drie hequote:Op donderdag 24 december 2015 13:53 schreef heloef het volgende:
Nou hij nam een blikje cola mee, poeh poeh.
staat in de OPquote:Op donderdag 24 december 2015 14:00 schreef jcdragon het volgende:
![]()
Even terugkijken hoe Lot Domien wakker maakt.
zal ook wel door de vluchtelingen komen..quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef noodgang het volgende:
Rendierijsjes die niet op rendieren lijken, het is allemaal wat zeg
ze zijn ook wel heel lelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef noodgang het volgende:
rendierijsjes!!quote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Qunix het volgende:
Voordat het gaat regenen of de show begint, even snel wat boodschapjes doen... Effe denken, wat te drinken, wat nootjes. Wat nog meer....?
Kom maar door hoor. Ik eet ze wel op.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef noodgang het volgende:
Die zag ik ook net idd. Ow dat is ook wel heel ernstigquote:
Haha, dat is best erg jaquote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn ook wel heel lelijk
[ afbeelding ]
Lot is wel heel lief voor Domienquote:
BLUF!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn ook wel heel lelijk
[ afbeelding ]
quote:
Misvormde bruine poep met een rood puntje.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twitter staat er vol mee/ lachwekkend slecht.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misvormde bruine poep met een rood puntje.
Wat verwacht je dan van de AH
Alsof er een aambei meegekomen is.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misvormde bruine poep met een rood puntje.
Wat verwacht je dan van de AH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |