SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
En jij bent nog vrij?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:42 schreef MaJo het volgende:
Normaal vieren we altijd wel eerste kerstdag maar mijn zus en broer hebben nu allebei een vriend waardoor eerste Kerstdag nu ergens anders ook gevierd moet worden. Morgen dus met z'n allen
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Gras is groen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zong Jan Smit niet over haa... Oh nee, is geen familie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Dven het volgende: Laura
Zo'n grof hoofd maar toch zo mooi
[ afbeelding ]
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Heb je je letter/nummergrootte verkleind D.?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zong Jan Smit niet over haa... Oh nee, is geen familie.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben 2 maanden geleden getrouwd gekkiequote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dit is wel cool"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wij doen het ene jaar Eerste Kerstdag bij mijn ouders, het andere jaar Tweede Kerstdag. Dit jaar is het dus Tweede Kerstdag. Dat kwam helemaal niet verkeerd uit.Make love, not war ☮![]()
Nee, wel vergrootquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef peaceman het volgende:
Heb je je letter/nummergrootte verkleind D.?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben 2 maanden geleden getrouwd gekkieMajo trouwt met..Adam Curry?
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Heeft Jet al geklaagd?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Doel je op mijn TT?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef peaceman het volgende:
Heb je je letter/nummergrootte verkleind D.?![]()
![]()
Ik vier kerst bij mensen die akkoord zijn met #Top2000quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
Wij doen het ene jaar Eerste Kerstdag bij mijn ouders, het andere jaar Tweede Kerstdag. Dit jaar is het dus Tweede Kerstdag. Dat kwam helemaal niet verkeerd uit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Wist je dat Jet ondertussen al bij nummer 125 van de top 200 is?quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jij weet dingenquote:Dit niet hoop ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles kan kapotMajo trouwt met..Adam Curry?
En iew Adam Curry
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Zeg dat wel, ja!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef Szura het volgende:
![]()
Zo ongeveer de beste niveaustijging mogelijk"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Origineel van Otis was beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wie is nou die Jet?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dit is lekker
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Should I Stay Or Should I Go staat vies laag
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bussemakert.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Rock the Casbah staat nog vies lagerquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:50 schreef Dven het volgende:
Should I Stay Or Should I Go staat vies laag
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bij mijn ouders kan Top2000 er ook wel op, maar hier posten, gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vier kerst bij mensen die akkoord zijn met #Top2000Make love, not war ☮![]()
Oh kwartje valt hoorquote:![]()
![]()
Ik verwacht nu Otis die dood is posts.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij weet dat ik dingen weetquote:
Dat viel mij ook tegen Die hoort veel hoger.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rock the Casbah staat nog vies lager![]()
Ik niet maar tis wel lekkerquote:
Zou zomaar kunnenquote:
Hun beste Rock the casbah helaas nog veel lagerquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:50 schreef Dven het volgende:
Should I Stay Or Should I Go staat vies laagHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit nummer doet me denken aan Deja Vu in de KuipTim en Faab
![]()
zekers, maar soms vergis je jequote:
I love music |Ajax forever
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hun beste Rock the casbah helaas nog veel lager
Bij 1441, vastquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht nu Otis die dood is posts.![]()
![]()
London Calling staat er niet eens in.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hun beste Rock the casbah helaas nog veel lagerOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
En ik weet dat jij dat soms ook doetquote:
Schande is dat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
London Calling staat er niet eens in.Make love, not war ☮![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik weet dat jij dat soms ook doetzelden of nooit
GA EENS LOS MENSEN"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Handjes in de lucht handjes naar de grond"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik loog, 646 ofzoquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Oh jezus, ik kan hier gewoon echt niet naar kijken.quote:Zoveel plaatsvervangende schaamte.
En zwaai ze in de lucht van links naar rechts.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:52 schreef Dven het volgende:
Handjes in de lucht handjes naar de grondMake love, not war ☮![]()
Zo dat gaat los heyquote:Dat is voor jou al een hele uitspraakquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zo zeg, die gaat uit zijn dak. Ik hoop dat ze hem eruit gegooid hebben.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Outsiders
Ook bijna verwezen tot het rijk der fabelen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
WAT BREEKT HIJ AF"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
hahaha in het echte leven ben ik best bescheidenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo dat gaat los hey
[..]
Dat is voor jou al een hele uitspraak
A brand new day staat niet op Spotify
ja, toen wist ik nog niet dat het een hype wasquote:
Serieusquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
London Calling staat er niet eens in.Toch beter dan die andere twee.
![]()
Ze hebben 3 extra uren om de muziek helemaal uit te draaien..quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oh ja?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha in het echte leven ben ik best bescheiden![]()
jij bent een voorloper geweest voor deze hype. Iedereen heeft jou zien lopen er meequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, toen wist ik nog niet dat het een hype wasOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb ook 2 kersttruien maar die heb ik al een paar jaar
Nee, dat is om mensen te bellenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze hebben 3 extra uren om de muziek helemaal uit te draaien..![]()
![]()
Sommige muziek hoeft niet uitgedraaid te worden. Maar die mocht toch wel even blijven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze hebben 3 extra uren om de muziek helemaal uit te draaien..
Misschien vond hij het wel genant dat het cafe er zo bij zat bij zo'n nummer. Wilde men die schande besparen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dat lijkt me sterk, heb m 1 dag aan gehad....quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent een voorloper geweest voor deze hype. Iedereen heeft jou zien lopen er meeI love music |Ajax forever
1925 Tougher Than The Rest Bruce Springsteen 1987
1924 While You See A Chance Steve Winwood 1981
1923 A Salty Dog Procol Harum 1969
1922 Girl The Beatles 1965
1921 Should I Stay Or Should I Go The Clash 1982
1920 The 5th Ekseption 1969
1919 This Love Maroon 5 2004
1918 Happy Ending Joe Jackson 1984
1917 Oye Como Va Santana 1971
1916 Reelin' In The Years Steely Dan 1973
1915 I'd Rather Go Blind Chicken Shack 1969
1914 Wouldn't It Be Nice The Beach Boys 1966
1913 Green Onions Booker T. & The MG's 1962
1912 One Night Elvis Presley 1959![]()
ja die ene dag deed het hemquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk, heb m 1 dag aan gehad....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En alleen morgen nog eventjes aan. Daarna een mooie trui.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk, heb m 1 dag aan gehad....Make love, not war ☮![]()
Ze waren echt super een paar jaar geleden maar ineens in dit jaar is het helemaal hot.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:55 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook 2 kersttruien maar die heb ik al een paar jaar![]()
Clash zo laagquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:56 schreef D. het volgende:
1925 Tougher Than The Rest Bruce Springsteen 1987
1924 While You See A Chance Steve Winwood 1981
1923 A Salty Dog Procol Harum 1969
1922 Girl The Beatles 1965
1921 Should I Stay Or Should I Go The Clash 1982
1920 The 5th Ekseption 1969
1919 This Love Maroon 5 2004
1918 Happy Ending Joe Jackson 1984
1917 Oye Como Va Santana 1971
1916 Reelin' In The Years Steely Dan 1973
1915 I'd Rather Go Blind Chicken Shack 1969
1914 Wouldn't It Be Nice The Beach Boys 1966
1913 Green Onions Booker T. & The MG's 1962
1912 One Night Elvis Presley 1959
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
1925 Tougher Than The Rest Bruce Springsteen![]()
1924 While You See A Chance Steve Winwood![]()
1923 A Salty Dog Procol Harum![]()
1922 Girl The Beatles![]()
1921 Should I Stay Or Should I Go The Clash![]()
1920 The 5th Ekseption![]()
1919 This Love Maroon 5![]()
1918 Happy Ending Joe Jackson![]()
![]()
1917 Oye Como Va Santana![]()
1916 Reelin' In The Years Steely Dan![]()
1915 I'd Rather Go Blind Chicken Shack![]()
1914 Wouldn't It Be Nice The Beach Boys![]()
1913 Green Onions Booker T. & The MG's![]()
1912 One Night Elvis Presley
Zal ik inspreken dat al die luisteraars me geen reet interesseren?
Rellende_Rotscholier
![]()
Zo'n bericht inspreken, wat gaat er dan in je hoofd om?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Doen!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef MaJo het volgende:
Zal ik inspreken dat al die luisteraars me geen reet interesseren?![]()
ja leukequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef MaJo het volgende:
Wat is dezen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef peaceman het volgende:
1921 Should I Stay Or Should I Go The Clash
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gewoon "boodschap!" schreeuwenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef MaJo het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Wat ken je eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken veel nummers uit het volgende uur niet.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik verplaats mij naar de keuken
Zo een nummer waar ik op gestemd heb, Girl
Should I Stay or Should I Go vind ik wel heel lekker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken jou van een ander forum.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat ken je eigenlijk wel?![]()
van mij zijn er al een paar geweestquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:
Zo een nummer waar ik op gestemd heb, Girl
About a Girlquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:
Zo een nummer waar ik op gestemd heb, Girl![]()
![]()
Van mij ook Arctic Monkeys maar die heb ik helaas gemistquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
van mij zijn er al een paar geweest
Moeten meer van zulke bands zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Should I Stay or Should I Go vind ik wel heel lekker.Of weet jij veel hedendaagse dit.
![]()
Ook een goed nummerquote:Wel op Nirvana gestemd maar op Lithium
Strange Fruit en Seasons. Staan beide schokkend laag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van mij ook Arctic Monkeys maar die heb ik helaas gemistI love music |Ajax forever
Ik twijfelde maar het nummer van de Beatles met de beste drums verdiende mijn proteststem meer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:
Zo een nummer waar ik op gestemd heb, Girl[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik op een van beiden. Weet niet meer welkequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook een goed nummerWel op Nirvana gestemd maar op Lithium
![]()
![]()
Staat er gewoon op. Als nummer van o.a. Diana Ross en Michael Jackson.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Fijn uurtje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef peaceman het volgende:
1925 Tougher Than The Rest Bruce Springsteen![]()
1924 While You See A Chance Steve Winwood![]()
1923 A Salty Dog Procol Harum![]()
1922 Girl The Beatles![]()
1921 Should I Stay Or Should I Go The Clash![]()
1920 The 5th Ekseption![]()
1919 This Love Maroon 5![]()
1918 Happy Ending Joe Jackson![]()
![]()
1917 Oye Como Va Santana![]()
1916 Reelin' In The Years Steely Dan![]()
1915 I'd Rather Go Blind Chicken Shack![]()
1914 Wouldn't It Be Nice The Beach Boys![]()
1913 Green Onions Booker T. & The MG's![]()
1912 One Night Elvis Presley
Aan de andere kant kun je er nu wel extra van genieten want vrij vandaagquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Strange Fruit en Seasons. Staan beide schokkend laag.Revolution number 9?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfelde maar het nummer van de Beatles met de beste drums verdiende mijn proteststem meer.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Die van mij moeten allemaal nog komenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:
Zo een nummer waar ik op gestemd heb, Girl![]()
![]()
Hehe daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik op een van beiden. Weet niet meer welke
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken jou van een ander forum.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik had ook wel op iets van Bleach kunnen stemmenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe daar heb ik ook wel eens last vanJij?
![]()
Dat is zo, maar waarschijnlijk wel voor het laatstquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je er nu wel extra van genieten want vrij vandaag
Doen doen doen!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:57 schreef MaJo het volgende:
Zal ik inspreken dat al die luisteraars me geen reet interesseren?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die van mij bijna allemaal geloof ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar er staan niet zoveel nummers waarop ik heb gestemd, in de lijst.![]()
Nouja, de vrije keuzes niet allemaal![]()
![]()
Zou er niet inkomen denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had ook wel op iets van Bleach kunnen stemmenJij?
Heb daarom op een van de bekenderen gestemd
Ik ga mijn lijstje er eens bij zoeken. Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die van mij bijna allemaal geloof ik
Nouja, de vrije keuzes niet allemaalMake love, not war ☮![]()
Verder ken ik het grootste gedeelte van de top 2000 wel, veel nummers ken ik niet bij naam maar als ik ze hoor dan herken ik het.quote:![]()
kun je ook een cadeaubon van V&D bij elkaar tanken bij Esso?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Daar herken ik me inquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Verder ken ik het grootste gedeelte van de top 2000 wel, veel nummers ken ik niet bij naam maar als ik ze hoor dan herken ik het.
Love Buzz, maar die heb ik dan weer liever van Shocking Bluequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou er niet inkomen denk ikHeb daarom op een van de bekenderen gestemd
Ga ik ook even doen, want volgens mij komt er vandaag niets langs van mijn lijstjequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga mijn lijstje er eens bij zoeken. Ik weet het allemaal niet meer.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Oké, dat kan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Verder ken ik het grootste gedeelte van de top 2000 wel, veel nummers ken ik niet bij naam maar als ik ze hoor dan herken ik het.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
de V&D grap is niet zo leuk meer nu duidelijk is dat de winstgevende vestigingen bijna zeker een doorstart gaan maken mocht het bedrijf naar de klote gaanquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:04 schreef Nizno het volgende:
kun je ook een cadeaubon van V&D bij elkaar tanken bij Esso?![]()
Even wat kwaliteitsnieuws van de Frontpage meegepakt
Vrouwen geilen op de kerstman
MarcusViridisgeplaatst door MarcusViridis 24-12-2015 22:01 Gepubliceerd op donderdag 24 december 2015 om 22:01 printafdrukweergave
Wie z'n allesbehalve atletische lichaam en retro-winteroutfit beziet zou het misschien niet denken, maar de kerstman kan bij een deel van de vrouwelijke bevolking niet stuk. Een team van psychologen, verbonden aan de prestigieuze St. Andrews Universiteit te Schotland, zijn tot de conclusie gekomen dat de Kerstman helemaal dé man is bij het vrouwvolk.
Hij zit er met zijn bolle buik, foute kleding en rare hipsterbaard niet bepaald uit als de standaard Holywood-hunk waarvan vrouwen normaal gesproken nattigheid voelen. Toch is het totaalplaatje helemaal goed, aldus de onderzoekers. Hier zijn verschillende redenen voor.
Ten eerste zijn machtspositie. Dat schijnen (veel) vrouwen erg geil te vinden. De noordpoolbewoner heeft die positie ontegenzeggelijk: in deze tijd van het jaar is hij de motor van de economie. Meneer is financieel onafhankelijk, populair en schijnt een rendier in bed te zijn.
Eerder onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die zich goed weten te kleden naar klimaat en omstandigheden. De leuke blosjes op de wangetjes -zoals de kerstman vaak wordt afgebeeld- zouden een indicatie zijn voor een goede gezondheid en als de omgang met kinderen dan ook nog eens geweldig is, dan zal die persoon heus wel beschikken over een juiste dosis ouderlijke vaardigheden. Kortom: een ideale man, zo suggereren de psychologen, die daar hopelijk niet over logen. Genoeg vrouwen zien het dus wel zitten om met de kerstman een kerstkindje te produceren.
Maar helaas pindakaas, vrouwen van Nederland en de rest van de wereld. De kerstman is zo monogaam als een zwaan met verlatingsangst. Sinds mensenheugenis (en ver daarvoor) is meneer Claus al getrouwd met mevrouw Claus. Klaarblijkelijk zijn ze in alle opzichten na al die tijd nog niet op elkaar uitgekeken. Een witte kerst samen met de kerstman, zal daarom ook wel voor de meeste vrouwen een droom blijven.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
cadeaukaarten kun je nog steeds niet inleveren toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:06 schreef Sked het volgende:
[..]
de V&D grap is niet zo leuk meer nu duidelijk is dat de winstgevende vestigingen bijna zeker een doorstart gaan maken mocht het bedrijf naar de klote gaanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bruce Springsteen, met die kiezels in z'n wangen
Deze man is slecht te verstaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Klasse artikeltje weer hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:06 schreef Szura het volgende:
Even wat kwaliteitsnieuws van de Frontpage meegepakt
Vrouwen geilen op de kerstman
MarcusViridisgeplaatst door MarcusViridis 24-12-2015 22:01 Gepubliceerd op donderdag 24 december 2015 om 22:01 printafdrukweergave
Wie z'n allesbehalve atletische lichaam en retro-winteroutfit beziet zou het misschien niet denken, maar de kerstman kan bij een deel van de vrouwelijke bevolking niet stuk. Een team van psychologen, verbonden aan de prestigieuze St. Andrews Universiteit te Schotland, zijn tot de conclusie gekomen dat de Kerstman helemaal dé man is bij het vrouwvolk.
Hij zit er met zijn bolle buik, foute kleding en rare hipsterbaard niet bepaald uit als de standaard Holywood-hunk waarvan vrouwen normaal gesproken nattigheid voelen. Toch is het totaalplaatje helemaal goed, aldus de onderzoekers. Hier zijn verschillende redenen voor.
Ten eerste zijn machtspositie. Dat schijnen (veel) vrouwen erg geil te vinden. De noordpoolbewoner heeft die positie ontegenzeggelijk: in deze tijd van het jaar is hij de motor van de economie. Meneer is financieel onafhankelijk, populair en schijnt een rendier in bed te zijn.
Eerder onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die zich goed weten te kleden naar klimaat en omstandigheden. De leuke blosjes op de wangetjes -zoals de kerstman vaak wordt afgebeeld- zouden een indicatie zijn voor een goede gezondheid en als de omgang met kinderen dan ook nog eens geweldig is, dan zal die persoon heus wel beschikken over een juiste dosis ouderlijke vaardigheden. Kortom: een ideale man, zo suggereren de psychologen, die daar hopelijk niet over logen. Genoeg vrouwen zien het dus wel zitten om met de kerstman een kerstkindje te produceren.
Maar helaas pindakaas, vrouwen van Nederland en de rest van de wereld. De kerstman is zo monogaam als een zwaan met verlatingsangst. Sinds mensenheugenis (en ver daarvoor) is meneer Claus al getrouwd met mevrouw Claus. Klaarblijkelijk zijn ze in alle opzichten na al die tijd nog niet op elkaar uitgekeken. Een witte kerst samen met de kerstman, zal daarom ook wel voor de meeste vrouwen een droom blijven.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
JOHN LENNON
IMAGINE
UB40
FOOD FOR THOUGHT
DAVID BOWIE
ZIGGY STARDUST
BOB MARLEY & THE WAILERS
REDEMPTION SONG
IGGY POP
LUST FOR LIFE
MARVIN GAYE
WHAT'S GOING ON
CYNDI LAUPER
TRUE COLOURS
DEPECHE MODE
ENJOY THE SILENCE
RADIOHEAD
HIGH AND DRY
MARIANNE ROSENBERG
ICH BIN WIE DU
DE DIJK
MIJN VAN STRAAT GEREDDE ROOS
R.E.M.
NIGHTSWIMMING
THE ISLEY BROTHERS
THE HIGHWAYS OF MY LIFE
THE 5TH DIMENSION
AQUARIUS / LET THE SUNSHINE IN
BILLY IDOL
EYES WITHOUT A FACEMake love, not war ☮![]()
Komt door die kiezelsquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man is slecht te verstaan
Nee, dat kan niet zolang er geen duidelijkheid is maar dat zal in 2016 wel snel komenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
cadeaukaarten kun je nog steeds niet inleveren toch?![]()
En Rebellion als vrije keuzequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
JOHN LENNON
IMAGINE
UB40
FOOD FOR THOUGHT
DAVID BOWIE
ZIGGY STARDUST
BOB MARLEY & THE WAILERS
REDEMPTION SONG
IGGY POP
LUST FOR LIFE
MARVIN GAYE
WHAT'S GOING ON
CYNDI LAUPER
TRUE COLOURS
DEPECHE MODE
ENJOY THE SILENCE
RADIOHEAD
HIGH AND DRY
MARIANNE ROSENBERG
ICH BIN WIE DU
DE DIJK
R.E.M.
NIGHTSWIMMING
THE ISLEY BROTHERS
THE HIGHWAYS OF MY LIFE
THE 5TH DIMENSION
BILLY IDOL
EYES WITHOUT A FACE
Allemaal adepten van Rik Elfrink die op de FP schrijvenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klasse artikeltje weer hoor.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kunnen degenen met een V&Dbon toch nog opgelucht ademhalen dus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet zolang er geen duidelijkheid is maar dat zal in 2016 wel snel komenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mooi lijstje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
JOHN LENNON
IMAGINE
UB40
FOOD FOR THOUGHT
DAVID BOWIE
ZIGGY STARDUST
BOB MARLEY & THE WAILERS
REDEMPTION SONG
IGGY POP
LUST FOR LIFE
MARVIN GAYE
WHAT'S GOING ON
CYNDI LAUPER
TRUE COLOURS
DEPECHE MODE
ENJOY THE SILENCE
RADIOHEAD
HIGH AND DRY
MARIANNE ROSENBERG
ICH BIN WIE DU
DE DIJK
R.E.M.
NIGHTSWIMMING
THE ISLEY BROTHERS
THE HIGHWAYS OF MY LIFE
THE 5TH DIMENSION
BILLY IDOL
EYES WITHOUT A FACE![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Had ik ook. Mocht helaas niet baten.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik vind dat Rik meer schrijftalent heeft dan die kale bolle.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Allemaal adepten van Rik Elfrink die op de FP schrijvenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Yeps en meer. Maar geen van allen hebben ze de lijst gehaald, heel verrassend.quote:
Make love, not war ☮![]()
Zo nu ga ik eens even sociaal verplicht gezellig doen.
Fijne eerste kerstdag allen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:09 schreef Nizno het volgende:
Fijne eerste kerstdag allen.Veel plezier.
Net als Frnnnk Boeiennnnnquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man is slecht te verstaan"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik had ook Rebellion als vrije keuze. Die had er echt wel in gemoetenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps en meer. Maar geen van allen hebben ze de lijst gehaald, heel verrassend.
Bij mij 1 vrije keuze in de lijst: Champagne Supernova. Wanneer komt die eigenlijk? Ook wel vrij snel geloof ik.![]()
Insgelijksquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:09 schreef Nizno het volgende:
Fijne eerste kerstdag allen.
Steve Winwood
laatste Winwood er bijna uit
Blind Faith
Topquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had ik ook. Mocht helaas niet baten.Bij mij verbazingwekkend twee: Franz Ferdinand en Arctic Monkeysquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps en meer. Maar geen van allen hebben ze de lijst gehaald, heel verrassend.Belachelijk hequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had ook Rebellion als vrije keuze. Die had er echt wel in gemoeten
Bij mij 1 vrije keuze in de lijst: Champagne Supernova. Wanneer komt die eigenlijk? Ook wel vrij snel geloof ik.Volgens mij weren ze Arcade Fire gewoon, er wordt best wel op gestemd namelijk
quote:DEEP PURPLE
CHILD IN TIME
TALK TALK
LIFE'S WHAT YOU MAKE IT
JOHN LENNON
IMAGINE
PINK FLOYD
SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND
MANIC STREET PREACHERS
A DESIGN FOR LIFE
THE SMITHS
HOW SOON IS NOW
SPLIT ENZ
MESSAGE TO MY GIRL
BOB MARLEY & THE WAILERS
REDEMPTION SONG
THE BEATLES
I AM THE WALRUS
THE ROLLING STONES
GIMME SHELTER
MARIANNE ROSENBERG
ICH BIN WIE DU
EARTH & FIRE
SEASONS
JOE JACKSON
REAL MEN
BILLIE HOLIDAY
STRANGE FRUIT
DAVID BOWIE
LIFE ON MARS
RADIOHEAD
EVERYTHING IN ITS RIGHT PLACE
ARCADE FIRE
NO CARS GO
ISLEY BROTHERS
HIGHWAYS OF MY LIFE
WATERBOYS
DON'T BANG THE DRUM
NICK CAVE & THE BAD SEEDS
INTO MY ARMS
SHOCKING BLUE
LOVE BUZZ
BIG COUNTRY
IN A BIG COUNTRY
FRANZ FERDINAND
ULYSSES
SPLIT ENZ
SUGAR & SPICE
FLEET FOXES
YOUR PROTECTORI love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Het is ook lachwekkend dat Gorki ineens rond plaats 1400 staat. Jarenlang wordt er al veel op gestemd, nooit in de lijst en dan nu ineens vrij hoog.
Radio 2Gewoon hele normale muziek weren, omdat, eh, ja, geen idee?
Rob
HahahahaArmed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Heerlijk zo'n dj die het niet zo nauw neemt met de regels.I love music |Ajax forever
Doet ie nou het intro nog een keer?
2x Procol Harum in de laatste 100
Flopshow[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij het begin moet ik altijd aan Scarface denkenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:16 schreef Cee het volgende:
Nu snap ik waarom de lijst langer wordt uitgezonden. Rob.geweldige actie
Ja, dat mag je zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:16 schreef Szura het volgende:
En Rob is een verademing, mag ik dat zeggen?
Ik vind dat Rob het inderdaad goed doetBen geen fan van hem bij 3fm maar nu is ie goed bezig
Rellende_Rotscholier
![]()
Enige fatsoenlijke DJ daar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:16 schreef Szura het volgende:
En Rob is een verademing, mag ik dat zeggen?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Misschien willen ze niet te veel van dit soort muziek in de top 2000, want als het er eenmaal in staat, stijgt het ook enorm. Dat zie je ook met Arctic Monkeys en QotSA. Vorig jaar voor het eerst erin en nu staan ze allebei in de top 200.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:11 schreef MaJo het volgende:
Belachelijk heVolgens mij weren ze Arcade Fire gewoon, er wordt best wel op gestemd namelijk
![]()
Zo'n nummer hoort toch gewoon in de top 200.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:11 schreef peaceman het volgende:
NICK CAVE & THE BAD SEEDS
INTO MY ARMS![]()
Ik wil het graag met je eens zijn, maar ik heb niet veel met dit nummer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef cafca het volgende:
Stenders is een held!
Maar, lieve mensen, dit staat toch zeker 1000 plaatsen te laag?Make love, not war ☮![]()
The Mercy Seat hoort er ook in.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n nummer hoort toch gewoon in de top 200.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n nummer hoort toch gewoon in de top 200.
Yeps. Prachtig nummer. Had ik ook op gestemd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n nummer hoort toch gewoon in de top 200.Make love, not war ☮![]()
Eventjes bier en wijn drinken in de winkel beneden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet te veel van dit soort muziek in de top 2000, want als het er eenmaal in staat, stijgt het ook enorm. Dat zie je ook met Arctic Monkeys en QotSA. Vorig jaar voor het eerst erin en nu staan ze allebei in de top 200.Maar dat is juist het mooie aan deze lijst, oud en nieuw zo mooi naast elkaar. En daar hoort Arcade Fire er absoluut bij
Er mag wel meer van Cave in de lijst, maar volgens radio 2 is hij nooit verder gekomen dan een duet met Kylie M.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n nummer hoort toch gewoon in de top 200.My friends all drive horses![]()
yup gooi wat coldplay eruit en klaar ben je.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenMaar dat is juist het mooie aan deze lijst, oud en nieuw zo mooi naast elkaar. En daar hoort Arcade Fire er absoluut bij
Nog even should i stay horen dan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik op een andere van hem. Is het probleem denk ik ook met zo'n oevre.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Prachtig nummer. Had ik ook op gestemd.![]()
Meer Pink Floyd nummers eruit. There, I've said it.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup gooi wat coldplay eruit en klaar ben je.![]()
Beide!quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Meer Pink Floyd nummers eruit. There, I've said it.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Meer Pink Floyd nummers eruit. There, I've said it.
-XOXO-![]()
![]()
Echoes mag er best uit ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Meer Pink Floyd nummers eruit. There, I've said it.I love music |Ajax forever
Voor Echoes kunnen ze 10 andere nummers nemen die beter zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Meer Pink Floyd nummers eruit. There, I've said it.![]()
![]()
Mijn vrije keuze komt straks. Dead Flowers van de Stones"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Liever Guus Meeuwis eruitquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup gooi wat coldplay eruit en klaar ben je.Uhuhquote:
Ik kan me niet voorstellen dat Arcade Fire minder stemmen kreeg dan een aantal liedjes die we al hebben gehad. Het probleem blijft de titel. De een stemt op Rebellion, de ander op Rebellion (Lies) en als de computer dat niet als één lied herkent, heb je ineens twee keer zoveel stemmen nodig als de nr 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenMaar dat is juist het mooie aan deze lijst, oud en nieuw zo mooi naast elkaar. En daar hoort Arcade Fire er absoluut bij
![]()
Heeft iemand de oude noteringen van Girl?
Stnd ooit veel hoger toch?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
KOMT IE"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
NA NA NA NANA NANA NA"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, dan toch liever Rock the Casbah.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Radio 2 krijgt het al niet voor elkaar om zelf alles goed in de lijst te zetten. Als stemmers dat dan ook niet doen, raken ze daar in paniek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Arcade Fire minder stemmen kreeg dan een aantal liedjes die we al hebben gehad. Het probleem blijft de titel. De een stemt op Rebellion, de ander op Rebellion (Lies) en als de computer dat niet als één lied herkent, heb je ineens twee keer zoveel stemmen nodig dan de nr 2000.I love music |Ajax forever
Het nummer is tof maar zijn stem trek ik zo slecht
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dan toch liever Rock the Casbah.I love music |Ajax forever
Clash
Zo laag. Nederland
![]()
![]()
![]()
. Walgelijk kutland eigenlijk.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Ze zouden op z'n minst Arcade Fire in de keuzelijst kunnen zetten met een paar nummers omdat er al jaren op ze gestemd wordt. Zeker weten dat ze er dan wel in staanquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Arcade Fire minder stemmen kreeg dan een aantal liedjes die we al hebben gehad. Het probleem blijft de titel. De een stemt op Rebellion, de ander op Rebellion (Lies) en als de computer dat niet als één lied herkent, heb je ineens twee keer zoveel stemmen nodig als de nr 2000.
ben je geil of wil je een koekje
Klopt, rond de 1100 vroeger volgens mij. Laatste jaren wel gezaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stnd ooit veel hoger toch?
Beide, dankzij Dustyquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ben je geil of wil je een koekjeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zoals je weet ben ik groot voorstander van het verdwijnen van de keuzelijst, maar als die er dan toch moet zijn, breidt deze dan uit met alle nummers waar minimaal 10 keer op gestemd is.Problem solved.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zouden op z'n minst Arcade Fire in de keuzelijst kunnen zetten met een paar nummers omdat er al jaren op ze gestemd wordt. Zeker weten dat ze er dan wel in staanI love music |Ajax forever
Is wel gestegenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stnd ooit veel hoger toch?
Moet je eens in de top 10 kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:25 schreef F.Begbie het volgende:
Zo laag. Nederland
![]()
![]()
![]()
. Walgelijk kutland eigenlijk.
![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik groot voorstander van het verdwijnen van de keuzelijst, maar als die er dan toch moet zijn, breidt deze dan uit met alle nummers waar minimaal 10 keer op gestemd is.Problem solved.En helemaal vrije keuze zou inderdaad nog beter zijn!
Heb je dat nu allemaal opgezocht? Ik ga die moeite niet doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef D. het volgende:
Vandaag geen nummers van mijn lijst
morgen 2, en eentje ga ik missen waarschijnlijk
Dacht ik ook evenquote:
Moet je nummer 4 eens zienquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
en dan nog een tijdslot van 3 jaar en het is mijn inziens helemaal oke.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesEn helemaal vrije keuze zou inderdaad nog beter zijn!
Even opgezocht jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je dat nu allemaal opgezocht? Ik ga die moeite niet doen.
Kleine moeite![]()
![]()
Ongelooflijk hoe hij veranderd isquote:In de keuzelijst hebben ze dat inmiddels al aangepast, nu de vrije keuze inderdaad nogquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan nog een tijdslot van 3 jaar en het is mijn inziens helemaal oke.
voordeel is uiteindelijk ook dat je het aantal vrije keuzes terug kunt brengen naar 5 of 3.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe hij veranderd is
[..]
In de keuzelijst hebben ze dat inmiddels al aangepast, nu de vrije keuze inderdaad nogI love music |Ajax forever
Logisch zou mij lijken de top van de vrije keuzes sowieso op de keuzelijst van het jaar er na te doen. Heb je ook minder gezeik over de keuzelijst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik groot voorstander van het verdwijnen van de keuzelijst, maar als die er dan toch moet zijn, breidt deze dan uit met alle nummers waar minimaal 10 keer op gestemd is.Problem solved.![]()
Dit is het meest gare middle of the road dertien in een dozijn Sky Radio liedje ooit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Truequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
voordeel is uiteindelijk ook dat je het aantal vrije keuzes terug kunt brengen naar 5 of 3.
Moest even wat anders doen. Regelen dat Twan wordt opgehaald door zijn vader.quote:Make love, not war ☮![]()
Ook een goeiequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Logisch zou mij lijken de top van de vrije keuzes sowieso op de keuzelijst van het jaar er na te doen. Heb je ook minder gezeik over de keuzelijst.Ik begreep van iemand dat dit gebeurt bij meer dan 200 stemmen. Ik geloof er niks van dat Arcade Fire die niet heeft gekregen
Maroon5 is mijn guilty pleasure
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit toe durven te geven. Respect.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Spies het volgende:
Blijft wel een lekker nummer dit. Was vroeger groot fan van de debuut cd van Maroon 5.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
maar wat ik schokkend vond is dat er maar liefst 424 platen in de top 2000 staan waarbij de artiestennaam begint met een a,b of c.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Logisch zou mij lijken de top van de vrije keuzes sowieso op de keuzelijst van het jaar er na te doen. Heb je ook minder gezeik over de keuzelijst.
En dan staan bijv. The Beatles onder de T....I love music |Ajax forever
Is ie zo lastig?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moest even wat anders doen. Regelen dat Twan wordt opgehaald door zijn vader.
Oeh, 27-12 2 nummers binnen een half uur![]()
![]()
Echt he.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit toe durven te geven. Respect.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, maar dat wil radio2 helemaal niet. Die willen verjongen, dus nieuwe nummers van Rihanna en Ronnie Flex enzo erinquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
voordeel is uiteindelijk ook dat je het aantal vrije keuzes terug kunt brengen naar 5 of 3.![]()
Hij heeft al een TWD UI.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit toe durven te geven. Respect.
Niks meer te verliezen dus.![]()
Iedereen heeft wel muzikale keuzes gemaakt vroeger waar je je nu voor kan schamenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit toe durven te geven. Respect.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit toe durven te geven. Respect.
Ik was 12, dan mag het.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit toe durven te geven. Respect.![]()
![]()
geloof je het zelf? Ze geven op een verkeerde manier invulling aan de 'eisen' van sommige stemmers. Ze slaan totaal door.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil radio2 helemaal niet. Die willen verjongen, dus nieuwe nummers van Rihanna en Ronnie Flex enzo erinI love music |Ajax forever
Ik schaam mij nergens voor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel muzikale keuzes gemaakt vroeger waar je je nu voor kan schamen![]()
![]()
Jammer dat Joe Jackson vorig jaar tijdens de Top overleed
Ik nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel muzikale keuzes gemaakt vroeger waar je je nu voor kan schamen![]()
![]()
Ik ga even een tukkie doen![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Joe Jackson vorig jaar tijdens de Top overleed
quote:
Ik schrok even, maar dat laatste was een grapje gelukkigquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil radio2 helemaal niet. Die willen verjongen, dus nieuwe nummers van Rihanna en Ronnie Flex enzo erin![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Joe Jackson vorig jaar tijdens de Top overleedIs die dood?
![]()
Nee helemaal niet. Hij heeft vandeweek een PS4 gekregen (alvast voor zijn verjaardag en deels zelf betaald) en zit hele dag boven Fifa16 te spelen. Maar hij zou vanavond na het eten naar zijn vader gaan, maar die ziet hem dan bijna niet omdat Twan morgenvroeg rond 12 uur weer bij ons moet zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Is ie zo lastig?
Oeh, 27-12 2 nummers binnen een half uurMake love, not war ☮![]()
De hoogste stijger (tevens nieuwe binnenkomer) uit mijn lijstje is Stone Temple Pilots
Iemand een idee waardoor dit komt?![]()
Uhm, D.? Zanger is dood.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:37 schreef D. het volgende:
De hoogste stijger (tevens nieuwe binnenkomer) uit mijn lijstje is Stone Temple Pilots
Iemand een idee waardoor dit komt?![]()
Net als z'n broer michaelquote:
Niet leuk?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:37 schreef cafca het volgende:
Ik "mag" straks naar mijn schoonmoeder....Make love, not war ☮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |