Hoezo?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef Cassius het volgende:
Leuk dat ze die meldingsgeluiden in de jingle verwerkt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo?Dat je al zo geconditioneerd bent door die geluiden dat het even duurt eer je doorhebt dat het in de jingle zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach lieverd, je wordt gewoon een beetje oud. En dat is helemaal niet erg.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:31 schreef Nizno het volgende:
afwas klaar, witlof staat op.... En ik ben moe.... volgens mij heb ik oude lenzen in ofzo want mn ogen kunnen niet helemaal scherp stellen.
Wat heeft dit met SR te maken?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:31 schreef Nizno het volgende:
afwas klaar, witlof staat op.... En ik ben moe.... volgens mij heb ik oude lenzen in ofzo want mn ogen kunnen niet helemaal scherp stellen.
ja daar ben ik al aan gewend, maar niet dat mijn ogen zo slecht zijn met lenzen in...quote:Op donderdag 24 december 2015 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach lieverd, je wordt gewoon een beetje oud. En dat is helemaal niet erg.
Ze mogen straks weer etenquote:
Dat wel maar nu is het wel echt foute uur muziek... Mooi houden tussen 9 en 10 op Qquote:Op donderdag 24 december 2015 13:37 schreef Qunix het volgende:
Toen waren de dance hits nog minstens 130BPM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |