Ik ben intens aan het genieten van dit meesterwerk van kelfin herrisquote:Op donderdag 24 december 2015 12:16 schreef Xummon het volgende:
veracht stil ineens, iedereen aan het fappen?
Fappen zonder piemel gaat zo moeilijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik dacht bij de eerste helft even dat je wilde zeggen dat je aan het opruimen was na het fappen
heel goed. Steun uw lokale appie.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de Appie, als het er echt staat neem ik een fles mee ook
Nou ik ben er gisteren met een grote boog omheen gelopen, mijn hele stad stond er volgens mij..quote:Op donderdag 24 december 2015 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel goed. Steun uw lokale appie.
zal vandaag niet veel minder zijnquote:Op donderdag 24 december 2015 12:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou ik ben er gisteren met een grote boog omheen gelopen, mijn hele stad stond er volgens mij..
Ik ben vanmorgen in de appie geweest. En bij de Jumbo. En de La Place. Viel allemaal best mee, als je zelf niet te druk maakt dan komt het allemaal best in orde.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou ik ben er gisteren met een grote boog omheen gelopen, mijn hele stad stond er volgens mij..
Nee ik weet dat het loeidruk is, heb het meeste al in huis, alleen nog even een staatslot, wat eten en Hugo natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen in de appie geweest. En bij de Jumbo. En de La Place. Viel allemaal best mee, als je zelf niet te druk maakt dan komt het allemaal best in orde.
Echt he, ik heb normaliter een grafhekel aan kinderen, maar ik wil WEL een Lotjequote:Op donderdag 24 december 2015 12:22 schreef heloef het volgende:
Net de beelden gezien van Lot en Domien, nog nooit zo de neiging gehad om mij voort te planten.
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt he, ik heb normaliter een grafhekel aan kinderen, maar ik wil WEL een Lotje
Onder het genot van Hugo wil jij dus een Lotje maken met mij?quote:
Kreeg geen rammelende eierstokken. Maar wel cute iddquote:Op donderdag 24 december 2015 12:22 schreef heloef het volgende:
Net de beelden gezien van Lot en Domien, nog nooit zo de neiging gehad om mij voort te planten.
Met schoonpa door de appie, laatste dingen halen voor de gourmet. Uiteraard heb ik mijn eigen dingen al in huis. Daarna de spullen naar zijn huis gebracht en op de terugweg had ik zin in lunch, dus even snel naar La Place.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ik weet dat het loeidruk is, heb het meeste al in huis, alleen nog even een staatslot, wat eten en Hugo natuurlijk
Leuke kinderen, ze bestaan blijkbaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt he, ik heb normaliter een grafhekel aan kinderen, maar ik wil WEL een Lotje
daten met Lot?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:25 schreef Fokker89 het volgende:
Ik bedoel er verder niks mee....
Ik bedoel, wil wel daten en zo.
Hallo Chris Hansen...quote:Op donderdag 24 december 2015 12:25 schreef Fokker89 het volgende:
Ik bedoel er verder niks mee....
Ik bedoel, wil wel daten en zo.
Het is ook een mindset, lekker oordopjes in met 3fm, rustig aan, beetje kletsen in de kassarij en je bent zo weer buitenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kreeg geen rammelende eierstokken. Maar wel cute idd![]()
[..]
Met schoonpa door de appie, laatste dingen halen voor de gourmet. Uiteraard heb ik mijn eigen dingen al in huis. Daarna de spullen naar zijn huis gebracht en op de terugweg had ik zin in lunch, dus even snel naar La Place.
En toen zag ik een opdracht van Roamler bij de Jumbo.
Maar goed bij de drie verschillende toko's was het prima te doen. Bij de AH wel iets drukker, maar dat kwam ook omdat je dan zelf ook op zoek bent naar spullen en dan let je er meer op.
precies, zolang je jezelf niet druk maakt kan de rest om je heen je ook niet storenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is ook een mindset, lekker oordopjes in met 3fm, rustig aan, beetje kletsen in de kassarij en je bent zo weer buiten.
Ga me ook niet druk maken, 2de kerstdag is ook alles open hier dus als ik iets vergeet kan ik altijd nog terug
Moet wel altijd lachen, sommige mensen zijn hysterisch en bezeten lijkt het wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies, zolang je jezelf niet druk maakt kan de rest om je heen je ook niet storen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |