Hoe ze elkaar opeten?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou jij een mooi moment weten over 3 goudvissen?
succesvol?quote:
Nee.. wel andere in het Glazen huisquote:Op donderdag 24 december 2015 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou jij een mooi moment weten over 3 goudvissen?
jaa, alleen op laptop doet het forums soms vaag als ik een reactie wil quoten (geen adblocker)quote:
televaagquote:Op donderdag 24 december 2015 15:51 schreef alors het volgende:
Haha zo zuur dit
m.telegraaf.nl/article/24916185/serious-request:-mooi-geweest
ja heuj dat was juist de garp.......quote:Op donderdag 24 december 2015 15:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee.. wel andere in het Glazen huis
Werkt hier niet..quote:Op donderdag 24 december 2015 15:51 schreef alors het volgende:
Haha zo zuur dit
hmz, even een andere browser testen?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:51 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
jaa, alleen op laptop doet het forums soms vaag als ik een reactie wil quoten (geen adblocker)
zuur ditquote:Op donderdag 24 december 2015 15:53 schreef alors het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)mooi_geweest___.html
zo
Wie is zij en waarom zou ik haar serieus moeten nemen?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:51 schreef alors het volgende:
Haha zo zuur dit
Ze hebben Children van Bieber geprobeerd maar dat was niet echt een doorslaand succes...quote:Op donderdag 24 december 2015 15:56 schreef j95 het volgende:
Ik volg dit elke dag een paar uurtjes, maar is er dit jaar geen anthem ofzo? Dan bedoel ik een Runaway, bouncer oid die in het verleden heel veel werd aangevraagd en een anthem werd.
nee ze hebben nu besloten zelf een Anthem te kiezen en niet meer gewoon op bedragen en aantallen af te gaanquote:Op donderdag 24 december 2015 15:56 schreef j95 het volgende:
Ik volg dit elke dag een paar uurtjes, maar is er dit jaar geen anthem ofzo? Dan bedoel ik een Runaway, bouncer oid die in het verleden heel veel werd aangevraagd en een anthem werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |