quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even verven met Lennon.Tot later.
Dotanquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schaar me daarbij.
Nee, niet op die manier.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even verven met Lennon.Tot later.
Jij bent dat hele zooeuropa gedoe vergeten?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:09 schreef MrSalazar het volgende:
U2 - Elevation is een van de kutste nummers die ik van ze ken.
Zooropa had ook goede liedjes.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent dat hele zooeuropa gedoe vergeten?
Thnaks!quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
aub
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Hist
Je bedoelt zooropa? Daar staan nog best aardige nummers op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij bent dat hele zooeuropa gedoe vergeten?
Even better than the real thing kwam daarvan....nou ja ok dan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zooropa had ook goede liedjes.
Godverquote:
Dat is geen goed liedje inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Even better than the real thing kwam daarvan....nou ja ok dan.
Voor de krant?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Die 2 sufkutten in dat café die gewoon de krant zitten te lezen hahaha. Waarvoor kom je dan.
Nee die staat op Achtung Babyquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Even better than the real thing kwam daarvan....nou ja ok dan.
Volgens mij is dat de lijst in gedrukte versie of niet? Ik zie de stream nu niet. Zitten er nog mensen met iPads naar zichzelf te kijken zoals vanochtend?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Die 2 sufkutten in dat café die gewoon de krant zitten te lezen hahaha. Waarvoor kom je dan.
Ik zag 1 oudere man dancing like no ones watching. De rest zit een beetje autistisch om zich heen te kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de lijst in gedrukte versie of niet? Ik zie de stream nu niet. Zitten er nog mensen met iPads naar zichzelf te kijken zoals vanochtend?
Pas op tv...ik moest huilen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |