hahahahahahaha nou euh, zoveel spullen heb ik nooitquote:Op donderdag 24 december 2015 12:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet wel altijd lachen, sommige mensen zijn hysterisch en bezeten lijkt het wel.
Gisteren in de Gall en Gall ook, beetje bazig vrouwtje met man in d'r kielzog.. had voor meer dan 600 (!) Euro wijn.. "SCHAT PINPAS,NU!" en die man.. maar liefje er komen maar 4 mense-- "HET IS KERST GIER!"
Had moeite om niet te lachen, arme man.
Tien Tieneke Tien mag ik je legging even zien.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:34 schreef Cassius het volgende:
Maurien Maurien laat je tieten toch eens zien. - Hans Teeuwen
Wij ook niet hoor, morgen konijn en zaterdag lekker gourmetten, vind het prima, hoef ook niet verplicht 7 gangen.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahaha nou euh, zoveel spullen heb ik nooit
Ik ga aan de sinas. Ben geen alcoholtyp.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wij ook niet hoor, morgen konijn en zaterdag lekker gourmetten, vind het prima, hoef ook niet verplicht 7 gangen.
Lekker wijntje erbij, prima.
mensen als dat wijf moeten ze dus direct afmakenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet wel altijd lachen, sommige mensen zijn hysterisch en bezeten lijkt het wel.
Gisteren in de Gall en Gall ook, beetje bazig vrouwtje met man in d'r kielzog.. had voor meer dan 600 (!) Euro wijn.. "SCHAT PINPAS,NU!" en die man.. maar liefje er komen maar 4 mense-- "HET IS KERST GIER!"
Had moeite om niet te lachen, arme man.
Op donderdag 24 december 2015 12:43 schreef Xummon het volgende:
echt he.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:46 schreef asco het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 december 2015 12:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
mensen als dat wijf moeten ze dus direct afmaken
[/quote
Eensch.]
Simpelveld met 1 iquote:
Jaartje gewoond, ken em ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 12:55 schreef Nizno het volgende:
Ik herken t jonk niet trouwens, Woon er ook al 3 jaar niet meer echt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |