Met 30 GELD NAAR DE VOEDSELBANKUH reactiesquote:Op donderdag 24 december 2015 09:36 schreef Paul het volgende:
dat wordt een dumperttopper dat filmpje met lot
lichaamssapjesalarmquote:Op donderdag 24 december 2015 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook wel wat willen uitwisselen met Domien...
Zeg, ik moet nog etenquote:Op donderdag 24 december 2015 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Idd.quote:
Jups. Giel is al aan het rekenen dat hij haar over 10 jaar ofzo legaal kan doen.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:46 schreef JaneDoe het volgende:
giel maakt wel heel veel foto's en filmpjes van lot...
quote:
keuteltjes?quote:Op donderdag 24 december 2015 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Giel is al aan het rekenen dat hij haar over 10 jaar ofzo legaal kan doen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 09:48 schreef miieejj het volgende:
Nou , het was leuk nou mag ze weer gaan
lol typo..fixedquote:
Dit ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb me al met al best vermaakt deze SR. best wel wat noemenswaardige nieuwe dingetjes.
jawel he! alleen ik keek toch wat minder als Paul moest..quote:Op donderdag 24 december 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb me al met al best vermaakt deze SR. best wel wat noemenswaardige nieuwe dingetjes.
aahhw!! <3quote:Op donderdag 24 december 2015 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Vast al gepost maar boeiend.
Jammer dan. Giel heeft al dibs.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:54 schreef Xummon het volgende:
Dat wordt eem baasje asl ze groot is
Alweer een Anky.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Vast al gepost maar boeiend.
Nee, ze is leukquote:Op donderdag 24 december 2015 09:54 schreef Xummon het volgende:
Dat wordt eem baasje asl ze groot is
quote:Op donderdag 24 december 2015 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer dan. Giel heeft al dibs.
Mijn moeder zegt altijd..je smelt nietquote:Op donderdag 24 december 2015 09:58 schreef JaneDoe het volgende:
verdomme, wil ik naar buiten regent t nu!
a hahahaquote:Op donderdag 24 december 2015 09:58 schreef JaneDoe het volgende:
verdomme, wil ik naar buiten regent t nu!
Ik keek net naar Lot, ik smoltquote:Op donderdag 24 december 2015 09:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd..je smelt niet
Bier staat gelijk aan 2 boterhammen.quote:
Heb geen bier in huis, wel boterhammenquote:Op donderdag 24 december 2015 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bier staat gelijk aan 2 boterhammen.
sjeetjequote:Op donderdag 24 december 2015 10:05 schreef miieejj het volgende:
https://twitter.com/domien/status/679950259066388480
Je tweet kwam net voorbij, dat Rachid er netjes uitzag vandaag.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:07 schreef Paul het volgende:
Ik heb Lot maar gelijk op de frontpage gezet
http://frontpage.fok.nl/w(...)t-domien-wakker.html
Diggy Dex vind ik wel een lulletje pikwater zeg.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:05 schreef peaceman het volgende:
Echt leuk vandaag. Eerst diggy Dex en dan Lot die Domien wekt
quote:Op donderdag 24 december 2015 10:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je tweet kwam net voorbij, dat Rachid er netjes uitzag vandaag.
ik vind dat liedje 'proost op het leven' gewoon mooi.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diggy Dex vind ik wel een lulletje pikwater zeg.
Hij kan best goede liedjes maken, maar als persoon..quote:Op donderdag 24 december 2015 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dat liedje 'proost op het leven' gewoon mooi.
tja IK ken hem niet persoonlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan best goede liedjes maken, maar als persoon..
Ok, geweldig. Precies het goede moment ook.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:10 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werd er al op geattendeerd
Eehm ja, maar ik had die tweet al 20 minuten daarvoor getweet ofzo, dus de redactie maakt blijkbaar leuke volgorde van tweetsquote:Op donderdag 24 december 2015 10:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok, geweldig. Precies het goede moment ook.
De hype slaat nergens op, maar puur als artiest is ie toch prima?quote:
Zie eerste helft van mijn reactie tov Pino, daarom.quote:
ik heb m een paar keer live gezien en ik vind het een prima artiest en ook dat ie een aantal leuke liedjes heeft.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hype slaat nergens op, maar puur als artiest is ie toch prima?
[..]
Zie eerste helft van mijn reactie tov Pino, daarom.
Prima artiest, ik vind zijn muziek ook best te pruimen. Het is als persoon wel een beetje een flapdrolquote:Op donderdag 24 december 2015 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb m een paar keer live gezien en ik vind het een prima artiest en ook dat ie een aantal leuke liedjes heeft.
Ik vind niet alles even goed, ik vind hem een totale idioot, zijn liedjes zijn op 2 of 3 na wel prima. Maar 3fm heeft hem op zo'n manier geplugd dat ik het niet meer serieus kon nemen...quote:Op donderdag 24 december 2015 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb m een paar keer live gezien en ik vind het een prima artiest en ook dat ie een aantal leuke liedjes heeft.
hij is best vaag, maar ach, ik denk dat de door ons bewonderde artiesten uit de jaren 60 en 70 ook niet bijster normaal overkwamen destijds. Uiteindelijk gaat het om de muziek en die is in zijn geval prima. Geplugd of niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind niet alles even goed, ik vind hem een totale idioot, zijn liedjes zijn op 2 of 3 na wel prima. Maar 3fm heeft hem op zo'n manier geplugd dat ik het niet meer serieus kon nemen...
Ik kan behoorlijk genieten van onze dorpsgek Kevin Shields, dus dat hoeft niks te zeggen nee.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij is best vaag, maar ach, ik denk dat de door ons bewonderde artiesten uit de jaren 60 en 70 ook niet bijster normaal overkwamen destijds. Uiteindelijk gaat het om de muziek en die is in zijn geval prima. Geplugd of niet.
quote:Op donderdag 24 december 2015 10:27 schreef peaceman het volgende:
Kensinton wordt ook enorm geplugd in Nederland en daar vind ik persoonlijk geen reet aan.
Dat vind ik wel saaier omdat het altijd hetzelfde is, je kunt een nummertje opzetten en dan weet je meteen hoe ze allemaal klinken, maar ook die vind ik muzikaal niet eens zo slecht, als ze ooit eens iets boeiends zouden doen met hun sound...quote:Op donderdag 24 december 2015 10:27 schreef peaceman het volgende:
Kensinton wordt ook enorm geplugd in Nederland en daar vind ik persoonlijk geen reet aan.
muzikaal zal het best kloppen, maar ik vind er gewoon geen reet aan.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wel saaier omdat het altijd hetzelfde is, je kunt een nummertje opzetten en dan weet je meteen hoe ze allemaal klinken, maar ook die vind ik muzikaal niet eens zo slecht, als ze ooit eens iets boeiends zouden doen met hun sound...
Slaapgastquote:Op donderdag 24 december 2015 10:44 schreef FritzWepper het volgende:
Ze moeten Lot vanaf nu ieder jaar een keertje terug het huis in halenAls het nog een paar jaartjes door gaat zie je 'r zo opgroeien
filmpje staat op de weblogquote:
Ja, lekker spontaanquote:Op donderdag 24 december 2015 10:44 schreef FritzWepper het volgende:
Ze moeten Lot vanaf nu ieder jaar een keertje terug het huis in halenAls het nog een paar jaartjes door gaat zie je 'r zo opgroeien
Misschien kan ze Living Doll zingen.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:44 schreef FritzWepper het volgende:
Net zo jong hequote:Op donderdag 24 december 2015 10:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dan is ie net zo oud als mij
So? Ze komt nu ook iedere dag langs.quote:
Klopt. In januari wordt hij volgens mij 28. Dan is hij weer net zo oud als mij.quote:
Is op zich wel leuk, maar het wordt dan op een gegeven moment weer zo gestagedquote:Op donderdag 24 december 2015 10:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
So? Ze komt nu ook iedere dag langs.
Lijkt mij persoonlijk grappig om iedere editie een jaartje oudere Lot en Domien samen te zien.
Ja, maar nu is het spontaanquote:Op donderdag 24 december 2015 10:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
So? Ze komt nu ook iedere dag langs.
Ik dacht dat ie 23 of 24 wasquote:Op donderdag 24 december 2015 10:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Klopt. In januari wordt hij volgens mij 28. Dan is hij weer net zo oud als mij.
quote:Op donderdag 24 december 2015 10:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je bijdrages zijn helemaal top.
Dat is slecht voor de weerstand!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nemen ze daar ernstig serieus he, dat krijg je in Limburg, ik vind het wel wat hebbenquote:
Brabantse carnaval is veul gezelliger...quote:Op donderdag 24 december 2015 11:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nemen ze daar ernstig serieus he, dat krijg je in Limburg, ik vind het wel wat hebben
quote:Op donderdag 24 december 2015 11:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
Brabantse carnaval is veul gezelliger...
Ben ik met je eensquote:Op donderdag 24 december 2015 11:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
Frank is gewoon highquote:Op donderdag 24 december 2015 11:19 schreef houdjemond het volgende:
Frank vind ook alles prachtig, daarom vind ik het zo'n leuke vent
Neij...quote:Op donderdag 24 december 2015 11:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
Dat zal best, boeiend, ik vind 'm leukquote:
Dit dus!quote:Op donderdag 24 december 2015 11:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Gelukkig vieren we in Limburg Vastelaovend
quote:Richard Ouwerkerk fuck het glazenhuis fuck serious request! alles draait uiteindelijk toch om de mensen die in een arm land leven, maar voeren geen acties voor de armoede in Nederland alleen vorig jaar al een paar miljoen gepompt in een ziekenhuis in afrika resultaat? het ziekenhuis is failliet gegaan miljoenen zijn in beslag genomen, Ik stop liever mn geld in de voedselbank! en dan rijden ze bij serious request ook nog eens in ruim 8 autos rond van pak em beet 70.000 euro
Dumpert zitten toch alleen mensen met een verstandelijke beperkngquote:Op donderdag 24 december 2015 09:36 schreef Paul het volgende:
dat wordt een dumperttopper dat filmpje met lot
Als die auto's bij elkaar 70.000 euro kostten dan valt de ramp ook wel mee. Wat een aansteller.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:31 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/dumpertnl/posts/1564213040258762
[..]
Het zijn Range Rovers, die zijn dat wel per stuk, afhankelijk van de versie. Maar dat wordt gewoon gesponsord door Land Rover (neem ik aan).quote:Op donderdag 24 december 2015 11:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als die auto's bij elkaar 70.000 euro kostten dan valt de ramp ook wel mee. Wat een aansteller.
Oh ik heb geen idee. Ik negeer dat soort berichten gewoon. Zoveel onzin weer gelezen de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Het zijn Range Rovers, die zijn dat wel per stuk, afhankelijk van de versie. Maar dat wordt gewoon gesponsord door Land Rover (neem ik aan).
Die zullen ze niet "even" gekocht hebben voor die 7 dagen neequote:Op donderdag 24 december 2015 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Het zijn Range Rovers, die zijn dat wel per stuk, afhankelijk van de versie. Maar dat wordt gewoon gesponsord door Land Rover (neem ik aan).
http://www.landrover.nl/e(...)serious-request.html
Ja dus.
10 auto's dus. 700k!!!!11quote:Op donderdag 24 december 2015 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.landrover.nl/e(...)serious-request.html
Ja dus.
solo niet, in Blind Faith vind ik hem meer dan primaquote:Op donderdag 24 december 2015 10:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
muzikaal zal het best kloppen, maar ik vind er gewoon geen reet aan.
Ik houd ook niet van Clapton terwijl hij een geweldige gitarist is.
Wat is dit?!quote:
Interpunctie blijft een probleem bij die laag van de bevolking...quote:Op donderdag 24 december 2015 11:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GELD NAAR DE VOEDSELBANKUHquote:Op donderdag 24 december 2015 11:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ditquote:
Sowieso een pareltje dit account.twitter:Misantropie_nl twitterde op donderdag 24-12-2015 om 11:14:13"Hier een mooie prothese omdat je been eraf viel nadat je met onze munitie in aanraking gekomen was. Dan gaan wij nu weer feesten!" #SR15 reageer retweet
Ja, ik zit nu ff bij de radio (ja, dat kan ook nog altijd mens0n).quote:Op donderdag 24 december 2015 11:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, op het werk geen tv aanwezig
Het is wel begrijpelijke spot, maar het is beter dat er gefeest wordt voor zo'n prothese dan dat er niks gebeurt eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 11:44 schreef DeLuna het volgende:
Sowieso een pareltje dit account.twitter:Misantropie_nl twitterde op donderdag 24-12-2015 om 11:14:13"Hier een mooie prothese omdat je been eraf viel nadat je met onze munitie in aanraking gekomen was. Dan gaan wij nu weer feesten!" #SR15 reageer retweet
Pas op, zuuralarm.
Alsof wij gewone mensen er wat aan kunnen doen dat dat 'onze munitie' is.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel begrijpelijke spot, maar het is beter dat er gefeest wordt voor zo'n prothese dan dat er niks gebeurt eigenlijk
Protesteren, maar dat verandert echt niets.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof wij gewone mensen er wat aan kunnen doen dat dat 'onze munitie' is.
Same here; ik heb niet zoveel op met goede voornemens, maar dat is wel een mooie.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Mijn goede voornemen wordt om geen aandacht en energie meer te steken in die kansloze in azijn verwerkte debieltjes.
Ik heb OOK een kutjaar gehad en volgend jaar begint ook kut, maar ik geniet wel van deze feel good actie
Goed voornemenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Mijn goede voornemen wordt om geen aandacht en energie meer te steken in die kansloze in azijn verwerkte debieltjes.
Ik heb OOK een kutjaar gehad en volgend jaar begint ook kut, maar ik geniet wel van deze feel good actie
Frankquote:Op donderdag 24 december 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt de laatste 24-uurs DJ?
Frankquote:Op donderdag 24 december 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt de laatste 24-uurs DJ?
het kan nog... Beetje laat maar het kan nog..:)quote:Op donderdag 24 december 2015 11:52 schreef Xummon het volgende:
ja nu gaan ze dit plaatje wel promoten!!!
had dat eerder gedaan ipv die kak bieber
Die was er vanaf het begin alquote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef houdjemond het volgende:
Ben benieuwd, dit jaar was er geen extra brievenbus toch, of heb ik die gemist?
Bieber is de eerste keer dat ze het anthem niet eens tot de top 3 hebben weten te pushen. Pijnlijk, pijnlijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:52 schreef Xummon het volgende:
ja nu gaan ze dit plaatje wel promoten!!!
had dat eerder gedaan ipv die kak bieber
Die hadden ze er maar meteen op gegooid.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef houdjemond het volgende:
Ben benieuwd, dit jaar was er geen extra brievenbus toch, of heb ik die gemist?
Oh oopsquote:
Danku! Leef je weer een beetje na het slapen?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden ze er maar meteen op gegooid.
Blijft een schitterende sitequote:Op donderdag 24 december 2015 11:55 schreef iBenny het volgende:
We used to know![]()
http://www.thewildernessdowntown.com/
Hij doet het alleen niet meer zo lekker...quote:Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft een schitterende site
Volgensmij schatten ze het, want vorig jaar moest het bedrag met 3 ton naar beneden..quote:Op donderdag 24 december 2015 12:00 schreef houdjemond het volgende:
Trouwens nog even een stomme vraag, om half 9 ofzo presenteren ze dan het eindbedrag, maar sommige veilingen lopen langer door, pakken ze dan wat er nu op geboden is of schatten ze het en komt dat met de bijstelling wel goed?
Ja dat bedoel ik, kan aan mij liggen maar is beetje scheef toch? Laat dan alle veilingen gewoon tot 20.00 lopen ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij schatten ze het, want vorig jaar moest het bedrag met 3 ton naar beneden..
ja het gaat wel weer al wil leren nog steeds niet écht. Maar dat heeft er misschien mee te maken dat ik nog zoveel tijd heb tot het tentamenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Danku! Leef je weer een beetje na het slapen?
Ja maar als er bijvoorbeeld nog bijzondere dingen komen vandaag, dan heb je maar korte tijd om te bieden en loopt het bedrag dus minder hoog op.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, kan aan mij liggen maar is beetje scheef toch? Laat dan alle veilingen gewoon tot 20.00 lopen ofzo?
Heb je ook wel weer een goed puntquote:Op donderdag 24 december 2015 12:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als er bijvoorbeeld nog bijzondere dingen komen vandaag, dan heb je maar korte tijd om te bieden en loopt het bedrag dus minder hoog op.
Nu al verdwenenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:07 schreef Xummon het volgende:
https://kominactie.3fm.nl/actie/evakoremanindeplayboy
Haha snap ik, eerst maar even lekker genieten van de kerst?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja het gaat wel weer al wil leren nog steeds niet écht. Maar dat heeft er misschien mee te maken dat ik nog zoveel tijd heb tot het tentamen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:08 schreef Xummon het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had het wel een goede gevonden
Smile like you mean it
www.wefut.com
Kan aangemaakt worden toch?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ohhad het wel een goede gevonden
ik zou zeggen maak hem aanquote:Op donderdag 24 december 2015 12:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ohhad het wel een goede gevonden
ga je gangquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
misschien kunnen we ook een FOK!ster naaktfoto's laten maken?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lijkt me een goede actie!!!quote:Op donderdag 24 december 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topidee!!quote:Op donderdag 24 december 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja, we kunnen ook Hugo laten strippen.quote:
die uit jouw koelkast?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, we kunnen ook Hugo laten strippen.
Stiekem even snel opruimen hier, heb vrij weinig met kerst maar kan moeilijk nee zeggen tegen m'n mamsquote:Op donderdag 24 december 2015 12:16 schreef Xummon het volgende:
veracht stil ineens, iedereen aan het fappen?
Ik moet nog naar de Appie, als het er echt staat neem ik een fles mee ookquote:Op donderdag 24 december 2015 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, we kunnen ook Hugo laten strippen.
ik dacht bij de eerste helft even dat je wilde zeggen dat je aan het opruimen was na het fappenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stiekem even snel opruimen hier, heb vrij weinig met kerst maar kan moeilijk nee zeggen tegen m'n mams
ja die is cool.quote:
Ik ben intens aan het genieten van dit meesterwerk van kelfin herrisquote:Op donderdag 24 december 2015 12:16 schreef Xummon het volgende:
veracht stil ineens, iedereen aan het fappen?
Fappen zonder piemel gaat zo moeilijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik dacht bij de eerste helft even dat je wilde zeggen dat je aan het opruimen was na het fappen
heel goed. Steun uw lokale appie.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de Appie, als het er echt staat neem ik een fles mee ook
Nou ik ben er gisteren met een grote boog omheen gelopen, mijn hele stad stond er volgens mij..quote:Op donderdag 24 december 2015 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel goed. Steun uw lokale appie.
zal vandaag niet veel minder zijnquote:Op donderdag 24 december 2015 12:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou ik ben er gisteren met een grote boog omheen gelopen, mijn hele stad stond er volgens mij..
Ik ben vanmorgen in de appie geweest. En bij de Jumbo. En de La Place. Viel allemaal best mee, als je zelf niet te druk maakt dan komt het allemaal best in orde.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou ik ben er gisteren met een grote boog omheen gelopen, mijn hele stad stond er volgens mij..
Nee ik weet dat het loeidruk is, heb het meeste al in huis, alleen nog even een staatslot, wat eten en Hugo natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen in de appie geweest. En bij de Jumbo. En de La Place. Viel allemaal best mee, als je zelf niet te druk maakt dan komt het allemaal best in orde.
Echt he, ik heb normaliter een grafhekel aan kinderen, maar ik wil WEL een Lotjequote:Op donderdag 24 december 2015 12:22 schreef heloef het volgende:
Net de beelden gezien van Lot en Domien, nog nooit zo de neiging gehad om mij voort te planten.
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt he, ik heb normaliter een grafhekel aan kinderen, maar ik wil WEL een Lotje
Onder het genot van Hugo wil jij dus een Lotje maken met mij?quote:
Kreeg geen rammelende eierstokken. Maar wel cute iddquote:Op donderdag 24 december 2015 12:22 schreef heloef het volgende:
Net de beelden gezien van Lot en Domien, nog nooit zo de neiging gehad om mij voort te planten.
Met schoonpa door de appie, laatste dingen halen voor de gourmet. Uiteraard heb ik mijn eigen dingen al in huis. Daarna de spullen naar zijn huis gebracht en op de terugweg had ik zin in lunch, dus even snel naar La Place.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ik weet dat het loeidruk is, heb het meeste al in huis, alleen nog even een staatslot, wat eten en Hugo natuurlijk
Leuke kinderen, ze bestaan blijkbaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt he, ik heb normaliter een grafhekel aan kinderen, maar ik wil WEL een Lotje
daten met Lot?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:25 schreef Fokker89 het volgende:
Ik bedoel er verder niks mee....
Ik bedoel, wil wel daten en zo.
Hallo Chris Hansen...quote:Op donderdag 24 december 2015 12:25 schreef Fokker89 het volgende:
Ik bedoel er verder niks mee....
Ik bedoel, wil wel daten en zo.
Het is ook een mindset, lekker oordopjes in met 3fm, rustig aan, beetje kletsen in de kassarij en je bent zo weer buitenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kreeg geen rammelende eierstokken. Maar wel cute idd![]()
[..]
Met schoonpa door de appie, laatste dingen halen voor de gourmet. Uiteraard heb ik mijn eigen dingen al in huis. Daarna de spullen naar zijn huis gebracht en op de terugweg had ik zin in lunch, dus even snel naar La Place.
En toen zag ik een opdracht van Roamler bij de Jumbo.
Maar goed bij de drie verschillende toko's was het prima te doen. Bij de AH wel iets drukker, maar dat kwam ook omdat je dan zelf ook op zoek bent naar spullen en dan let je er meer op.
precies, zolang je jezelf niet druk maakt kan de rest om je heen je ook niet storenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is ook een mindset, lekker oordopjes in met 3fm, rustig aan, beetje kletsen in de kassarij en je bent zo weer buiten.
Ga me ook niet druk maken, 2de kerstdag is ook alles open hier dus als ik iets vergeet kan ik altijd nog terug
Moet wel altijd lachen, sommige mensen zijn hysterisch en bezeten lijkt het wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies, zolang je jezelf niet druk maakt kan de rest om je heen je ook niet storen
hahahahahahaha nou euh, zoveel spullen heb ik nooitquote:Op donderdag 24 december 2015 12:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet wel altijd lachen, sommige mensen zijn hysterisch en bezeten lijkt het wel.
Gisteren in de Gall en Gall ook, beetje bazig vrouwtje met man in d'r kielzog.. had voor meer dan 600 (!) Euro wijn.. "SCHAT PINPAS,NU!" en die man.. maar liefje er komen maar 4 mense-- "HET IS KERST GIER!"
Had moeite om niet te lachen, arme man.
Tien Tieneke Tien mag ik je legging even zien.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:34 schreef Cassius het volgende:
Maurien Maurien laat je tieten toch eens zien. - Hans Teeuwen
Wij ook niet hoor, morgen konijn en zaterdag lekker gourmetten, vind het prima, hoef ook niet verplicht 7 gangen.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahaha nou euh, zoveel spullen heb ik nooit
Ik ga aan de sinas. Ben geen alcoholtyp.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij ook niet hoor, morgen konijn en zaterdag lekker gourmetten, vind het prima, hoef ook niet verplicht 7 gangen.
Lekker wijntje erbij, prima.
mensen als dat wijf moeten ze dus direct afmakenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet wel altijd lachen, sommige mensen zijn hysterisch en bezeten lijkt het wel.
Gisteren in de Gall en Gall ook, beetje bazig vrouwtje met man in d'r kielzog.. had voor meer dan 600 (!) Euro wijn.. "SCHAT PINPAS,NU!" en die man.. maar liefje er komen maar 4 mense-- "HET IS KERST GIER!"
Had moeite om niet te lachen, arme man.
echt he.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:46 schreef asco het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 december 2015 12:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
mensen als dat wijf moeten ze dus direct afmaken
[/quote
Eensch.]
Simpelveld met 1 iquote:
Jaartje gewoond, ken em ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 12:55 schreef Nizno het volgende:
Ik herken t jonk niet trouwens, Woon er ook al 3 jaar niet meer echt..
ik 32/33 jaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jaartje gewoond, ken em ook niet
haaaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |