muzikaal zal het best kloppen, maar ik vind er gewoon geen reet aan.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wel saaier omdat het altijd hetzelfde is, je kunt een nummertje opzetten en dan weet je meteen hoe ze allemaal klinken, maar ook die vind ik muzikaal niet eens zo slecht, als ze ooit eens iets boeiends zouden doen met hun sound...
Slaapgastquote:Op donderdag 24 december 2015 10:44 schreef FritzWepper het volgende:
Ze moeten Lot vanaf nu ieder jaar een keertje terug het huis in halenAls het nog een paar jaartjes door gaat zie je 'r zo opgroeien
filmpje staat op de weblogquote:
Ja, lekker spontaanquote:Op donderdag 24 december 2015 10:44 schreef FritzWepper het volgende:
Ze moeten Lot vanaf nu ieder jaar een keertje terug het huis in halenAls het nog een paar jaartjes door gaat zie je 'r zo opgroeien
Misschien kan ze Living Doll zingen.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:44 schreef FritzWepper het volgende:
Net zo jong hequote:Op donderdag 24 december 2015 10:51 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dan is ie net zo oud als mij
So? Ze komt nu ook iedere dag langs.quote:
Klopt. In januari wordt hij volgens mij 28. Dan is hij weer net zo oud als mij.quote:
Is op zich wel leuk, maar het wordt dan op een gegeven moment weer zo gestagedquote:Op donderdag 24 december 2015 10:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
So? Ze komt nu ook iedere dag langs.
Lijkt mij persoonlijk grappig om iedere editie een jaartje oudere Lot en Domien samen te zien.
Ja, maar nu is het spontaanquote:Op donderdag 24 december 2015 10:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
So? Ze komt nu ook iedere dag langs.
Ik dacht dat ie 23 of 24 wasquote:Op donderdag 24 december 2015 10:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Klopt. In januari wordt hij volgens mij 28. Dan is hij weer net zo oud als mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |