ja het gaat wel weer al wil leren nog steeds niet écht. Maar dat heeft er misschien mee te maken dat ik nog zoveel tijd heb tot het tentamenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Danku! Leef je weer een beetje na het slapen?
Ja maar als er bijvoorbeeld nog bijzondere dingen komen vandaag, dan heb je maar korte tijd om te bieden en loopt het bedrag dus minder hoog op.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, kan aan mij liggen maar is beetje scheef toch? Laat dan alle veilingen gewoon tot 20.00 lopen ofzo?
Heb je ook wel weer een goed puntquote:Op donderdag 24 december 2015 12:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als er bijvoorbeeld nog bijzondere dingen komen vandaag, dan heb je maar korte tijd om te bieden en loopt het bedrag dus minder hoog op.
Nu al verdwenenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:07 schreef Xummon het volgende:
https://kominactie.3fm.nl/actie/evakoremanindeplayboy
Haha snap ik, eerst maar even lekker genieten van de kerst?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja het gaat wel weer al wil leren nog steeds niet écht. Maar dat heeft er misschien mee te maken dat ik nog zoveel tijd heb tot het tentamen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:08 schreef Xummon het volgende:
[..]OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had het wel een goede gevonden
Smile like you mean it
www.wefut.com
Kan aangemaakt worden toch?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ohhad het wel een goede gevonden
ik zou zeggen maak hem aanquote:Op donderdag 24 december 2015 12:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ohhad het wel een goede gevonden
ga je gangquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
misschien kunnen we ook een FOK!ster naaktfoto's laten maken?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lijkt me een goede actie!!!quote:Op donderdag 24 december 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topidee!!quote:Op donderdag 24 december 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja, we kunnen ook Hugo laten strippen.quote:
die uit jouw koelkast?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, we kunnen ook Hugo laten strippen.
Stiekem even snel opruimen hier, heb vrij weinig met kerst maar kan moeilijk nee zeggen tegen m'n mamsquote:Op donderdag 24 december 2015 12:16 schreef Xummon het volgende:
veracht stil ineens, iedereen aan het fappen?
Ik moet nog naar de Appie, als het er echt staat neem ik een fles mee ookquote:Op donderdag 24 december 2015 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, we kunnen ook Hugo laten strippen.
ik dacht bij de eerste helft even dat je wilde zeggen dat je aan het opruimen was na het fappenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stiekem even snel opruimen hier, heb vrij weinig met kerst maar kan moeilijk nee zeggen tegen m'n mams
ja die is cool.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |