Zo makkelijk kan het zijn!quote:Op donderdag 24 december 2015 15:57 schreef Kyran het volgende:
Als je het niks vindt kijk/luister je gewoon niet en hou je gewoon je mond.
Stom. Van dat nummer van Typhoon word ik ook niet echt warm, maar dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ze hebben nu besloten zelf een Anthem te kiezen en niet meer gewoon op bedragen en aantallen af te gaan
Haar enige twee argumenten: ze vond het themanummer niet zo leuk en ze mist een vrouw in het huis "want een man en een vrouw in een huis zorgt voor reuring"quote:Op donderdag 24 december 2015 15:57 schreef Kyran het volgende:
Mensen die niks beters te doen hebben en zeiken op een liefdadigheids actie. Echt hoe sneu kan je zijn. Als je het niks vindt kijk/luister je gewoon niet en hou je gewoon je mond. Als er straks nog steeds ongeveer 10 miljoen wordt opgehaald is dat nog steeds 10 miljoen meer dan als er niks was geregeld.
bieberquote:Op donderdag 24 december 2015 15:56 schreef j95 het volgende:
Ik volg dit elke dag een paar uurtjes, maar is er dit jaar geen anthem ofzo? Dan bedoel ik een Runaway, bouncer oid die in het verleden heel veel werd aangevraagd en een anthem werd.
Een ding heeft ze wel gelijk. #EvaInHetGlazenHuis2016quote:Op donderdag 24 december 2015 15:59 schreef isax het volgende:
weet je wat pas zijn mooiste tijd heeft gehad? de telegraaf.
Oh nee, themanummer was kut, opdoeken dat hele Serious Request ....quote:Op donderdag 24 december 2015 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar enige twee argumenten: ze vond het themanummer niet zo leuk en ze mist een vrouw in het huis "want een man en een vrouw in een huis zorgt voor reuring"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal mogen ze geen reclame op tv zetten die alleen voor radio betaald hebben. Maar blijkbaar zit er iemand aan de verkeerde knopjes en zet die nu het geluid KEIHARDquote:Op donderdag 24 december 2015 16:00 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Amber alert, allee ging t niet helemaal goed
dat wordt extra donerenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Normaal mogen ze geen reclame op tv zetten die alleen voor radio betaald hebben. Maar blijkbaar zit er iemand aan de verkeerde knopjes en zet die nu het geluid KEIHARD
Gelukkig hebben ze het zelf ook door en gaat hij zachter...
evaquote:Op donderdag 24 december 2015 16:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Een ding heeft ze wel gelijk. #EvaInHetGlazenHuis2016
Het had een kut en een ander nummer gescheeld en de kop was geweest: Serious Request blijft succesvol.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh nee, themanummer was kut, opdoeken dat hele Serious Request ....![]()
Nou vond ik het ook niet geweldig, maar om dat nou als je argument te gebruiken. Ik moest dit jaar wel even wennen, omdat er veel dingen van de vorige jaren eruit zijn gehaald (sapjes alarm, veiling tv etc.) Dat gaf echter wel meer ruimte voor random acties zoals house party en trouwerij. Verder had ik vooral 's avonds echt het idee dat ze veel meer requests draaiden die net waren aangevraagd bij de brievenbus, dus iets meer inbreng van de DJ's zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |