ja hequote:
Nijmegenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja he
Hoewel heel stiekem is het wel minder want heb tussendoor ook een jaar in Nijmegen gewoond. Maar goed het de laatste 2 jaar was ik er ook alleen om te slapen. Omdat ik nog in Groningen werkte en de weekenden in Deventer was.
Vlakbij het politiebureau.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nijmegen![]()
Waar in Roden woonde je?
Drenthe (uiterste noorden, bijna Groningen.)quote:
Oeh mooi in het centrum! Ik zat in Nieuw-Roden, iets verder wegquote:Op donderdag 24 december 2015 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vlakbij het politiebureau.
Kruipafstand van de kroeg
Ja dat is verder kruipen vanuit de kroeg.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oeh mooi in het centrum! Ik zat in Nieuw-Roden, iets verder weg
Topic is nog steeds open hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 13:07 schreef Nizno het volgende:
En nu ga ik eens even de boel dicht gooien hier. Lang genoeg gelucht.
hahahahahaha ja ja ik bedoelde de ramen en deurenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topic is nog steeds open hoor
Oh ik dacht dat je wat anders bedoeldequote:Op donderdag 24 december 2015 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahaha ja ja ik bedoelde de ramen en deuren
En nu afwassen.
Iddquote:Op donderdag 24 december 2015 13:12 schreef Cassius het volgende:
Collecterende mariniers, ja die weiger je natuurlijk niet.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef Cassius het volgende:
Leuk dat ze die meldingsgeluiden in de jingle verwerkt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo?Dat je al zo geconditioneerd bent door die geluiden dat het even duurt eer je doorhebt dat het in de jingle zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach lieverd, je wordt gewoon een beetje oud. En dat is helemaal niet erg.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:31 schreef Nizno het volgende:
afwas klaar, witlof staat op.... En ik ben moe.... volgens mij heb ik oude lenzen in ofzo want mn ogen kunnen niet helemaal scherp stellen.
Wat heeft dit met SR te maken?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:31 schreef Nizno het volgende:
afwas klaar, witlof staat op.... En ik ben moe.... volgens mij heb ik oude lenzen in ofzo want mn ogen kunnen niet helemaal scherp stellen.
ja daar ben ik al aan gewend, maar niet dat mijn ogen zo slecht zijn met lenzen in...quote:Op donderdag 24 december 2015 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach lieverd, je wordt gewoon een beetje oud. En dat is helemaal niet erg.
Ze mogen straks weer etenquote:
Dat wel maar nu is het wel echt foute uur muziek... Mooi houden tussen 9 en 10 op Qquote:Op donderdag 24 december 2015 13:37 schreef Qunix het volgende:
Toen waren de dance hits nog minstens 130BPM
drie hequote:Op donderdag 24 december 2015 13:53 schreef heloef het volgende:
Nou hij nam een blikje cola mee, poeh poeh.
staat in de OPquote:Op donderdag 24 december 2015 14:00 schreef jcdragon het volgende:
![]()
Even terugkijken hoe Lot Domien wakker maakt.
zal ook wel door de vluchtelingen komen..quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef noodgang het volgende:
Rendierijsjes die niet op rendieren lijken, het is allemaal wat zeg
ze zijn ook wel heel lelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef noodgang het volgende:
rendierijsjes!!quote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Qunix het volgende:
Voordat het gaat regenen of de show begint, even snel wat boodschapjes doen... Effe denken, wat te drinken, wat nootjes. Wat nog meer....?
Kom maar door hoor. Ik eet ze wel op.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef noodgang het volgende:
Die zag ik ook net idd. Ow dat is ook wel heel ernstigquote:
Haha, dat is best erg jaquote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn ook wel heel lelijk
[ afbeelding ]
Lot is wel heel lief voor Domienquote:
BLUF!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn ook wel heel lelijk
[ afbeelding ]
quote:
Misvormde bruine poep met een rood puntje.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twitter staat er vol mee/ lachwekkend slecht.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misvormde bruine poep met een rood puntje.
Wat verwacht je dan van de AH
Alsof er een aambei meegekomen is.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misvormde bruine poep met een rood puntje.
Wat verwacht je dan van de AH
Mooi sober.quote:
Rotatie he, heel veel gebedel met wat muziek tussendoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
laatste Domien-uur is al geweest
Wordt Pauls shift om 4 uur afgekapt?
daar issie al.quote:
Ik schakel net in, welke van Bieber dachten ze aan?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:17 schreef Kyran het volgende:
Nog nooit zo laat een anthem gekozen zien worden. Ze hadden zelf ook door dat Bieber het niet was.
Is Wo sind die hendjes #Anthem?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:17 schreef Kyran het volgende:
Nog nooit zo laat een anthem gekozen zien worden. Ze hadden zelf ook door dat Bieber het niet was.
Childrenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik schakel net in, welke van Bieber dachten ze aan?
Childrenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik schakel net in, welke van Bieber dachten ze aan?
Deze man weetquote:
Niels Geusebroek be likequote:Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef heloef het volgende:
Dat nummer van Niels Geusebroek is ook echt een anthem van iedere jonge ouder met een dochter.
Lekker generiek.
Hij heeft dat waar heel veel artiesten van dromen, een track waar je nog jaren royalty's voor krijgt.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niels Geusebroek be like
[ afbeelding ]
houdoe-joedoe?quote:
Het viel me echt heel goed mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:45 schreef AF_ het volgende:
Ik moet zeggen. Toen er voor Heerlen gekozen werd was ik bang voor een plein vol paupers, een leeg plein of een totaal waardeloze editie.
Toch moet ik zeggen. Was top. Vanavond gaan we afsluiten op schouwburgplein
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Afgezien van het thema-liedje vind ik Typhoon wel tof, je ziet ook dat het hem raakt.
Mag ook gezegd worden vind ik zelf.
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:58 schreef peaceman het volgende:
ik vind het sowieso een goed liedje.
je hebt dr ontvriend?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:58 schreef heloef het volgende:
Een vriendin van mij over dat themanummer: "nee, nee, nee niet weglopen oke, we zijn nu geld aan het ophalen dus blijf vooral in Syrie"
Mij ookquote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het viel me echt heel goed mee.
Nee zo had ze het met haar dode ziel geïnterpreteerd.quote:
Die van Jacq lang moeten aanhoren omdat ze van het huis naar de podium moestenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit is iig beter dan die draken van Jacq en Raccoon.
niet, niet, niet, nietquote:Op donderdag 24 december 2015 15:00 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind dit denk ik één van de mooiste themanummers
Ik ga voor Novastar - Waiting So Longquote:Op donderdag 24 december 2015 15:00 schreef JaneDoe het volgende:
ik vind dit denk ik één van de mooiste themanummers
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:02 schreef houdjemond het volgende:
Ja, ik ga even mijzelf suïcidaal begeven naar het winkelcentrum, iemand nog iets nodig?
Wel uiteraard met radio op in de oordopjesDus als je iemand in de appie ziet met paars haar, die zich niks aantrekt van de drukte maar vrolijk fluit met Hugo in haar mandje, zwaai even
waarom stop je een man in je mandje?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:02 schreef houdjemond het volgende:
Ja, ik ga even mijzelf suïcidaal begeven naar het winkelcentrum, iemand nog iets nodig?
Wel uiteraard met radio op in de oordopjesDus als je iemand in de appie ziet met paars haar, die zich niks aantrekt van de drukte maar vrolijk fluit met Hugo in haar mandje, zwaai even
dat was ook een topper iddquote:Op donderdag 24 december 2015 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga voor Novastar - Waiting So Long
Novastarquote:Op donderdag 24 december 2015 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga voor Novastar - Waiting So Long
woon in Heerlen dus zag de bui al hangen. Maar zijn echt topdagen geweestquote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het viel me echt heel goed mee.
Hugo kan overal mee naar toe, een Fok!ker accepteert hem zelf in de koelkast.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom stop je een man in je mandje?
Cashen op de laatste dag SR.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:07 schreef houdjemond het volgende:
Waar is Merode trouwens gebleven?
Ik heb echt al 6 dagen niet op haar tieten gelet.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:09 schreef jcdragon het volgende:
Het valt me nu pas op dat Saskia niet zoveel pluspunten heeft.Of komt het door de sweater?
Vanwaar die weerstand?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt al 6 dagen niet op haar tieten gelet.
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:24 schreef JaneDoe het volgende:
lil kleine______________________________________________!!
Frans Timmermansquote:Op donderdag 24 december 2015 15:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben we eigenlijk ook al politieke kopstukken in/om het huis gehad?
Oh ja! Natuurlijk. Die komt ook uit die regio, dacht ik!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
m-m-m-m-m-m-m-mis m-m-m-m-m-m-m-m-m-mondreaak
Als we het gewoon hebben over mooie dames, dan mag je het zo wel posten als visuele ondersteuning.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
vanaf hoe laat mogen fashionposts weer?
Zit je nu te haten op Roosquote:Op donderdag 24 december 2015 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
verdomme, ik had een breedbeeldtvmoeten hebben
waarom staat Muis in dat gifje?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:37 schreef asco het volgende:
Zo, ein-de-lijk vakantie!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom staat Muis in dat gifje?
Ik ben niet zo dik.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom staat Muis in dat gifje?
Het is weer wachten tot de micromanager voorbijkomt.quote:
Dus jij zit stiekem in mijn fobo te lurkenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus jij zit stiekem in mijn fobo te lurken
Gisteren zeiden ze dat het een laatste tussenstand was, dus denk geen tussenstand meer.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is weer wachten tot de micromanager voorbijkomt.
Of ze hebben dat er uit gesobermieterd.
Roepen ze ieder jaar en dan bam: Wilbert met zijn plofkopquote:Op donderdag 24 december 2015 15:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat het een laatste tussenstand was, dus denk geen tussenstand meer.
Vorig jaar was dat ook de 'laatste' tussenstand, en het jaar daarvoor, en daarvoor...quote:Op donderdag 24 december 2015 15:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat het een laatste tussenstand was, dus denk geen tussenstand meer.
Hey laatste jaar met Wilbert, dus even volhouden nogquote:Op donderdag 24 december 2015 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Roepen ze ieder jaar en dan bam: Wilbert met zijn plofkop
nee dan die vent.....quote:
zo'n onduidelijk nummertjequote:Op donderdag 24 december 2015 15:47 schreef Pino112 het volgende:
En dan wordt opeens het telefoonnummer een 0800-nummer.
Geen mooie momenten kunnen noemenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 december 2015 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik dacht dat het een man was
zou jij een mooi moment weten over 3 goudvissen?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Geen mooie momenten kunnen noemen
Hoe ze elkaar opeten?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou jij een mooi moment weten over 3 goudvissen?
succesvol?quote:
Nee.. wel andere in het Glazen huisquote:Op donderdag 24 december 2015 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou jij een mooi moment weten over 3 goudvissen?
jaa, alleen op laptop doet het forums soms vaag als ik een reactie wil quoten (geen adblocker)quote:
televaagquote:Op donderdag 24 december 2015 15:51 schreef alors het volgende:
Haha zo zuur dit
m.telegraaf.nl/article/24916185/serious-request:-mooi-geweest
ja heuj dat was juist de garp.......quote:Op donderdag 24 december 2015 15:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee.. wel andere in het Glazen huis
Werkt hier niet..quote:Op donderdag 24 december 2015 15:51 schreef alors het volgende:
Haha zo zuur dit
hmz, even een andere browser testen?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:51 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
jaa, alleen op laptop doet het forums soms vaag als ik een reactie wil quoten (geen adblocker)
zuur ditquote:Op donderdag 24 december 2015 15:53 schreef alors het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)mooi_geweest___.html
zo
Wie is zij en waarom zou ik haar serieus moeten nemen?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:51 schreef alors het volgende:
Haha zo zuur dit
Ze hebben Children van Bieber geprobeerd maar dat was niet echt een doorslaand succes...quote:Op donderdag 24 december 2015 15:56 schreef j95 het volgende:
Ik volg dit elke dag een paar uurtjes, maar is er dit jaar geen anthem ofzo? Dan bedoel ik een Runaway, bouncer oid die in het verleden heel veel werd aangevraagd en een anthem werd.
nee ze hebben nu besloten zelf een Anthem te kiezen en niet meer gewoon op bedragen en aantallen af te gaanquote:Op donderdag 24 december 2015 15:56 schreef j95 het volgende:
Ik volg dit elke dag een paar uurtjes, maar is er dit jaar geen anthem ofzo? Dan bedoel ik een Runaway, bouncer oid die in het verleden heel veel werd aangevraagd en een anthem werd.
Zo makkelijk kan het zijn!quote:Op donderdag 24 december 2015 15:57 schreef Kyran het volgende:
Als je het niks vindt kijk/luister je gewoon niet en hou je gewoon je mond.
Stom. Van dat nummer van Typhoon word ik ook niet echt warm, maar dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ze hebben nu besloten zelf een Anthem te kiezen en niet meer gewoon op bedragen en aantallen af te gaan
Haar enige twee argumenten: ze vond het themanummer niet zo leuk en ze mist een vrouw in het huis "want een man en een vrouw in een huis zorgt voor reuring"quote:Op donderdag 24 december 2015 15:57 schreef Kyran het volgende:
Mensen die niks beters te doen hebben en zeiken op een liefdadigheids actie. Echt hoe sneu kan je zijn. Als je het niks vindt kijk/luister je gewoon niet en hou je gewoon je mond. Als er straks nog steeds ongeveer 10 miljoen wordt opgehaald is dat nog steeds 10 miljoen meer dan als er niks was geregeld.
bieberquote:Op donderdag 24 december 2015 15:56 schreef j95 het volgende:
Een ding heeft ze wel gelijk. #EvaInHetGlazenHuis2016quote:Op donderdag 24 december 2015 15:59 schreef isax het volgende:
weet je wat pas zijn mooiste tijd heeft gehad? de telegraaf.
Oh nee, themanummer was kut, opdoeken dat hele Serious Request ....quote:Op donderdag 24 december 2015 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar enige twee argumenten: ze vond het themanummer niet zo leuk en ze mist een vrouw in het huis "want een man en een vrouw in een huis zorgt voor reuring"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal mogen ze geen reclame op tv zetten die alleen voor radio betaald hebben. Maar blijkbaar zit er iemand aan de verkeerde knopjes en zet die nu het geluid KEIHARDquote:Op donderdag 24 december 2015 16:00 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Amber alert, allee ging t niet helemaal goed
dat wordt extra donerenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Normaal mogen ze geen reclame op tv zetten die alleen voor radio betaald hebben. Maar blijkbaar zit er iemand aan de verkeerde knopjes en zet die nu het geluid KEIHARD
Gelukkig hebben ze het zelf ook door en gaat hij zachter...
evaquote:Op donderdag 24 december 2015 16:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Een ding heeft ze wel gelijk. #EvaInHetGlazenHuis2016
Het had een kut en een ander nummer gescheeld en de kop was geweest: Serious Request blijft succesvol.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh nee, themanummer was kut, opdoeken dat hele Serious Request ....![]()
Nou vond ik het ook niet geweldig, maar om dat nou als je argument te gebruiken. Ik moest dit jaar wel even wennen, omdat er veel dingen van de vorige jaren eruit zijn gehaald (sapjes alarm, veiling tv etc.) Dat gaf echter wel meer ruimte voor random acties zoals house party en trouwerij. Verder had ik vooral 's avonds echt het idee dat ze veel meer requests draaiden die net waren aangevraagd bij de brievenbus, dus iets meer inbreng van de DJ's zelf.
nee er zit iemand slecht op alle knopjes te drukken.quote:
maar het beeld en gelyuid loopt ook niet syncquote:Op donderdag 24 december 2015 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee er zit iemand slecht op alle knopjes te drukken.
Ik hoor nu muziek dus ik kan je niet vertellen of dat op tv ook zo is...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:07 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
maar het beeld en gelyuid loopt ook niet sync
nu dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:07 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
maar het beeld en gelyuid loopt ook niet sync
Ron D.quote:
quote:
twitter:Bentisto twitterde op donderdag 24-12-2015 om 02:47:50waar is Giel om even een schuifje dicht te zetten? #SR15 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |