dit komt?
Net als z'n broer michaelquote:
Niet leuk?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:37 schreef cafca het volgende:
Ik "mag" straks naar mijn schoonmoeder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |