ja hequote:
Nijmegenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja he
Hoewel heel stiekem is het wel minder want heb tussendoor ook een jaar in Nijmegen gewoond. Maar goed het de laatste 2 jaar was ik er ook alleen om te slapen. Omdat ik nog in Groningen werkte en de weekenden in Deventer was.
Vlakbij het politiebureau.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:02 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nijmegen![]()
Waar in Roden woonde je?
Drenthe (uiterste noorden, bijna Groningen.)quote:
Oeh mooi in het centrum! Ik zat in Nieuw-Roden, iets verder wegquote:Op donderdag 24 december 2015 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vlakbij het politiebureau.
Kruipafstand van de kroeg
Ja dat is verder kruipen vanuit de kroeg.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oeh mooi in het centrum! Ik zat in Nieuw-Roden, iets verder weg
Topic is nog steeds open hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 13:07 schreef Nizno het volgende:
En nu ga ik eens even de boel dicht gooien hier. Lang genoeg gelucht.
hahahahahaha ja ja ik bedoelde de ramen en deurenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topic is nog steeds open hoor
Oh ik dacht dat je wat anders bedoeldequote:Op donderdag 24 december 2015 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahaha ja ja ik bedoelde de ramen en deuren
En nu afwassen.
Iddquote:Op donderdag 24 december 2015 13:12 schreef Cassius het volgende:
Collecterende mariniers, ja die weiger je natuurlijk niet.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef Cassius het volgende:
Leuk dat ze die meldingsgeluiden in de jingle verwerkt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo?Dat je al zo geconditioneerd bent door die geluiden dat het even duurt eer je doorhebt dat het in de jingle zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach lieverd, je wordt gewoon een beetje oud. En dat is helemaal niet erg.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:31 schreef Nizno het volgende:
afwas klaar, witlof staat op.... En ik ben moe.... volgens mij heb ik oude lenzen in ofzo want mn ogen kunnen niet helemaal scherp stellen.
Wat heeft dit met SR te maken?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:31 schreef Nizno het volgende:
afwas klaar, witlof staat op.... En ik ben moe.... volgens mij heb ik oude lenzen in ofzo want mn ogen kunnen niet helemaal scherp stellen.
ja daar ben ik al aan gewend, maar niet dat mijn ogen zo slecht zijn met lenzen in...quote:Op donderdag 24 december 2015 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach lieverd, je wordt gewoon een beetje oud. En dat is helemaal niet erg.
Ze mogen straks weer etenquote:
Dat wel maar nu is het wel echt foute uur muziek... Mooi houden tussen 9 en 10 op Qquote:Op donderdag 24 december 2015 13:37 schreef Qunix het volgende:
Toen waren de dance hits nog minstens 130BPM
drie hequote:Op donderdag 24 december 2015 13:53 schreef heloef het volgende:
Nou hij nam een blikje cola mee, poeh poeh.
staat in de OPquote:Op donderdag 24 december 2015 14:00 schreef jcdragon het volgende:
![]()
Even terugkijken hoe Lot Domien wakker maakt.
zal ook wel door de vluchtelingen komen..quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef noodgang het volgende:
Rendierijsjes die niet op rendieren lijken, het is allemaal wat zeg
ze zijn ook wel heel lelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef noodgang het volgende:
rendierijsjes!!quote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Qunix het volgende:
Voordat het gaat regenen of de show begint, even snel wat boodschapjes doen... Effe denken, wat te drinken, wat nootjes. Wat nog meer....?
Kom maar door hoor. Ik eet ze wel op.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef noodgang het volgende:
Die zag ik ook net idd. Ow dat is ook wel heel ernstigquote:
Haha, dat is best erg jaquote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn ook wel heel lelijk
[ afbeelding ]
Lot is wel heel lief voor Domienquote:
BLUF!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn ook wel heel lelijk
[ afbeelding ]
quote:
Misvormde bruine poep met een rood puntje.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twitter staat er vol mee/ lachwekkend slecht.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misvormde bruine poep met een rood puntje.
Wat verwacht je dan van de AH
Alsof er een aambei meegekomen is.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misvormde bruine poep met een rood puntje.
Wat verwacht je dan van de AH
Mooi sober.quote:
Rotatie he, heel veel gebedel met wat muziek tussendoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
laatste Domien-uur is al geweest
Wordt Pauls shift om 4 uur afgekapt?
daar issie al.quote:
Ik schakel net in, welke van Bieber dachten ze aan?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:17 schreef Kyran het volgende:
Nog nooit zo laat een anthem gekozen zien worden. Ze hadden zelf ook door dat Bieber het niet was.
Is Wo sind die hendjes #Anthem?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:17 schreef Kyran het volgende:
Nog nooit zo laat een anthem gekozen zien worden. Ze hadden zelf ook door dat Bieber het niet was.
Childrenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik schakel net in, welke van Bieber dachten ze aan?
Childrenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik schakel net in, welke van Bieber dachten ze aan?
Deze man weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |